English Version
English

من این جایگاه راهنمایی را باهیچ چیز عوض نمی‌کنم .

من این جایگاه راهنمایی را باهیچ چیز عوض نمی‌کنم .

سیزدهمین جلسه از دوره اول سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ویژه مسافران شعبه دکتراحمد در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  با دستور جلسه "هفته راهنما "با استادی ایجنت محترم مسافر مسعود ، نگهبانی مسافر جواد و دبیری مسافر نعمت رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود .

خلاصه سخنان استاد :

خدا را شکر می‌کنم که یک بار دیگر در خدمت شما دوستان هستم . امروز در کل کشور جشن راهنما گرفتند . تبریک ویژه می‌گویم به راهنماهای شعبه دکتراحمد . سپاسگزارم از خداوند که این کلینیک تبدیل به نمایندگی شد .۹ سال زمان برد تا این تعداد راهنما به این جایگاه برسند . من خودم از بچه که بودم ، همیشه دوست داشتم مفید باشم . ولی خیلی مسیرهای سختی طی کردم . تا متوجه شدم برای خوب بودن باید بهای سنگینی پرداخت کنم .

الان هم خوب نیستم ، ولی در  مسیرش هستم . خیلی خوشحال هستم ، که در کنار شما عزیزان هستم . این عزیزان از جون و دل مایه می‌گذارند ، از یافته‌های خود زمان خود و عشق  را می‌گذرند زمان می‌گذرد . ولی زمان از دست رفته به آنهاپس داده خواهد شد . راهنمایی که راه بلد است ، در سطح جهانی یک دونه نداریم . مهندس فرمودند یک دونه هم نداریم .که مثل راهنمای کنگره ۶۰ اعتیاد را بلد باشند . بهترین پروفسورهای جهان نمی‌توانند جواب سوال‌ها را بدهند .

ولی راهنماهای کنگره ۶۰ به راحتی پاسخ می‌دهند . و رسیدن به این جایگاه علاوه بر خواست خداوند از فیلترهای زیادی شخص عبور می‌کند . تا به این جایگاه برسد . من خودم وقتی راهنما شدم ، در این جایگاه پرورش پیدا کردم . آن چیزی که من دریافت کردم . باید به دیگران بدهم .

 

من خودم را تو آدم‌ها پیدا کردم . درون آدم‌هایی که از جنس خودم بودند . من این مسیر را تا هستی هست ادامه می‌دهم . این جایگاه را با هیچی عوض نمی‌کنم . و خیلی اعتقاد شدید دارم به اولین راهنمای کنگره ۶۰ . آقای مهندس  می‌فرمایند : راهنما کارخانه تولید دانایی هستش من فکر می‌کنم جایگاه راهنما به زودی خیلی ارزش بیشتری پیدا می‌کند . امیدوارم من بتوانم این جایگاه را به دیگران انتقال بدهم .


تایپ : مسافر نعمت
عکاس : مسافر داوود
تنظیم : مسافر محسن مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .