English Version
English

دلنوشته همسفران

دلنوشته همسفران

همسفرسپیده
هفته راهنما را به جناب مهندس و خانواده محترمشان و راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم، از خداوند برایشان سلامتی و طول عمرو سرفرازی را آرزومندم. واژه راهنما را خیلی مقدس می‌دانم‌ آن‌هایی که ازخودگذشته‌اند و چراغ راهی شدند که خود رفته بودند رسیدند. زمستان بود و حال بدی داشتم و هیچ چیز در زندگی‌ام سرجای خودش نبود، ناامیدی‌، قلبم یخ زده بود هر کاری می‌کردم‌ نمی‌رسیدم‌، روزهای ‌سختی پشت سر گذاشته بودم‌‌، معجزه روزی بودکه اذن ورودم به کنگره صادر شد، آن‌ روز توسط افرادی دلسوز و مهربان ‌که شال‌های رنگی داشتن مشاوره شدم، ندای درونم می‌گفت که همه چیز درست می‌شود‌، و آن افراد راهنمایانی بودند از جنس محبت‌، که توانستند من حال خراب و ناامید رابه زندگی برگردانند.  سال‌هاست که با کمک این عزیزان دارم با تمام وجود و با عشق زندگی می‌کنم‌. تمام لحظات خوشی که در زندگی دارم را مدیون کنگره و راهنماهایم هستم‌‌. بوسه بر دستان این عزیزان می‌زنم و قدردانشان هستم.
همسفر فرزانه
قبل از هر چیز هفته راهنما را به بنیان و نگهبان کنگره ۶۰ و اولین راهنمای کنگره ۶۰ و همچنین راهنمایان عزیز تبریک عرض می‌نماییم. هفته راهنما را به سرکار خانم آنی تبریک عرض می‌نماییم. همان‌طور که از اسم آنها پیداست راهنما کسی است که راه را به ما نشان داده و راه را برای ما روشن و هموار کرده است که من رهجو بتوانم از این راه عبور کنم. راهنمای کنگره ۶۰ مثل سایر افراد کنگره در زندگی خود دارای مشکلات زیادی هستند و دغدغه‌های کاری آنها شاید بیشتر از رهجوهای دیگر باشد، اما از وقت و انرژی خود برای خدمت در کنگره دریغ نمی‌کنند و هدف آنها نجات زندگی انسان‌های گرفتار در تاریکی و بند اعتیاد است. و بدین دلیل راهنما در کنگره ۶۰ مورد احترام می‌باشد که کنگره برای خدمت دادن به آنها و گذشته و پیشینه آنها توجهی ندارد معیار خدمت در کنگره ۶۰ عمل سالم است و جهت یادگیری عمل سالم رهجو باید به فرمان راهنما احترام بگذارد و همیشه قدردان راهنمای خود باشد. از این رو هر سال یک هفته این فرصت در اختیار رهجو قرار می‌گیرد تا به واسطه پاکت و دل‌نوشته از راهنمای خود قدردانی نماید. با قدردانی و سپاسگزاری صفت منیت از انسان دور می‌شود و با دور شدن منیت در رهجو پالایش اتفاق می‌افتد پس رهجویی که خواسته آموزش در او وجود دارد می‌باید همیشه صفت سپاسگزاری را در خود تقویت نماید.
راهنماهمسفرمریم
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق       ثبت است بر جریدهٔ عالم دوام ما
ابتدا هفته‌ی راهنما را به تمام راهنمایان عزیز و راهنمای خودم تبریک می‌گویم، بسیار خرسند هستم که خداوند متعال در مسیر زندگی‌ من راهنمایی را گذاشت که در سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام بیشترین آرامش را داشته باشم، ایشان همیشه آغوش پر مهرش را باز کرده و همه جا با آغوش پر از عشق به رهجویانش درس زندگی می‌دهد، درسی که توام با شادی و نشاط است و همیشه مانند نور در وجود تک تک ما می‌درخشد، زیرا این نور با دانش و علم همراه است و همیشه فروزان می‌ماند.تو را به اندازه تمام مهربانی هایت سپاس می گویم.این تویی که با دستان پر عطوفت گل‌های علم و ایمان را در گلستان وجود می پرورانید و شهد شیرین دانش را به کام تشنگان می ریزی، تو را به وسعت نامت سپاس می گویم، چگونه می توانم عشق آموزی تو را که، چراغ روشن هدایت را بر کلبه ی محقر وجودم فروزان ساخته است، سپاس گویم، در مقابل این همه عظمت و شکوه تو، مرا نه توان سپاس، و نه کلام وصف، است.تنها بلند قامت می ایستم و در مقابلت تعظیم می کنم و با اشک شوق، و با زبان بی زبانی، تو را سپاس می‌گویم.

ویرایش، ارسال: همسفر سحر، راهنما همسفر حدیقه(لژیون چهارم)

همسفران نمایندگی گرگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .