English Version
English

بنده برگزیده

بنده برگزیده

همسفران لژیون 12 به راهنمایی همسفر معصومه در مورد هفته راهنما این‌گونه با دلنوشته‌ها قدردانی کردند.

 

راهنما همسفر معصومه

تشکر و قدردانی کردن حرکتی دلی، زبانی و عملی است. برای تشکر از راهنمای عزیزم اول باید بازنگری کنم و ببینم که در گذشته چه بودم و هم اکنون در چه وضعیتی هستم، با کوله باری از غم وارد شعبه شدم و تمام آن غم‌ها به مرور زمان به آرامش تبدیل شد. قطعاً این فرشته مهربان و دلسوز از سمت خداوند مأمور شده بود تا غم‌های مرا به شادی و ناامیدی مرا به امیدواری تبدیل کند و مطمئنا دریافت‌های من بیشتر از پرداخت‌های من است و هیچ‌گونه نمی‌شود در حق ایشان جبران نمود. من هم به نوبه خودم این هفته زیبا را در وهله اول خدمت اساتید ماورایی آقای مهندس و بعد به جناب آقای مهندس، خانواده محترم‌شان و هم‌چنین به راهنمای عزیز، دلسوز و دوست داشتنی خودم خانم زهره تبریک عرض می‌کنم و سر تعظیم در برابر این عزیزان فرود می‌آورم. امیدوارم که غرق در آرامش و حال خوش باشند و چه سعادتمند بودم که زیر نظر این اساتید گرانقدر رشد کردم. هفته راهنما مبارک.


همسفر محبوبه


من این روز بزرگ را به آقای مهندس، خانواده محترم‌شان و هم‌چنین به راهنمای عزیز و مهربانم خانم معصومه عزیز تبریک می‌گویم. آرامش، صلح و عشقی که الآن به آن رسیده‌ام را مدیون راهنمای عزیزم هستم. برای محبت، عشق و آموزش‌هایی که از راهنمای مهربانم گرفته‌ام، صمیمانه قدردانی می‌کنم و سعی می‌کنم با فرمان‌برداری از راهنمای عزیز، ایجنت، دیده‌بان‌ها و قوانین کنگره بتوانم محبت و عشقی که در حق من شده است را جبران کنم. خانم معصومه عزیز از شما و هم‌چنین آقای مهندس سپاس‌گزارم که این شعبه را برای ما احداث کردند تا بتوانیم آموزش بگیریم.


همسفر ملیکا


دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس‌تر از لب‌هایی هستند که دعا می‌کنند. از همان ابتدا با گرمی و انرژی وجودتان، دلگرمی زندگی سرد و تاریکم شدید، با پندها و تجربیات گران‌بهای شما مسیر غلط زندگی‌ام را تغییر دادم تا به سمت نور، روشنایی و عشق هدایت شوم. از خالق خویش سپاس‌گزارم که اذن ورود من را به بهشت روی زمین یعنی کنگره صادر کرد و بنده برگزیده‌اش را سر راه من قرار داد تا به من هنر عشق ورزیدن و درست زیستن را بیاموزد. راهنما عزیزم خانم معصومه هرچه به زبان بیاورم باز زبانم برای تشکر و سپاس‌گزاری از شما قاصر می‌شود؛  ولی هم به زبان می‌گویم و هم آن را مکتوب می‌نمایم که برای همیشه بماند. شما بذر امید و صبر را در دلم کاشتید و باعث عشق، محبت و حال خوش در زندگی من شد. هفته راهنما را به اولین راهنمای کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس و همسفر گرامی‌شان خانم آنی بزرگ و تمام راهنمایان نمایندگی حسنانی به ویژه راهنمای عزیزم خانم معصومه تبریک می‌گویم. انشاالله در راهی که قدم نهاده‌اید، که سرشار از عشق و محبت است، موفق و سربلند باشید.

همسفر زینب

سنجاب‌ها برای آذوقه خانواده‌شان در زمستان گردوها را زیر زمین پنهان می‌کنند؛ ولی فراموش می‌کنند گردوها رو کجا گذاشته‌اند به خاطر همین فراموشی درختان گردو سبز می‌شود، کار نیک هر جا که کاشته شود به بار می‌نشیند. خانم معصومه عزیز بابت تمام زحمت‌های شما که بال پرواز من بودید، سپاس‌گزارم. هفته راهنما مبارک.

همسفر پریسا

خدمت همه راهنمایان گرانقدربه ویژه راهنمای عزیز خودم خانم معصومه این هفته را به تبریک می‌گویم. بابت تمام زحمات شما در روزهای سختی که همه درها به روی من بسته شده بود و راه به جایی نداشتم، سپاس‌گزارم. شما به من انگیزه و قدرت دادید تا در برابر مشکلاتی که کسی من را یاری نمی‌داد قوی شوم و راه درست و نادرست را به من نشان دادید. شما با عشق و محبت مسیر درست زندگی را یاد دادید از خداوند می‌خواهم زندگی‌تان همیشه سرشار از عشق و خوشبختی باشد و سایه شما بر سر ما رهجوها مستدام باشد و خداوند حافظ شما باشد.

همسفر سمیه

در این زمان کوتاهی که وارد کنگره شده‌ام با راهنمایی‌های شما یاد گرفتم چگونه زندگی کنم و زندگی را زیباتر ببینم. من به خاطر همه صبوری‌ها و دلسوزی‌هایی که در حق من انجام دادید صمیمانه و از اعماق قلبم از شما سپاس‌گزارم. هرچه بگویم و هرچه بنویسم از زحمات شما کم گفته‌ام. راهنمای عزیزم قدردان زحمات شما خواهم بود و عاشقانه دوست‌تان خواهم داشت. هفته راهنما بر شما و همه راهنماهای عزیز مبارک باشد. تنتان سلامت، لبتان همیشه پر از خنده‌های شیرین باشد.

همسفر معصومه 

هفته راهنما را در راس به راهنمای گرامی جناب مهندس و خانم آنی بزرگ تبریک می‌گویم. راهنماها مانند نور راه را برای ما نمایان کردند و کمک کردند تا ما در مسیر رشد و آگاهی قدم برداریم با هیچ کلامی نمی‌توان ارزش کاری آن‌ها را بیان کنیم فقط می‌توانم بگویم که مهر و محبت آن‌ها همیشه در ذهن، قلب و همراه من است. راهنمای عزیزم خانم  معصومه مهربان این روز را به شما صمیمانه تبریک می‌گویم و از خداوند منان خواهان دستیابی به آرزوهای زیبای‌تان هستم.

 

تایپ و ویرایش: اعضا سایت حسنانی

عکس: مرزبان خبری همسفر مریم

ویرایش نهایی و ارسال: همسفر احسانه 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .