English Version
English

به عهد و تعهدی که بسته‌ایم پایبند باشیم

به عهد و  تعهدی  که بسته‌ایم پایبند باشیم

جلسه سوم از دور سوم لژیون سردار نمایندگی امام‌قلی‌خان با استادی راهنما همسفر الهام و نگهبانی همسفر الهام و دبیری همسفر سمیه با دستور‌جلسه «قول و قرار وفای به عهد» روز دوشنبه 10 فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت 13:30 آغاز به کار نمود.

       

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان الهام هستم یک همسفر، خداوند را شاکر و سپاسگزارم که امروز به من اجازه خدمت کردن در این جایگاه را داد. ما باید به عهد و تعهدی که بسته‌ایم پایبند باشیم؛ زمانی که ما متعهد می‌شویم که با همسرمان زندگی کنیم و بمانم باید خیلی چیزها در ما حل‌شده باشد، یکی اینکه عزت‌نفس داشته باشیم و بتوانیم تخریب‌های شخصیتی خود را از بین ببریم، همیشه فکر می‌کنیم انسان‌هایی که اعتمادبه‌نفس دارند می‌توانند بیایند و اعلام کنند که من می‌توانم کاری انجام دهم، این درست است ولی عزت‌نفس این است که من ایمان‌دارم که می‌توانم کاری را انجام دهم و در آن تعهد می‌توانم بمانم.
آقای امین می‌گویند انسان باید به تعادل برسد تابه‌حال خوب برسد، بیایم کنگره، آموزش ببینم و بعد وارد لژیون سردار شویم چراکه ما می‌گوییم فردی که می‌خواهد وارد لژیون سردار یا دنور شود بعد از ۶ ماه یا بعد از سفر دوم این کار را انجام دهد چون ما انسان‌ها نوسان احساسات داریم و از روی شوق چیزی را انتخاب می‌کنیم و نمی‌دانیم درست یا اشتباه است. اساس اصلی لژیون سردار، عشق است و اگر من بر مبنای تعهد و عشق آن را ببندم این ادامه دارد است ولی وقتی شور و احساسات باشد می‌گوییم واجبات بیشتری داریم و فراموش می‌کنیم چه تعهدی بسته‌ایم پس ما باید در درون خودمان پایبند تعهدات باشیم. آقای امین می‌گویند ا هرچه می‌خواهید به دست آورید از همان اول باید ببخشید، اینکه ‌بتوانید از خواسته‌های خود کم کنید و ببخشید درحالی‌که نفس می‌گوید کم می‌آورید، استاد امین می‌گویند وقتی می‌خواهید سمت اتفاقات قشنگ بروید، باید حس قشنگی داشته باشید چون باحال خراب نمی‌شود به حال خوش رسید و انسان قوی بود و قدم‌های محکم برداشت.
اولین سال‌هایی که من وارد کنگره شده بودم، مسافران و همسفران در یک لژیون جمع می‌شدند و در آن زمان ۶ میلیون پول زیادی بود و انسان‌هایی که اولین بودند و وارد لژیون سردار شدند، ازنظر عزت‌نفس بسیار قوی بودند؛ من از استادان یاد گرفتم زمانی می‌توانید خدا را پیدا کنید که خودتان را پیداکرده باشید، اگر همه ما اینجا نشسته‌ایم ایمان و باور داریم که این پول خرج افرادی که بیمار هستند و یا درگیر اعتیاد هستند می‌شود و ایمان انسان را وفادار می‌کند.
استاد امین می‌گویند اگر ما می‌خواهیم انسان قوی باشیم و به هر چیزی که دوست داریم برسیم باید خودمان را بشناسیم و امیدوارم که همه ما خودمان را شناخته باشیم. زمانی که پول می‌دهیم در لژیون سردار نباید توقع داشته باشیم، آدم‌هایی که در لژیون سردار می‌آیند انسان‌های مهربانی هستند که همه در تاریکی بودند و همه مثل گل نیلوفر هستند که ریشه آن‌ها در تاریکی است ولی چیزی که به هستی می‌دهند آن گل زیبایی است که روی سطح آب مشاهده می‌کنید، ما همه در زندگی تاریکی‌های زیادی را تجربه کرده‌ایم والان وارد کنگره شده‌ایم و از تاریکی به روشنایی رسیده‌ایم؛ و به قول آقای مهندس افراد می‌آیند و می‌روند و سقف‌ها می‌ماند و انشا الله ما از افرادی باشیم که زندگی می‌کنند.

تایپ: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون ششم)

عکاس خبری: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر سحر ( لژیون هشتم)

ویراستاری و ارسال: همسفر مهلا رهجوی راهنما همسفر فاطمه( لژیون ششم)

همسفران نمایندگی امام‌قلی‌خان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .