English Version
English

گر دســـت فتـــاده ای بگـــیری مردی

گر دســـت فتـــاده ای بگـــیری مردی

جلسه دوازدهم از دوره پنجاه و یکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی البرز کرج با استادی ایجنت محترم مسافر حمید، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر مرتضی، با دستور جلسه "هفته راهنما" در روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه‌سخنان استاد:

سلام دوستان، حمید هستم یک مسافر؛ از نگهبان جلسه سپاسگزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار نمود تا خدمت کنم.

هفته راهنما را به اولین راهنمای کنگره 60، آقای مهندس دژاکام و تمام راهنمایان، مخصوصاً راهنمایان عزیز شعبه البرز، تبریک می گویم.

راهنمایان، بسیار تلاش می کنند و از وقت، کار، زندگی و خانواده خود می گذرند تا بتوانند در کنگره خدمت کنند؛ حتی روزهای جمعه نیز در پارک حضور دارند.

الحق که راهنمایان عزیز، عطر و بویِ وادی چهاردهم را می دهند و شمیم عشق را می شود از آن‌ها استشمام کرد. در زمانه ای که هیچ کس برای دیگران وقت نمی گذارد، راهنمایان کنگره60، سه روز در هفته، به صورت رایگان، بدون حقوق و مزایا، بیمه و بدون هیچ چشم داشتی در شعب، خدمت می کنند. در خارج از کنگره، در باور کسی نمی گنجد که شخصی این گونه خدمت کند و فکر می کنند، حتماً منافع مالی وجود دارد.

شاید منافع مالی وجود نداشته باشد، ولی این مسیر، آن‌قدر از لحاظ معنوی، ارزشمند است که در باور کسی نمی گنجد.

اشخاص، با صرف هزینه و زمان بسیار در دانشگاه تلاش می کنند، تا در رشته ای متخصص بشوند، ولی کسی که وارد کنگره می شود و در مسیر راهنمایی قرار می گیرد، عاشق کنگره می شود و بعد از مدتی متوجه می شود در دانشگاهی قرار گرفته که در هر زمینه، اعم از تربیت و آداب و معاشرت و درمان اعتیاد و درمان بیماری های پیشرفته و ... صاحب نظر است. 

آقای مهندس دژاکام، در پیامی می فرمایند: بشکافید آنچه شکافتنی نیست، در دل سنگ بروید و ترکیب ها را جدا نمائید؛ ایشان از دل بیماری و تاریکی ها، روش درمان اعتیاد را کشف کرده و به دیگران آموزش داده است. علم کنگره، هر روز به سمت درمان انواع بیماری های لاعلاج پیشرفت قابل توجهی می کند. پروژه دانشگاه کنگره60 رو به اتمام است و امید است که علم کنگره، جهانی شود و این موضوع، بسیار ارزشمند است. 

آقای مهندس به تنها جایگاهی که سر تعظیم فرود می آورند، جایگاه راهنمایی است، بنابراین من دست تک تک راهنمایان را می بوسم.

راهنمایان کسانی را نجات می دهند و احیا می کنند که در وادی اعتیاد هستند. اعتیاد، آتش ویرانگری است، که با هیچ کس شوخی ندارد و باعث نابودی انسان است.

مردی نبود فتاده را پای زدن 

 گر دست فتاده ای بگیری مردی

راهنمایی، جایگاه ارزشمندی است؛ رهجویی که شاید به حرف پدر و مادر خود گوش نکند، به واسطهٔ عشقی که از راهنمای خود دریافت می‌کند، گوش به فرمان او می شود و راهنما، آدرس منبع عظیم عشق را که از آقای مهندس دریافت کرده است، به رهجو می دهد و او را به کنگره وصل کرده و خدمت کردن را به او می آموزد. از اینکه به صحبت های من توجه کردید سپاسگزارم.

در خلال این جلسه، جشن هفته راهنما برگزار گردید و مراتب تقدیر و تشکر از راهنمایان گرامی نمایندگی البرز، توسط ایجنت محترم، انجام گردید. توجه شما را به گزارش تصویری از این مراسم جلب می نماییم:

گزارش تصویریاز مراسم پذیرایی:

تایپ متن: مسافر مهرشاد و مسافر یاسر

عکاس: مرزبان خبری مسافر هادی

ویرایش و بارگذاری: مسافر مهدی 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .