English Version
English

راهنمایان از عشق و محبت هزینه می‌کنند

راهنمایان از عشق و محبت هزینه می‌کنند

جلسه هفتم از دوره چهارم جلسات لژیون سردار همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی میرداماد به استادی همسفر محبوبه، نگهبانی دنور، راهنما همسفر هاجر و دبیری دنور، راهنمای تغذیه سالم همسفر عارفه با دستور جلسه «قول و قرار، وفای به عهد» در 10 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:15 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

ضمن تبریک هفته راهنما به راهنمایان گرامی امیدوارم ثابت‌قدم باشند و در ادامه مسیر با انرژی بیشتری حرکت کنند. در یک جامعه و سیستم آنچه به جامعه ارزش می‌دهد، اعتماد و اطمینان آن افراد است که این در اثر وفای به عهد است، اولین عهد بین انسان و پروردگار بود که آیا من را به‌عنوان پروردگار قبول داری و گفت بله و متعهد شد و از یک سری قواعد و قراردادهایی پیروی کرد. می‌شود گفت که صراط مستقیم و یک نوع ارزش که از بالا شروع می‌شود بعد با دیگران بعد با شخص شخیص خود است.

انسان به‌صورت جمعی و انفرادی زندگی می‌کند و به‌صورت انفرادی نمی‌تواند درست زندگی کند. زمانی که بدقولی می‌کنی و راحت زیر قولت می‌زنی قرار تو بی‌قرار می‌شود و از چشم انگار می‌افتی و حس می‌کنی آرامش را از دست می‌دهی و قافیه را باختی. در کنگره بستری فراهم شد که آموزش بگیریم و دانایی را بالا ببریم و صور پنهان و سفر اول را فهمیدیم.

بخشش هم فهم می‌خواهد ما آمدیم و تمرین می‌کنیم یک سری صفات که مال ماست و از آن استفاده می‌کنیم کاربردی کنیم، آمدیم در مورد انفاق، گذشت و بخشش صحبت کنیم و سر قول و قرارمان به‌درستی باشیم. حرکت زمانی شروع می‌شود که ظرفیت داشته باشیم، حرفی که می‌زنیم اندازه آن را بسنجیم و بزنیم، وزن آن را سبک و سنگین کنیم و ببینم که وظیفه‌دارم چه وظیفه‌ای؟ طبق قول و قراری که داده‌ام باید هزینه را پرداخت کنم.

راهنمایان از عشق و محبت هزینه می‌کنند، می‌پردازند، من هم مسئولیت آنچه را به عهده گرفته‌ام می‌پذیرم که بپردازم. دستاورد خروجی انسان عملکرد یک انسان است، عملکردها قول و قرار و عهد و پیمان است، همه زندگی ما قول و قرار و تعهد و مسئولیت است. سرفصل همه مقدمات تعهد است از ماده ۱۴ به مهر، محبت و عشق می‌رسیم و اجازه پیدا می‌کنیم بیاییم و شروع کنیم و بیشتر بفهمیم و تفکر کنیم انگار از عقل استفاده می‌کنیم و بیشتر به مجهولات پی می‌بریم، وظیفه در هر جایگاهی چه والدین باشیم چه ایجنت چه مرزبان و هر چیزی متعهد به مسئولیت باید باشیم، اینجا جنس همه‌چیز متفاوت است دنیا دست کسانی هست که استفاده می‌کنند، فقط استفاده نکنید سعی کنید بهره‌مند باشید.

ما خودمان در تاریکی بودیم و بزرگ‌ترین کسی که بهره برده از این داستان خود مهندس است آقای مهندس خودشان در این کار کننده هستند و ما را در این بازی هل می‌دهند مگر پول دادن الکی است کسی که ندارد و ذهن آن را هم ندارد و کسی که دارد ولی ترس از عبور کردن آن را دارد این کندن خیلی مهم است. کنگره به سه ضلع مالی، علم و نیروی انسانی احتیاج دارد؛ علم انحصاری آن آقای مهندس هست و یکجایی دیگر DOD و DST بی‌همتاست وقتی دنور، سردار و پهلوان می‌شوی آقای مهندس خوشحال می‌شوند نه به خاطر پول به خاطر اینکه به مطلب اصلی که علمی پشت آن هست و واقعیتی که در آن هست به آن رسیده‌ای که نشانی از بی‌نشان‌هاست.

واقعاً در مخیله من نمی‌گنجد پس؛ بدهید و بگذارید بروید و نگاهم نکنید در این صورت صفت‌های شما تغییر کرده و عوض می‌شود. اگر بتوانی حرکت را اجرا کنی و حرمت‌ها را هم به‌جا آوری دروغ نگویی، آشغال نریزی وفای به عهد کردی که همه این‌ها جزو حرمت‌هاست اگر اجرا کنی هنری است که هنر این میزان اجرا می‌شود و وظایف را به‌خوبی انجام می‌دهد. خدا را شاکریم در کنگره قرار داریم و صفاتی که پنهان است آن‌ها را طراحی و استفاده می‌کنیم و در جایگاه‌ها به‌خوبی خدمت می‌کنیم.

تایپ و رابط خبری: دنور، راهنمای تغذیه سالم همسفر عارفه(دنور و دبیر جلسه)
ویراستاری و ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیرا (لژیون شانزدهم)
عکاس خبری: همسفر آرزو رهجوی راهنما همسفر هاجر (لژیون هفتم)
همسفران نمایندگی میرداماد اصفهان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .