English Version
English

راهنمایان به تاریکی ها غلبه کردند و به حال خوب و تعادل رسیده اند

راهنمایان به تاریکی ها غلبه کردند و به حال خوب و تعادل رسیده اند

با عرض سلام و درود به بینانگزار کنگره ۶۰جناب آقای مهندس حسین دژاکام و استاد امین و خانواده محترمشان و همه راهنمایان تمام شعب کشور و بخصوص راهنما خوبم محسن آقا
هفته معلم و راهنما را به شما تبریک عرض می کنم و از خداوند بزرگ سپاسگزارم که راه سبز کنگره ۶۰ را برایم نمایان کرد.
تمام راهنمایان کنگره ۶۰ معلم هایی هستند که تاریکی هایی که ما تجربه کردیم را پشت سر گذاشتند و به تاریکی ها غلبه کردند و به حال خوب و خوش و تعادل رسیده اند.
این حال خوش را برای تنها خودشان نخواستند و در مسیر سبز کنگره ماندند و خدمت کردند تا صدها نفر دیگر که مثل من در تاریکی هستند و زندگی شان به مویی بند است و راهی پیدا نکرده اند دستشان را بگیرند تا با آموزشهای خوب کنگره بتوانند تاریک ها را پشت سر بگذارند و به حال خوش دست پیدا کنند.
من با بیش هجده سال تخریب بارها اقدام به ترک و کنار گذاشتن کرده ام ولی با شکست و در بسته رو به رو می شدم .
با ورود به کنگره، آموزشها و رهنمودها و راهنمایی های راهنمای خوبم به من کمک می کند تا بتوانم این سفر که تا به حال سفری به این خوبی نداشتم را به پایان برسانم.
از خداوند می خواهم که در این راه هم ساده وهم سخت کمکم کند تا با موفقیت به پایان سفرم برسم و بتوانم یک خدمتگزار کنگره باشم و اندکی از زحمتهای بی دریغ راهنمای خوبم را جبران کنم.
از خداوند متعال طول عمر با عزت و پر برکت برای جناب آقای مهندس حسین دژاکام و راهنمای خوبم محسن آقا و تمامی راهنمایان و خدمتگزاران کنگره ۶۰ را خواستارم.
از طرف مسافر مهدی لژیون هفتم راهنما مسافر محسن شعبه کاشمر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .