English Version
English

گروه خانواده - در کنگره راهنماها الگوی بدون نقص هستند

گروه خانواده - در کنگره راهنماها الگوی بدون نقص هستند

جلسه دهم از دوره دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی الوند به نگهبانی راهنمای تازه‌واردین همسفر معصومه، دبیری همسفر فاطمه و استادی ایجنت محترم همسفر مریم با دستور" جشن راهنما"  دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱6 آغاز به کارکرد.


سخنان استاد:

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر، خدا را شکر می‌کنم که امروز اینجا هستم ابتدا هفته راهنما را خدمت آقای مهندس اولین راهنمای کنگره ۶۰، خانم آنی بزرگوار و استاد امین عزیز تبریک عرض می‌کنم. این هفته زیبا را خدمت راهنمایان محترم خودم خانم شهره، خانم ناهید، خانم جعفری عزیز تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همیشه سلامت و پایدار باشند قدردان زحمات این عزیزان هستم، تبریک دوم خدمت تمامی راهنمایان کنگره ۶۰ و تبریک ویژه خدمت راهنمایان دارای شال نارنجی و شال سبز در شعبه الوند، از همه این عزیزان بابت تمام زحماتی که در این شعبه می‌کشند سپاسگزارم. امیدوارم در این مسیر موفق و سربلند باشند و برکت این خدمت‌های صادقانه در زندگی این عزیزان جاری باشد.

راهنما کسی است که راه را به ما نشان می‌دهد و راهنمایان کنگره ۶۰ جز اعضای خود کنگره ۶۰ هستند حتی در قسمت مسافران کسانی بودند که قبلاً سابقه اعتیاد داشتند ولی الآن در کنگره به درمان و رهایی رسیدند و در جایگاه راهنمایی خدمت می‌کنند. یک همسفر همه مشکلات اعتیاد را با گوشت و استخوان درک کرده است و در کنگره در کنار مسافر آموزش‌دیده‌اند و به درمان و رهایی رسیده‌اند و بعد از رهایی با تلاش و کوشش خود در آزمون راهنمایی شرکت می‌کنند که بنا به فرموده مهندس دژاکام حدود ۹ هزار نفر امسال در آزمون شرکت خواهند کرد. همه این ها به دلیل آن عشقی است که در وجود همه راهنماها هست که آن‌هم در کنگره به‌دست‌آمده، همه راهنماها دردکشیده‌اند به همین دلیل می‌خواهند در اینجا خدمت عاشقانه و صادقانه داشته باشند به قول مهندس دژاکام که فرمودند؛ عاشق را حساب با عشق است.

هیچ راهنمایی احتیاج به تقدیر و تشکر از هیچ‌کسی ندارد تنها پیوند عشق و محبت و پیمانی که باقدرت مطلق بسته باعث می شود خدمت ‌کند تا افراد از بند اعتیاد و تاریکی‌ها رها شوند و به حال خوش برسند و راهنما هم با دیدن حال خوش رهجوی خود خوشحال شود. همه راهنماها قابل‌احترام و باارزش هستند زیرا جایگاه راهنمایی بسیار ارزشمند است و بر همه واجب است که به جایگاه راهنمایی احترام بگذاریم. مهندس دژاکام واقعاً به همه جوانب بسیار زیبا و با دقت نگاه کرده‌اند و این سیستم را بسیار دقیق و منظم راه‌اندازی کرده‌اند در کنگره راهنماها الگوهای بدون نقص هستند و بر همه واجب است که به راهنمای خود احترام بگذاریم و از آنها قدردانی کنیم.

در طول سال، یک‌بار، در هفته‌ی راهنما ما اجازه داریم که به نحو احسن از راهنمای خود تقدیر و تشکر کنیم. راهنما راه را به ما نشان می‌دهد و آن صبر و آرامش و آموزشی که راهنما دارد را به‌مرورزمان به رهجو انتقال می‌دهد تا به رهایی و حال خوب برسد‌. پس وظیفه رهجو این است که با دادن پاکت بادل نوشته در کنگره از راهنمایان به نحو احسن تقدیر و تشکر کنیم. این نیاز یک رهجو است که تشکر کند چون با این تقدیر و تشکرها به خداوند نشان می‌دهیم که من بنده شکرگزاری هستم و ناسپاس نیستم چون اگر ناسپاسی کنم آن چیزی که خدا به من داده قطعاً از من گرفته خواهد شد. امیدوارم بتوانیم بندگان شکرگزار خداوند باشیم. در آخر به همه راهنمایان عزیز این هفته پرشگون را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در این مسیر موفق و سربلند باشند.

در ادامه جشن هفته راهنما همسفران نمایندگی الوند با شور وشوق فراوان برگزار شد


مرزبان کشیک: همسفر سکینه
تایپ: همسفرنسرین
عکاس و مرزبان خبری: همسفر سمیه
تنظیم: راهنمای تازه واردین همسفر خدیجه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .