English Version
English

شکر نعمت، نعمتت افزون کند

شکر نعمت، نعمتت افزون کند

اولین جلسه از دور هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی وکیلی یزد با نگهبانی مسافر مهدی، استادی ایجنت محترم شعبه مسافر علی و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه "هفته راهنما" در روز سه‌شنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ در محل نمایندگی آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر،
هفته راهنما را در راس خدمت مهندس و خانواده محترمشان و نیز به همه راهنمایان کنگره ۶۰ اعم از راهنمایان قدیمی و نیز راهنمایان جدیدی که در آینده خواهند آمد؛ تبریک عرض می‌نمایم.
راهنما در کنگره ۶۰ با شال نارنجی یا شال سبز یا شال سرمه‌ای شناخته می‌شود البته شال آبی هم داریم که تعداد آن بسیار اندک است. راهنماها در کنگره افرادی هستند که از فیلترها ی مختلف بور می‌کنند و اولین فیلتر آن درمان است یعنی تا شخصی درمان نشده باشد نمی‌تواند راهنما شود؛ چه در اعتیاد و چه در سیگار
بعد از درمان اگر شخص تصمیم به خدمت گرفته باشد باید با مطالعه منابع در آزمون شرکت کند. الان می‌بینیم که از آزمون قبلی ۲۲ ماه گذشته است و چنین نیست که آزمون هر ساله برگزار شود و باید شرایط آن پیش بیاید. راهنما باید از فیلترها و کانال‌های مختلفی بگذرد تا بتواند شال بگیرد و خدمت کند. چیزی که باعث می‌شود این افراد در کنگره شاخص باشند و مورد احترام باشند این است که اولاً داوطلبانه در حال خدمتند و دوماً راهنما همیشه در حال آموزش است ؛ اینطور نیست که بگوید چون من چندین سال در کنگره ام نیاز به آموزش ندارم. راهنمایی سراسر آموزش است و این آموزش سینه به سینه چرخیده تا به اینجا رسیده است. راهنماها هفت روز هفته درگیر کنگره هستند. تا الان برای آزمون راهنمایی بیش از ۹۲۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که جای شکر آن باقی است . باید افراد آموزش دیده‌ای باشند تا شعبه جدیدی داشته باشیم و به افراد دیگر خدمت کنیم . در سی‌دی شناور استاد امین می‌فرمایند که ما باید ببینیم کجا باشیم؛ چه جور باشیم و چگونه عمل بکنیم؛ می‌توانیم راهنماها را به عنوان الگویی برای این مطلب ببینیم.

در پایان استاد فرمودند:
ما فرهنگ شکرگزاری را در کنگره یاد گرفته‌ایم و برای کارهایی که دیگران برای ما انجام می‌دهند؛ تشکر می‌کنیم چون شکر نعمت، نعمتت افزون کند. در کنگره راهنمایان این زحمات را به جان می‌خرند تا طعم شیرین رهایی را به بقیه انسان‌ها بچشانند. مجدداً این هفته را به همه راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌ نمایم.

خلاصه نویسی مسافر جلال لژیون یکم
عکاس خبری مسافر میلاد لژیون چهارم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .