English Version
English

راهنمایی، صبر و تحمل بالایی می‌خواهد

راهنمایی، صبر و تحمل بالایی می‌خواهد

سلام دوستان طیبه هستم یک همسفر

راهنما به کسی گفته می‌شود که نشان‌دهنده راه است، به شخصی که دیگران را در یافتن راه و یا مسیر مناسب کمک می‌کند. راهنمایان افرادی صمیمی، آگاه و با خردی هستند که با تجاربی که برای بهبودی خودشان کسب کردند، می‌توانند با راهنمایی‌های درستشان به ما نیز کمک کنند؛ پس بهتر است فقط از راهنمای خود راهنمایی بگیریم و درخواست کنیم.

به نظر من راهنما مثل تابلوهای کنار جاده هستند که مسیر و مقصد درست را به ما نشان می‌دهند تا به بیراهه نرویم و مسیر را گم نکنیم. در کنگره ۶۰ راهنماها بدون منت و خالصانه خدمت می‌کنند و برای تک‌تک رهجوها وقت می‌گذارند، به صحبت‌های آنها با جان‌ودل گوش می‌کنند و بهترین راه را برای رفع مشکلات پیشنهاد می‌دهند.

چه خوب است که رهجو اعتماد کند و به گفته‌های راهنمایش عمل کند تا به‌درستی به مقصد خود برسد؛ زیرا که راهنما با شناختی که از رهجو دارد بهترین و درست‌ترین راه را به او پیشنهاد می‌دهد. اکنون که در هفته راهنما هستیم وظیفه رهجو است که به شایستگی از راهنمای خود تقدیر کند.

سلام دوستان غزاله هستم همسفر

هفته راهنما را به جناب مهندس و همه راهنماهای عزیز تبریک عرض می‌کنم. اسم راهنما در ظاهر ساده و مشخص است، همه آنها راه‌ها نشان می‌دهند اما چگونگی آن مهم‌تر است که واقعاً هم کار سختی می‌باشد و صبر و تحمل بالایی می‌خواهد. آنها باید هر کدام از همسفران را به یک نوعی راهنمایی کنند، مشکلات همه همسفران مشترک است اما نحوه حل کردن آن مشترک نیست.

من واقعاً از راهنماها کمال تشکر را دارم، به‌خصوص راهنمای خوب خودم خانم تینا که همیشه با صبر و حوصله به همه صحبت‌های ما گوش می‌دهد و در انتها آرامش و صبوری را به ما هدیه می‌دهد. ایشان هیچ توقعی جز انجام قوانین کنگره از ما ندارند و این کم‌ترین کاری هست که ما می‌توانیم انجام دهیم تا بلکه تشکر جزئی از آنها انجام دهیم.

من به‌عنوان یک همسفر وظیفه خود می‌دانم که در ابتدا با نوشتن سی‌دی‌ها و عملی‌کردن صحبت‌های راهنمایم در بهبودیافتن مسافرم، از او قدردانی کنم. در آخر هفته راهنما را تبریک می‌گویم و برای همه راهنماهای عزیز آرزوی موفقیت روزافزون دارم‌.

سلام دوستان پانته‌آ هستم یک همسفر

این هفته مبارک و عزیز را در رأس به جناب آقای مهندس، راهنمای خودم خانم تینا و راهنمای لژیون ویلیامم خانم بهناز تبریک می‌گویم. خانم تینا عزیز! شما همیشه برای من چراغ راه بودید و هستید. هر وقت که حالم خوب نیست لژیونتان تنها پناهم است که سرتاسر وجودم را از انرژی مثبت پر می‌کند. با اینکه بچه کوچک دارید از وقت ارزشمندی که می‌توانید برای کوچولویتان بگذارید، می‌زنید و این زمان در اختیار ما قرار می‌دهید. بی‌نهایت از شما سپاس گزارم.

خانم بهناز عزیزم! بسیار خرسندم که توانستم در لژیون شما باشم و از راهنمایی‌های شما استفاده کنم تا بتوانم به راحت‌ترین حالت ممکن از سیگار رها شوم. خیلی خوش شانسم که توانستم از راهنمایی‌های دو راهنمای بسیار گران‌قدر استفاده کنم. بابت وجودتان شکرگزارم.


رابط خبری: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر تینا (لژیون ششم)
ویراستاری و ارسال: همسفر مبینا رهجوی راهنما همسفر خندان (لژیون هفتم)
همسفران نمایندگی لویی پاستور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .