English Version
English

حس‌های منفی؛ محصول خود انسان است

حس‌های منفی؛ محصول خود انسان است

(لیس للانسان الا ما سعی) هیچ چیز برای انسان نیست جز آن‌چه تلاش می‌کند. در انسان ساختارهای منفی و مثبت وجود دارد این ساختارها از کنار هم جمع شدن ذرات هم‌جنس نفس بوجود می آیند، باید بدانیم که منشاء آن بیرونی است یا درونی؟ اگر منشاء آن بیرونی باشد حل کردن یا درمان آن غیر‌ممکن می‌شود.

ساختارهای درونی انسان از جای دیگری هم نیرو و فرمان می‌گیرند و نیروهای منفی هم هستند که از چشم ما دور هستند ولی تاثیر خودشان را می‌گذارند و این کار از طریق الهام و القاء انجام می‌دهند و با کنترل از راه دور بر ذهن و تفکر انسان مسائل منفی را القاء می‌کنند و ما را تحت‌کنترل خود در می‌آورند؛ پس ساختارهای منفی می‌توانند خط و خطوطشان را از طریق الهامات بگیرند و اگر نتوانیم با ساختار منفی به‌درستی برخورد کنیم باعث می‌شویم آن ساختار چندین برابر نیرومند گردد.

حس‌های منفی محصول خود انسان است و جز با تلاش نمی‌شود با آن مقابله کرد. ساختارمنفی انرژی خودش را از ما می‌گیرد و خودش را شارژ می‌کند برای مقابله با ساختارهای منفی باید به‌صورت تدریجی عمل کنیم و به‌صورت ناگهانی به نتیجه نمی‌رسیم.

یکی از این راه‌ها این است که از یک‌سری از خواسته‌ها بگذریم و این قدرت تشخیص به میزان دانایی ما بستگی دارد، زمانی‌که توانستیم از چیزی که به نفع ما است بگذریم آن‌جا می‌توانیم از تاریکی عبور کنیم.


خلاصه‌ای از سی‌دی‌ «ساختار درون»
نویسنده: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون سوم)
ویراستار و رابط خبری: همسفر مبینا رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون سوم)
ارسال: راهنمای تازه‌واردین همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر سمیرا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .