English Version
English

راهنمایان کنگره ۶۰ از گذرگاه‌های بسیار سختی عبور کرده‌اند

راهنمایان کنگره ۶۰ از گذرگاه‌های بسیار سختی عبور کرده‌اند

جلسه پنجم ازدوره‌ اول، از کارگاه های آموزشی، خصوصی، کنگره ۶٠، نمایندگی قیدار، با استادی ایجنت محترم، مسافر مهدی، با نگهبانی مسافر ابوذر و با دبیری موقت مسافر علی با دستور جلسه "هفته راهنما" در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴٠۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

 

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان مهدی هستم مسافر. خدا را شکر می‌کنم که امروز هم در کنگره۶٠، کنار هم حضور داریم و از آموزشهای کنگره استفاده می‌کنیم، دستور جلسه "هفته راهنما" است تبریک عرض می‌کنم هفته راهنما را خدمت جناب مهندس عزیز و خانواده محترمشان، و تمامی راهنمایان کنگره۶٠ علی‌الخصوص راهنمایان شعبه قیدار که صادقانه خدمت می‌کنند. همانطور که می‌دانید ما پنج جشن درکنگره ۶٠ داریم. جشن راهنما، جشن ایجنت و مرزبان، جشن گلریزان، جشن همسفر و جشن دیده بان، درطول سال پنج جشن داریم. هفته راهنما مصادف با روز معلم است و همچنین تبریک عرض میکنم خدمت معلمان عزیز، اما راهنمایان کنگره ۶٠ با شال‌های سبز و نارنجی از دیگر افراد متمایز می‌شوند و راه را به دیگران نشان می‌دهند کسی که راه اعتیاد و تاریکی را سپری کرده و تجربه واطلاعات لازم را داراست تمام تلخی و شیرینی را چشیده سختی و آسانی، مشکلات را با تمام پوست و استخوانش لمس کرده و به درمان و تعادل رسیده ودر امتحانات راهنمایی نمره قبولی کسب کرده و درحال حاضر با عنوان راهنما خدمت می‌کند إن شالله قسمت همه‌ی کسانی که خواستار جایگاه راهنمایی هستند شود. 

راهنما شدن فقط قبولی در آزمون نیست فیلتر‌های زیادی وجود دارد که فرد باید پشت سر بگذارد باید مورد تایید ایجنت، مرزبانان و دیده‌بان باشد. امسال که حدود هشت هزارنفر در آزمون شرکت کرده‌اند هفتصد نفر قبول خواهند شد، و این نشان‌دهنده‌ی مهم بودن و بها دادن به جایگاه راهنمایی است. دست بوس عزیزانی هستم که به شعبه هیدج رفتند و باعث انشعاب این شعبه شدند. امیدوارم امسال در شعبه تعداد زیادی قبولی داشته باشیم. راهنما در هرلحظه می‌داند حس وحال رهجو چگونه است، خمار است یا نعشه، متوجه هستند چه کسانی درست سفر می‌کنند چرا که راهنمایان برای این امر ساخته شده‌اند. آقای مهندس می‌فرماید من استاد پرورش می‌دهم استادی که در همه جایگاه‌ها استاد به تمام معناست و تمام گذرگاه‌های سخت را پشت سر گذاشته است. إن‌شالله بتوانیم یک جشن در خور شأن راهنمایان عزیز برگزار کنیم تقدیر و تشکر با پاکت، هرچقدر در توان داریم داشته باشیم، اجباری نیست که اگر بود در بدو ورود از ما پول دریافت می‌کردند اما وظیفه یک رهجو است که از راهنمایش سپاسگزاری و قدردانی کند. دیروز به اتفاق راهنمایان در شعبه هیدج حضور داشتیم برای سپاسگزار‌ی از راهنمایانی که اگر نبودند من نوعی هم نبودم اگر به تعادل رسیده‌ام همه از وجود راهنمایان کنگره ۶٠ است. ممنونم از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید.

درج وتایپ:مسافر حجت لژیون ششم 

عکس؛مسافرناصر مرزبان خبری 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .