English Version
English

جایگاه والای راهنما در سیستم کائنات

جایگاه والای راهنما در سیستم کائنات

سومین جلسه از دور چهل و نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره۶۰ نمایندگی سمنان با استادی ایجنت همسفر عاطفه و نگهبانی همسفر منیژه و دبیری راهنمای نیکوتین همسفر عارفه با دستور‌جلسه «هفته راهنما» در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شکر و سپاس بابت حضور همه عزیزان و این فرصت که به من داده شد تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم‌. امروز روز عزیزان راهنما است. ابتدا به راهنمای همه ما جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم که اگر این خانواده نبودند هیچ‌کدام از ما نمی‌توانستیم در این جایگاه‌ها خدمت کنیم و به حال خوش برسیم.

جا دارد تبریک بگوییم خدمت همه راهنمایان، مخصوصأ راهنمایان نمایندگی سمنان چه در قسمت راهنمای تازه‌واردین و راهنمای جونز به پیشکسوتان محترم خیر مقدم می‌گویم و خوشحالم که در جلسه حضور دارید و إن شاءالله که پایدار باشید. تنها پیوند محبت است که ما را به استادانمان متصل نگاه می‌دارد. خدا را شکر که این پیوند محبت در همه ما وجود دارد.

مقام راهنما یکی از والاترین جایگاه‌ها است چه در سیستم کنگره‌۶۰ و چه در سیستم کائنات که خداوند خودش را رب‌العالمین معرفی می‌کند که معلم همه هستی و کائنات است. چه مقامی بالاتر از معلم بودن؟ استاد امین در سی‌دی معلم گفتند: معلم از یک جهت درگیر تاریکی‌های خود است و از جهتی دیگر با تاریکی‌های رهجو دست و پنجه نرم می‌کند.

اینکه بتواند خودش را متعادل نگه دارد و از جنگ نرمی که در درون خودش وجود دارد سربلند بیرون آید و به رهجوی خودش راهنمایی دهد هم سخت است و هم سهل واقعأ برای من که لژیون خود را تحویل داده‌ام و پروسه مرزبانی و ایجنتی را هم تجربه کرده‌ام قابل مقایسه نیست با جایگاه راهنمایی، به همین دلیل است که سپاس و قدردانی ویژه مخصوص راهنمایان است که محکم و استوار می‌ایستند و سیستم را به خوبی اداره می‌کنند. در کنگره‌۶۰ پروسه راهنما شدن راحت نیست و این برای کسانی گفته می‌شود که در جریان نیستند.

شخصی که وارد سیستم می‌شود ابتدا توسط راهنمای تازه‌واردین مشاوره می‌شود و بعد از سه ماه می‌تواند وارد لژیون سیگار شود و بعد از آن می‌تواند وارد لژیون جونز شود و به این صورت می‌تواند خسارت‌هایی که به جسم خودش وارد کرده است را جبران کند، لازم است که شخص۱۰ ماه در جلسات کنگره۶۰ حضور مداوم داشته باشد، در امتحانی که دو سال یک بار انجام می‌شود شرکت کند و در آن امتحان باید نمره مورد نظر را کسب کند.

مرحله دوم مصاحبه توسط دیده‌بانان یا نگهبان کنگره۶۰ انجام می‌شود و در مرحله بعد تائیدیه مرزبانان و ورزش‌بان مهم است و اگر توجه کنید یک پکیج کاملی است که راهنما باید در همه قسمت‌های کنگره‌۶۰ حضور داشته باشد و بعد از آن دوره کارآموزی را پشت سر بگذارد.

زمانی‌که با بیرون از کنگره مقایسه می‌کنیم میبینم هر یک ساعت مشاوره ۳۵۰هزار تومان است گاهی هم می‌بینیم که هیچ کاربردی ندارد؛ اما در کنگره راهنمایی است که با عشق و خلوص نیت سؤال‌های ما را جواب می‌دهد و راه را به ما نشان می‌دهد. راهنما به قلب ما متصل است و این پیوند قلب‌هاست که مشکل ما را برطرف می‌کند.

یک رهجو چگونه باید مراحل سپاس‌گزاری را به جا آورد؟ اگر از من که در جایگاه ایجنت خدمت می‌کنم سوال کنید می‌گویم باید حرمت‌های کنگره‌۶۰ را رعایت کند و زمانی‌که حرمت‌ها رعایت شود همه چیز سر جایش قرار می‌گیرد و باعث بیشتر شدن رهایی می‌شود و ورودی‌ها بیشتر می‌شود و همه ما در صراط مستقیم قرار می‌گیریم.

صراط مستقیم راه عریضی است که همه ما در آن جای خود را می‌توانیم پیدا کنیم و راه ضد‌ارزشی‌ها راهی باریک است. در آخر به صورت پاکت از راهنمای خود قدر‌دانی کنیم انشاالله که همه ما بتوانیم مراتب سپاسگزاری را به جا آوریم؛ همان‌طور که شایسته است از راهنمای خود تشکر کنیم. در آخر هم از خانم یحیایی عزیز تشکر ویژه‌ای دارم که تا هستی هست هر چه دارم از ایشان است. تمام آرامش، فعالیت‌های مالی و معنوی همه این‌ها از زحمات این بزرگوار است و تا زمانی‌که در این مکان هستیم قدر یکدیگر را بدانیم.

جشن هفته راهنمایان:

 

تایپ: همسفر سعیده رهجوی راهنما همسفر الهه از لژیون یکم

ویراستار و ارسال مطلب و عکاس خبری: همسفر نازنین رهجوی راهنما همسفر راضیه از لژیون چهارم

۱۴۰۳/۲/۱۰

مرزبان خبری: همسفر نرجس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .