English Version
English

هفته سپاسگزاری از خداوند برای داشتن چنین راهنمایانی

هفته سپاسگزاری از خداوند برای داشتن چنین راهنمایانی

سلام دوستان رجبعلی هستم یک مسافر     بعد از سه جلسه برای تازه واردین وقت انتخاب راهنمای من فرارسید اینکه باید بادلت و حس خودت راهنما را انتخاب کنی، یک‌چیز عجیبی بود.

درون شعبه دور می‌زدم و چند راهنما نشسته بودند اما من با نگاه به آنها دنبال خودم بودم، یکی که خودم را در آن ببینم. یکی که دقیقاً خصوصیات خودم را داشته باشد، آری خودش بود، لژیون هفتم راهنما آقا مرتضی.

وقتی به ایشان معرفی شدم اول گفت: من خیلی سخت‌گیر هستم. گویا می‌خواست واکنش من را ببیند. من هم جانزدم و گفتم: من مشکلی ندارم چون آمدم درست بشوم.

نوری که در چهره آقا مرتضی بود و این چشم‌ها که من را جذب کرد دلیل داشت، من بهترین راهنما را انتخاب کرده بودم، من دلسوزترین راهنما را انتخاب کرده بودم، در آن نگاه فقط نیت خالص برای کمک کردن به مسافران دیده می‌شد و در آن چشم‌ها از آتش رهایی بود و می‌خواست طعم آن را به ماهم بچشاند.

این هفته فقط هفته راهنما نیست بلکه هفته سپاسگزاری از خداوند برای داشتن چنین راهنمایی می‌باشد.هفته قدردانی و تشکر از راهنمای خوب خودم هست.

تنها روشی که من می‌توانم به معنای واقعی کلمه، از راهنمای خودم تشکر کنم این است که به حرف‌ها و مطالب ایشان گوش بدهم و در فراگیری آموزش هرچه می‌خواهد انجام بدهم تا بتوانم با رهایی خودم بهترین هدیه را هم به ایشان و هم به خودم بدهم.

راهنمای خوبم ممنونم از شما که از زندگی خود و از وقت گران‌بهای خود برای من می‌گذاری تا من آموزش بگیرم. در این زمانه که متأسفانه مردانگی رو به فراموشی است شما مردانگی می‌کنی و برای من وقت می‌گذارید.

خداوندا، لیاقت و توفیق بده تا من قدردان زحمات و تلاش‌های راهنمایم باشم.خداوندا، شکر، بابت درک این روز و شکر بابت داشتن چنین راهنمایی که مربی من می‌باشد.
در انتها این هفته را به بزرگ راهنمای کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس حسین دژاکام و دیگر راهنمایان سراسر کنگره ۶۰ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سلام دوستان یحیی هستم مسافر
راهنما، یعنی نشان‌دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به شادی، نفرت به عشق...

یعنی نمایانگر راه رسیدن به آرامش، نمایانگر راه بهشت، و نجات از جهنم درون.

و مرا از جهنمی که سال‌ها وجودم را تسخیر کرده بود، نجات دادی.

هفته راهنما رابه استاد گرامی و عزیز آقا مرتضی فرقانی تبریک و تهنیت می گویم .و انشالله  در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.💐

سلام دوستان میلاد هستم یک مسافر
من هم به نوبه خودم هفته راهنما را به آقا مرتضی عزیز تبریک عرض می‌کنم.

راهنما واژه‌ای است که معنایش در حروف و کلمات نهفته است. هستی تا راه را به ما نشان دهی. راهی که خود پیموده‌ای و توسط آن به درک نور و روشنی رسیده‌ای داوطلب شده‌ای تا برای همنوعانت و همدردانت چراغ راهی به دست بگیری و کمک کنی تا مسیر درست زندگی را پیدا کنند و از ضد ارزش‌ها دوری کرده و بهتر و زیباتر زیستن را در کنار تو بیاموزند.

مدت کمی است که در جمع شما هستم اما از روز اول که دو دل تصمیم گیری بودم که نزد کدام راهنما بروم احساسم از لبخند روی لبتان و متانتی که داشتید خوشش آمد و بسیار خوشحالم که در کنار شما هستم. انشاالله در ادامه مسیر مرا به شاگردی قبول داشته و هدایتگر من باشید تا بتوانم  فراز و نشیب‌های این سفر را پشت سر بگذارم و به رهایی برسم دستتان را می‌بوسم و برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.امیدوارم لایق این باشم که بتوانم ذره ای از زحماتی که برایم میکشید را جبران کنم . ارادتمند شما میلاد ❤️❤️❤️❤️

سلام دوستان محمود هستم مسافر
با سلام مجدد راهنما یعنی عشق راهنما یعنی اسطوره ای که با الگو فوق العاده سر شار از عشق واحترام راهنما یعنی معلم که راههای پر پیچ و خم ولغزنده را به رهجو آموخت متجاوز بریکسال بهترین زمان  واوقات خویش را صرفا در راه رسیدن مطلوب رهجو به قله فتح که همان درمان از قید خطرناکترین هیولای جانستان مواد مخدر که سالهای سال درگیرش بود نجات در واقع جانی وتولدی به ما اعطا کرد خدمات شایان توجه شان قابل تقدیر وستایش است اگر شب وروز خود را صرف دعا وسپاس کنیم کم است وتمام هستی را در راهشان اهدا کنی هنوز مدیونی مگر نه اینکه با دویدن در پی مواد کوچه پس کوچه وخیابان به خیابان با دو صد التماس ولابه از مواد فروشی کم ارزش گردن خود را تا زانو خم کرده با وجودی که پولم بیشتر میدادی هر مغازه دار وبقالی هر فروشنده و کاسبی چیز بی بهایی را بیشتر محاسبه می‌کرد توان اعتراض وایراد رخت بر بسته بود بادیدن هر کلاهی ولو اینکه مامور هم نبود هراسان وو حشت زده هم اکنون گردنت را به بلندای کوههای سر فلک کشیده دراز کن شان ومنزلت راهنما  توصیف ناپذیر است.

بدیدم روز روز راهنما بود
سرور وشادما نیها به پا بود
پذیرایی در اول بستنی بود
چه جشنی بلکه خیلی دیدنی بود
به ما دادن درآخر کیک و شربت
بدست مرزبانان با سخاوت
تمام راهنمایان صف کشیدند
زرهجویان محبت ها به دیدند
دو صد پاکت بدست رهجویان
همه شادی کنان خوشحال وخندان 
میان راهنما یان مرتضی بود
ز رخسارش شادی بر ملا بود
بدیدم عکس ها بگرفته ناصر
یقین بر کار خویش است خوب قادر

سلام دوستان غلامرضا هستم مسافر
سلام و عرض ادب خدمت همه راهنمایان ومسافران این هفته عزیز را به همه تبریک می‌گویم.

بخصوص به راهنمای دلسوز ودوست داشتنی خودم ، آقای مرتضی فرقانی، انشالله در همه مراحل زندگی موفق وسربلند باشید.

سلام دوستان رضا هستم مسافر
با سلام و عرض ادب خدمت راهنماهای عزیزکنگره ۶۰ به خصوص شعبه یحیی زارع میبد

معلم چون شمع قطره قطره آب می‌شود و پروانه وار می‌سوزد تا یکی از شاگردانش را از منجلاب و گرداب خطرناک اعتیاد نجات بدهد من به عنوان کمترین شاگرد شما دست پرمهر شما را فشرده و می‌بوسم و مفتخرم که دستبوس ایثارگری چون شما بودم.

آقای مرتضی فرقانی راهنمای دلسوز و غمخوار ای سرچشمه معرفت و گذشت و عرفان ای که کلامت در لژیون بوی امید و آرزو می‌دهد امیدوارم در زندگی لبخند همیشه بر لبان گهربارتان بماند.

ای نویدبخش آینده پاک و روشن شهد شیرین فرزندان رها شده به همت والایتان بر شما مبارک باد.

هفته راهنما را با تمام وجودم به شما تبریک می‌گویم.

تایپ و ارسال مسافر رضا از لژیون هفتم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .