English Version
English

مشارکت مکتوب همسفران

مشارکت مکتوب همسفران

سلام دوستان فرزانه‌ هستم همسفر علی،
هفته راهنما را به تمام راهنمایان کنگره ۶۰، به خصوص راهنما و معلم خوبم خانم زهره عزیز، تبریک می‌گویم.
راهنما یعنی کسی که بهترین حس خوبی‌ها را به رهجوی خودش انتقال می‌دهد، کسی که حال خوب رهجو برای او، بهترین حس دنیا است. به راستی واژه راهنما برازنده عزیزانی است که تلخی و پیچ‌ و خم‌های زندگی را تجربه نموده و با کوله‌باری از دانایی و آگاهی، تجربیات خود را در اختیار کسانی که خواستار رهایی از تاریکی هستند می‌گذارند، کسی که غم را به شادی، کینه و نفرت را به عشق تبدیل کرده است.
هفته راهنما یعنی تشکر و قدردانی از این عزیزان. کنگره دری است که خداوند که خداوند بعد از صدها در بسته به روی من گشوده است و برای این‌که به آرامش برسم وجود یک نفر لازم بود و آن یک نفر هم راهنما بود. وقتی به راهنمای خودم سپرده شدم با لبخند زیبا و چهره دلنشین، مجذوب ایشان شدم انگار که سال‌ها است ایشان را می‌شناسم.
در آخر از جناب مهندس دژاکام و خانواده محترم ایشان کمال تشکر را دارم که این بستر را برای مسافران و همسفران فراهم نمودند.

تقدیم به فرشتگان زمینی
سلام دوستان زهرا هستم همسفر رسول؛
هفته راهنما را به جناب آقای مهندس و تمام راهنمایان تبریک عرض می‌کنم به ویژه راهنمای خودم خانم معصومه عزیز که دلسوزانه من را راهنمایی می‌کنند.
این فرشتگان نجات از زندگی، آسایش و آرامش خود بدون هیچ مزد و منتی می‌زنند و راه پر پیچ و خم زندگی را با آموزش‌های خود هموار می‌کنند؛ من در قبال این همه لطف و مهربانی هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم تا گوشه‌ای از آن جبران شود جز این که به آن‌ها احترام بگذارم، فرمان‌بردار باشم و آموزش‌هایی که در کنگره می‌دهند را در زندگی عملی کنم.

سلام دوستان زینب هستم همسفر علیرضا‌؛ 
هفته راهنما را در رأس به جناب مهندس و خانواده‌ی محترم ایشان و به تمام راهنمایان کنگره ۶۰ و نمایندگی بیرجند تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که همیشه سالم و موفق باشند انشاالله که خیر و برکت در زندگی خود و خانواده‌یشان جاری باشد.
تشکر و سپاس فراوان از ایجنت محترم خانم مریم عزیز که از اوایل سفر در کنار من بودند و این نعمت بزرگی بود که خانم مریم عزیز در کنار من باشد و این نعمت بزرگ، فرشته زمینی بود که از سمت خداوند در مسیر زندگی من قرار گرفت و بابت این اتفاق بزرگ خداوند را هزاران هزار بار شکر و سپاس می‌گویم که در روزهای سخت و بد زندگی و اضطراب و خستگی با همه‌ی دردها و مشکلات در کنارم بودند و نگران آینده‌‌ی من بودند و با محبت و دلسوزی من را به مسیری راهنمایی کردند که اکنون نه تنها من، بلکه تمام اعضای خانواده و اطرافیان در آسایش و آرامش قرار گرفته‌ایم. راهنما، در کنارم دست من را گرفت و از زندگی تاریک نجات داد از زندگی که، هیچ امیدی به آن نداشتم. تبریک می‌گویم به راهنمای خوبم خانم عاطفه‌ی عزیز که در ادامه راه کنارم بودند و همانند خانم مریم عزیز مرا در این مسیر یاری نمودند. تشکر و سپاس فراوان از همه راهنمایان کنگره ۶۰ که زحمت می‌کشند تا افراد و خانواده‌هایی به صلح و آرامش برسند. با تشکر و سپاس فراوان از خداوند بزرگ، سالم و موفق باشید.

به نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان مریم هستم همسفر؛
قبل از هر چیز هفته‌ی راهنما را به بنیان و نگهبان کنگره ۶۰ که اولین راهنمای کنگره می‌باشد و هم‌چنین راهنمایان بسیار گران‌قدرشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. راهنما یک الگوی آموزش‌دیده و تزکیه‌ شده است. بایستی بدون نقص عمل کند و ارزش و جایگاه خودش را محترم شمارد و سپاس‌گزار خداوند باشد. اگر حرمت بین راهنما و رهجو، معلم و شاگرد از بین برود راهنما خواهد ماند و نه رهجو، و بر همه‌ی ما واجب و ضروری است که جایگاه راهنمای خود را محترم بشماریم و لکنود نباشیم.

سلام دوستان محبوبه هستم همسفر حسین؛
هفته راهنما را در رأس به بزرگ راهنمای کنگره  جناب آقای مهندس دژاکام و خانواده محترم ایشان و بعد به تمامی راهنمایان کنگره به ویژه راهنمایان شعبه بیرجند بخش مسافران و بخش همسفران تبریک می‌گویم.
اولین روز حضورم در کنگره را خوب به یاد دارم، همسری دل‌شکسته و مادری نامهربان بودم که به دنبال کورسوی امیدی برای احیای خانواده خود راهی کنگره شده بودم، مقابل درب ورودی چند نفر با چهره گشاده و آغوشی باز پذیرای تازه واردین بودند؛ حرف‌های دل‌نشین خانم عالیه عزیز راهنمای تازه‌واردین بود که اولین جوانه‌های امید را در دل من رویاند.
در ادامه مسیر این راهنمای عزیزم خانم معصومه بود که در تمام لحظات و در تمام شرایط گوش شنوای چالش‌های زندگی من بود. او به من صبر را آموخت و مهم‌تر از همه به من یاد داد که چه‌طور دوباره خودم را دوست داشته باشم و در لحظه زندگی کنم و از تک‌تک لحظات زندگی خود لذت ببرم. از نظر من کنگره بهشت زمینی است که راهنمایان در حکم حوریان بهشتی هستند که به دیگران عشق می‌ورزند و به دنبال باز پس گرفتن نیستند.
امیدوارم من به عنوان یک رهجو در این هفته بتوانم قدردانی و سپاس‌گزاری خود را از این عزیزان به نحوی شایسته عملیاتی کنم.

سلام دوستان مریم هستم همسفر علی،
هفته راهنما را به بنیان کنگره ۶۰، که اولین راهنمای کنگره ۶۰ می‌باشند تبریک عرض می‌کنم.
کسانی که از دور شاهد فعالیت کنگره ۶۰ و راهنمایان کنگره ۶۰ هستند درک این موضوع خیلی برای آن‌ها سخت است که مگر می‌توان بدون دریافت مزد، ساعت‌ها، روزها، ماه‌ها و حتی سال‌ها خدمت کرد. راهنمایان کنگره ۶۰، با آموزش‌های ناب و ارزنده، شخص را به جایی می‌رسانند که شخص از روز اول زندگی‌اش هم بهتر می‌شود و حال خوش و سرزندگی را تجربه می‌کند.
راهنمایان کنگره ۶۰، بهترین افراد هستند که حتی در روزهای سخت هم بدون مزد و منت کار می‌کنند و وقت خود را صرف انسان‌هایی می‌کنند که تاریکی را تجربه کردند و خواستار رسیدن به روشنایی هستند. اگر حرمت بین راهنما و رهجو از بین برود نه راهنمایی می‌ماند و نه رهجویی، جایگاه راهنما جایگاه مربی است و بر همه ما واجب است که جایگاه مربی خود را بسیار بسیار محترم شماریم و این خیلی مهم است که ما از زحمات بی‌شمار راهنمای عزیزمان قدردانی کنیم و با این ‌کار، جایگاه این عزیزان را ارج نهیم.
در آخر خیلی خیلی سپاسگزارم از خانم زهره عزیز، که من را به این حال خوش رساندند و مدیون زحمات ایشان هستم و هفته راهنما را به راهنمایان عزیز نمایندگی بیرجند، به ویژه راهنمای خوب خودم خانم زهره عزیز تبریک عرض می‌کنم.

سلام عزت هستم همسفر‌؛
راهنمای عزیزم خانم عاطفه عزیزم هفته‌ی راهنما را به شما تبریک عرض می‌کنم من از شما صبر، بردباری، گذشت، عشق و محبت بلا عوض، خدمت کردن به کنگره، راه مستقیم و ارزش‌ها و دوری از ضدارزش‌ها، اعتماد به نفس و امیدوار بودن و احترام گذاشتن به مسافرم و اطرافیانم و هزاران مورد دیگر را یاد گرفتم و به من یاد دادید چگونه ضدارزش‌های درونم را شناسایی و آن‌ها را ذره ذره بیرون کنم. وجود شما سرشار از عشق و محبت است و این عشق را نثار من کردید بدون این‌که توقعی از من داشته باشید. من شاهد بودم که روز‌هایی با وجود نوزادی که در راه داشتید اما باز هم برای آموزش دادن به ما به کنگره آمدید و حتی روز‌هایی که مشغله کاری در محل کار داشتید باز هم کنگره برای شما اهمیت بیشتری داشت و شما وجود پرمهرتان و آموزش‌هایتان را از ما دریغ نکردید. امیدوارم خدمت و آموزش‌هایی که به من دادید برکت زندگی شما باشد. از صمیم قلب دوستتان دارم.

ویرایش: خدمت‌گزاران سایت نمایندگی بیرجند

ارسال خبر: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر عاطفه( لژیون سوم )

همسفران نمایندگی بیرجند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .