English Version
English

معجزه تغییر دیدگاه

معجزه تغییر دیدگاه

سلام دوستان نورا هستم یک همسفر

جهان‌بینی یعنی شناختی عمیق که هر شخص نسبت به خود و جهان پیرامونش پیدا می‌کند.
بهترین نوع شناخت از نظر من شناختی درونی است و برای شناخت بیرونی بهتر است فقط نظاره‌گر و بیننده باشیم بدون قضاوت و تفکر بد. با شناخت درست داشتن از جهان درون خود اگر دچار مشکلی یا ناراحتی هم بشویم می‌توان آن را در کمال آرامش حل کرد و بهترین تصمیم را گرفت.
برای دستیابی به این موهبت بزرگ کافی است آگاهی لازم را به دست بیاوریم و این آگاهی از طریق اساتید جهان‌بینی و آموزش‌هایی که در اختیار ما قرار می‌دهند امکان‌پذیر است.

من رهجوی کنگره هستم رهجویی که بسیار طالب دریافت این جهان‌بینی بوده و هست. مشتاقانه آموزش‌های آقای مهندس و استاد امین را با جان‌ودل گوش می‌دهم تا بتوانم به یک شناخت درونی عالی از خودم برسم تا جایی که بدانم چه چیزی می‌تواند حال من را خوب یا بد کند.


اینکه چه رفتارهایی چه از درون و چه از بیرون حال من را تحت شعاع خود قرار می‌دهد و چگونه می‌توانم کنترل رفتار و پندار و گفتار خود را در دست بگیرم و اجازه ندهم که هرگونه عامل خارجی حال من را آشفته کند و روی من اثر بد بگذارد؛ همه‌وهمه با درک و شناخت جهان‌بینی امکان دارد.
برداشت من از اندک آموزشی که تابه‌حال در کنگره کسب کردم نسبت به تفاوت جهان‌بینی هر فرد است که چگونه با آگاهی و کسب دانش می‌توان جهانی سرشار از آرامش و امنیت را برای خود و اطرافیان خود ایجاد کرد و با عدم آگاهی، درونی پر از آشوب و دلهره را به‌مراتب تجربه کرد.


در سفری که به‌تازگی داشتم؛ دانسته‌های کنگره توانست من را با دیدگاهی جدید و متفاوت با اطرافیانم از موقعیتی که به طور یکسان و با شرایط یکسان برای ما بود روبرو کند و تجربه و حالی متفاوت را برای همهٔ ما خلق کند که برای من خدا را شکر لحظه‌هایی سرشار از آرامش و حال خوب بود و متأسفانه برای عده‌ای این‌گونه نبود و من معجزه این تغییر دیدگاه و جهان‌بینی نو را مدیون کنگره و آموزش‌های نابش هستم.

نویسنده: همسفر نورا رهجوی همسفر راهنما سمیه (لژیون ششم)
ویراستاری و ارسال: راهنما همسفر انسیه (لژیون چهاردهم)
نمایندگی همسفران شمس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .