English Version
English

کنگره ۶۰ دنیایی از معجزات

کنگره ۶۰ دنیایی از معجزات

به نام قدرت‌مطلق الله
چند خطی مشارکت خود را در رابطه با دستورجلسه «هفته راهنما و لژیون سردار» با شما عزیزان به اشتراک می‌گذارم تا شاید شما هم مانند من از این حال خوش لذت ببرید.
این هفته را ابتدا خدمت بنیان کنگره ۶۰ جناب مهندس دژاکام و تمامی اعضا تبریک عرض می‌نمایم. من در کنگره ۶۰ که دنیایی از معجزات است دو مسافر بنام‌های مجتبی و محمدحسین دارم. از زمانی‌که عضو لژیون سردار شدم، خیر و برکت به زندگی من سرازیر شده، باور کنید که این‌ را با تمام وجودم می‌گویم و این اتفاق رخ داده است.
اعضای لژیون سردار را مسافران و همسفرانی تشکیل می‌دهند که از جنس یکدیگر هستند و اهداف مشترکی دارند، که به نظر من یکی از مهم‌ترین آن‌ها رسیدن به حال خوش است. شاید باورش سخت باشد که همه این افراد در زندگی خود مشکلات بسیاری داشتند؛ اما با حضور در لژیون سردار مانند من خیر و برکت در زندگی‌شان فراوان شده است و این موضوع برای تمامی دوستان صدق می‌کند. افرادی که با تمامی عشق وجودی خود و بدون هیچ‌گونه انتظاری در حد توانشان ابتدا به خود و بعد از آن به کنگره کمک می‌کنند. زمانی‌که من وارد کنگره شدم با ناامیدی و یاس راهنمای خود را انتخاب کردم. ایشان با روی باز از من استقبال کردند و در همان بدو ورود به لژیون با دیدن ایشان هر لحظه این امید در من بیش‌تر می‌شد که با کمک راهنمای خود می‌توانم به حال خوش برسم. به قدری برخورد ایشان با من شیرین و دلچسب بود که من فراموش کرده بودم که با چه ناامیدی به این مکان آمدم. زمانی‌که بعد از جلسه اول به خانه رسیدم کاملاً ناخواسته مسافرانم هم این انرژی را از وجود من دریافت کردند و پله پله حال آن‌ها بهتر می‌شد.

هنگامی‌که به دلیل عدم آگاهی و حال بد مسافرانم به هم می‌ریختم، تنها خانه امن من تماس با راهنمای عزیزم خانم‌ فروغ بود که در هر ساعتی و بدون هیچ چشم داشتی حرف‌های مرا می‌شنید. راهنمایی‌های او باعث می‌شد من از آن حال بد فاصله بگیرم. اکنون این موضوع را با بیرون از کنگره برای شما مقایسه می‌کنم. زمانی‌که در عمق تاریکی هستیم و نیاز داریم تا با فردی صحبت کنیم و از او راهنمایی بگیریم، تنها راه‌حل تماس با مشاورین روان‌شناسی‌ست که آن هم برای یک ساعت فقط گوش کردن به صحبت من مبلغ بسیار زیادی را طلب می‌کند و اصلاً برایش مهم نیست که حال من بهتر شد یا نه؛ اما در کنگره یک راهنما تمامی لحظات سخت را در کنار ما حضور دارد و بدون کوچک‌ترین توقعی مسبب دلگرمی ماست. همگی می‌دانیم که تمامی خدمات در کنگره رایگان است؛ اما مجانی نیست. کنگره ۶۰ به هیچ مجموعه و یا ارگانی وابستگی ندارد و کاملاً مردم نهاد می‌باشد؛ پس من به عنوان فردی‌که از عمق تاریکی زندگی توسط این مکان امن و آموزش‌های آن بیرون آمدم به آن مدیونم و باید با خدمت کردن در هر جایگاهی دین خود را ادا کنم. امیدوارم در این راه کوشا باشم.


به قلم: همسفر معصومه رهجوی همسفر فروغ راهنمای لژیون سوم
ویراستار و ارسال: همسفر مهسا رهجوی همسفر اکرم راهنمای لژیون یازدهم
رابط خبری: همسفر زهرا راهنمای تازه‌واردین
همسفران نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .