English Version
English

مثل یک معجزه

مثل یک معجزه

دلنوشته همسفران حسنانی در مورد هفته راهنما این‌گونه با دلنوشته‌ها قدردانی کردند.

 

همسفر نفیسه لژیون ۶، راهنما همسفر سمیه


راهنمای عزیزم اگر شما نبودید چه کسی دست ما را در این طوفان سهمگین زندگی می‌گرفت و ما را به سوی کشتی پربار علم و معرفت راهنمایی می‌کرد؟ من هم مانند بسیاری از همسفرها با حال  بدی وارد کنگره شدم و خانم سمیه مثل یک معجزه وارد زندگی من شدند و به من درست زندگی کردن را آموختند. امیدوارم بتوانم قدردان محبت‌های ایشان باشم.
 

همسفر مرجان لژیون 11، راهنما همسفر لیلا

عشق یعنی گذشتن از خویش، انسانی که عصاره ای را که در خود اندوخته و از آنچه در وجودش خوب و زیبا و ارزشمند است به دیگران‌ نثار کند و سبب شادی آنان گردد او عاشق است. عشق قامت را راست، اندیشه را پاک و خلاق، به جهت فراگیری تمامی علوم آماده می‌گرداند. راهنمای پر از عشقم، خانم لیلا جان مهربان و بی‌نظير روزت مبارک.
 

همسفر پروانه لژیون 4، راهنما همسفر مرضیه

با سلام و خدا قوت خدمت تمام خدمت‌گزاران کنگره شصت. از طرف خودم هفته راهنما را به تمام راهنماها که چراغ راه و روشنایی بخش زندگی تاریک ما بوده و هستندتبریک می‌گویم، زبانم برای تشکر قاصر است زیرا عمل شما آنقدر بزرگ و ستودنی است که در جمله وکلمه نمی‌توان آن را گنجاند. خانم مرضیه گرامی هزاران بار این هفته را به شما تبریک میگ‌ویم، شماسزاوار احترام هستید، خیر و برکت این عمل بزرگ بازتابی باشد بر زندگی‌تان، انشاالله.

همسفر اسرا لژیون 10، راهنما همسفر پریسا

راهنما یعنی نشان‌دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به شادی، نفرت به عشق. راهنما یعنی نمایانگر رسیدن به آرامش، راه بهشت و نجات از جهنم درون. چگونه از شما بنویسم! شما واژه‌ها را آسمانی می‌کنید، مهربانی و آرامش‌تان سرشار از ایمان و یقین است، شک ندارم حضور خداوند در لحظات زندگی‌تان می‌تواند عامل این حجم از آرامش و متانت باشد . راهنمای خوبم، واژه سپاس در برابر از خودگذشتگی و ایثار شما ذره‌ای بیش نیست. تنها دارایی من برای شما دعای خیری است که به پاس تمام الطاف‌تان می‌توانم بدرقه راه‌تان کنم تا پایدار باشید و برای من و هزاران هزار انسان دیگر بمانید. زیباترین آرزوها را برای جناب آقای مهندس دژاکام، خانواده محترم ایشان و راهنمای عزیزم از خداوند مهربان خواستارم.

 

تایپ و ویرایش: اعضا سایت حسنانی

عکس: مرزبان خبری همسفر مریم

ویرایش نهایی و ارسال: همسفر احسانه

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .