English Version
English

انسان ها براساس درجه دانایی و فهم باهم متفاوت هستند

انسان ها براساس درجه دانایی و فهم باهم متفاوت هستند

عملکرد لژیون راهنما همسفر مرضیه روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

 در باب وادی اول همسفر سحر گفت:

ما باید راه خودمان را پیدا کنیم و بتوانیم یک ساختار درست پیدا کنیم که ساختارها همیشه بافکر کردن به وجود می‌آیند و در این وادی می‌خواهیم به آن پی ببریم که یک ساختار چگونه خلق می‌شود؟ اگر تفکر نکنیم هیچ‌وقت به یک‌چیز درست دست پیدا نمی‌کنیم، این فکر و اندیشه ما هست که چیزی را به وجود می‌آورد مثلاً درست کردن یک صندلی یا یک رادیو اول فکر بوده و بعد به یک ساختار تبدیل‌شده است، خلقت خداوند هم اول تفکر بوده و بعد به وجود آمده یعنی خداوند اول در خلقتش فکر کرده و بعد مخلوقاتش را آفریده است بنابراین ما انسان‌ها هم اگر بخواهیم یک‌چیز را به وجود بیاوریم اول به آن فکر می‌کنیم و بعد آن را درست می‌کنیم.

همراه با تفکر سه نیرو: القا، احیا، حرکت هستند که به ما کمک می‌کنند
القا: همان نیرویی هست که از دیگری به ما ملحق می‌شود مثلاً ما در کنگره نشسته‌ایم و نفر بغلی اگر حالش خوب باشد آن حال خوشش را به من القا می‌کند اما اگر حالش بد باشد آن حال منفی را به من القا می‌کند.
احیا: از حی می‌آید یعنی زنده شدن مثل بدن خودمان که خودش را زنده نگه می‌دارد و کار خودش را خودش انجام می‌دهد.
3-حرکت: نیرویی که ما را به حرکت کردن وادار می‌کند اگر ما یک نقاشی را انجام دهیم و فکرمان مثبت باشد، حالمان خوش باشد آن نقاشی را درست می‌کشیم ولی اگر حالمان بد باشد نیروی منفی داشته باشیم آن نقاشی را جوری می‌کشیم که خودمان هم نتوانیم به آن نگاه کنیم.
 

در باب وادی ششم  همسفر مینا گفت:

هر کشوری رئیس‌جمهور یا پادشاه دارد، هرجایی که یک قانون قبیله‌ای دارد برای خودش است؛ برای انسان هم همین‌طور است رئیس قبیله‌ی انسان عقل او است، عقل برای انسان حکم می‌کند. بعضی‌اوقات عناصر منفی قدرت را در دست می‌گیرد و انسان را به فساد و تباهی می‌کشد و گاهی اوقات در جهت درست حرکت می‌کنند اگر هم یک نفر بخواهد یک حرکت نامعقول انجام دهد عقل می‌آید فوری سرکوبش می‌کند و مانع حرکت او می‌شود. گاهی انسان‌ها به خطا دچار می‌شوند و حرکت نامعقول انجام می‌دهند. بستگی به جهل، نادانی، منیت، خودخواهی و تکبر درجه عقل انسان پایین می‌آید و عقل درست‌کار نمی‌کند.

مراتب نفس سه مرحله است: (نفس اماره، نفس لوامه، نفس مطمئنه)، انسان‌ها باهم متفاوت هستند و درجه‌بندی‌هایشان باهم فرق دارد، یک نفر بی‌سواد، یک نفر کارمند، یک نفر مهندس و یک نفر معلم، انسان ها براساس درجه دانایی و فهم باهم متفاوت هستند.


در باب سی دی صلح همسفر مهناز گفت:

وقتی‌که اسید معده ترشح می‌شود باعث می‌شود که غذا را هضم کند، جنس معده از پوست و گوشت است، معده در اثر اسید معده تحلیل می‌رود ولی بدون اینکه ما متوجه شویم این معده هرروز در حال بازسازی است تا اسید معده به آن آسیب نرساند، کمی فکر کنیم متوجه می‌شویم که در بدنمان چه غوغایی برپاست، ولی خبر نداریم که میلیاردها سلول و سیستم عصبی دارد و کار می‌کند تا جسم ما درست‌کار کند، دوست و آشنایان را که بشناسیم اسمشان ناخودآگاه در ذهنمان می‌آید و این به خاطر کارکرد مغزمان است و ما اصلاً نمی‌دانیم چگونه این اتفاق می‌افتد.

این‌ها صور پنهان قضیه است سلول‌های بدنمان 60 برابر باکتری‌های بدنمان هستند و این باکتری‌ها در بدن ما مفید هستند و اگر یک روز دریدن هیچ نوع باکتری وجود نداشته باشد همان لحظه ما می‌میریم و بسیاری از بیماری‌هایی ک ما آلان داریم به خاطر از بین رفتن باکتری‌هاست که در بدنمان یک سری از باکتری‌ها می‌میرند که خودمان هم خبر نداریم و باعث هزار و یک بیماری می‌شود، هر چیزی صور پنهان و آشکار دارد بیماری‌ها هم صور آشکار و صور پنهان دارند، وقتی‌که غده یا سرطان در بدن ایجاد می‌شود خود آن غده صور آشکار است ولی چگونگی پیدایش غده جزو صور پنهان قضیه است، برای درمان بیماری‌ها ما باید صور پنهان بیماری‌ها را بشناسیم.
در طی ۱۰ الی ۱۵ سال اخیر دستگاهی اختراع‌شده است که در حد سلولی و مولکولی همه‌چیز را تشخیص می‌دهد حتی سن انسان را تشخیص می‌دهد، ما بیش از ۲۲۰۰۰ ژن داریم با این دستگاه حتی قومیت شخص هم می‌توان مشخص کرد، ژن‌ها برای ساختمان جسم یک دستوراتی می‌دهند. تمام چیزهایی که موردنیاز بدن است ژن‌ها دستور می‌دهد تا بدن تولید کند و به بقیه قسمت‌های بدن برساند و وقتی‌که سیستم ایمنی ما پایین بیاید سلول‌های سرطانی رشد می‌کنند، زمانی که ۱۸۰ ژنی که در بدن وجود دارد از تنظیم خارج می‌شود این امر باعث بروز سرطان می‌شود.
با روش دی اس تی و مثلث DoD تحقیقاتی در مورد سرطان‌ها انجام می‌دهیم که به درمان برسد اگر باکتری در بدنمان نباشد این باعث بروز بیماری می‌شود حالا چگونه این باکتری‌ها از بین می‌روند؟ با استفاده از مواد غذایی جدیدی که استفاده می‌کنیم شیر اگر دو روز از یخچال بیرون باشد فاسد می‌شود ولی آلان شیرهای کارخانه‌ای ۶ ماه تاریخ انقضا دارد و به خاطر این است که مواد افزودنی و مواد نگه‌دارنده دارند و این مواد نگه‌دارنده باعث از بین رفتن باکتری‌های مواد غذایی می‌شود و هم با خوردن آن‌ها باکتری‌های بدن ما هم کشته می‌شود و از بین برود در این صورت ما بیشتر به بیماری مبتلا خواهیم شد.

تایپ: لژیون یکم

عکاس خبری: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر سحر( لژیون هشتم)

ویراستاری و ارسال : همسفر مهلا رهجوی راهنما همسفر فاطمه( لژیون ششم)

همسفران نمایندگی امام قلی‌خان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .