English Version
English

لژیون‌های ویلیام (درمان نیکوتین)

لژیون‌های ویلیام (درمان نیکوتین)

گزارش تصویری از لژیون‌های ویلیام (درمان سیگار) به روایت تصویر

خلاصه سخنان راهنمای محترم درمان نیکوتین مسافر فرزاد:

سلام دوستان فرزاد هستم مسافر نیکوتین؛

هفته راهنما را، ابتدا خدمت آقای مهندس عزیز، استاد راهنمای همه اعضای کنگره ۶۰، خدمت همه شما وخدمت همه راهنمایان کنگره ۶۰، تبریک عرض می‌نمایم. ما در کنگره چهار جشن داریم، در فصل بهار جشن راهنما، درفصل تابستان جشن ایجنت ومرزبان، درفصل پاییز جشن همسفران و در فصل زمستان جشن دیده‌بان را داریم. 

کنگره از دو چارت یا تشکُّل بوجود آمده است، یک چارت اداری که در رأس آقای مهندس ،دیده‌بان‌ها، ایجنت‌ها، مرزبانان، قسمت OT و نشریات می‌باشند و چارت دوم، قسمت آموزشی می‌باشد که راهنماها دراین چارت قرار دارند وسیستم را هدایت میکنند.

راهنمایی، پروسه‌ای است که کمک می‌کند شخص به سمت انسان شدن حرکت نماید. یعنی راهنما این نیست که مقامش از بقیه بالاتر باشد، از لحاظ جایگاه بالاتر است ولی از لحاظ شخصی خیر، چون راهنما خودش آمده است که اول آموزش بگیرد و چیزی که می‌گوید باید خودش اول اجرا کند، راهنما در کنگره۶۰ شخصی است که سفر اولش را با موفقیت تمام کرده و وارد سفر دوم جهانبینی شده، همچنین نشان ویلیام وایت را دریافت نموده است و در آزمون راهنمایی قبول شده است و ازفیلترهای مختلفی عبور کرده و وارد قسمت راهنمایی شده است.

کار راهنما آموزش دادن است، راهنما بر اساس سلیقه، روش بیان و نوع گفتار خود، موظف است به رهجو آموزش بدهد و منابع ومطالب آموزشی در کنگره کاملاً مشخص می باشد. راهنما، انگشت اشاره است و نشانه ها و راه را به سمت نور، به ما نشان می‌دهد، درمانگر نیست، بلکه درمانگر خود شخص می باشد. راهنماهای ما ولی نعمت های ماهستند و ما راهنماها، همزمان هم راهنما هستیم و هم رهجو و این زنجیره قطع نمی‌شود و آقای مهندس هم خودش رهجوی استادانش است. مانسبت به راهنمای خود وظیفه داریم وآنها به ما لطف کرده‌اند و به ما کمک کرده‌اند تا مسیر زندگی ما عوض شود و ما را از مسیرهای فوق العاده سختی عبور داده‌اند و کار هرکس نیست، حتی یک نفر را از تاریکی وگذرگاه سخت عبور بدهد و راهنمایان اینکار رابه خوبی انجام می‌دهند.

راهنماها حکم استادی ما را دارند وما موظف هستیم که حرمت و یک سری آداب را در برابر آنها رعایت کنیم وبه آنها احترام بگذاریم وما باید به این جایگاه احترام ویژه‌ای بگذاریم، چون این جایگاه باعث عبور هزاران خانواده وهزاران انسان از آن گذرگاه سخت شده است.

دوباره این جشن را تبریک می‌گویم انشااللّه روز سه‌شنبه جشن خوبی درکنار هم داشته‌ باشیم با پوشش مناسب دراین جشن شرکت نمایید و به بهترین شکل از راهنماهای خود تقدیر به عمل بیاورید و باپاکت از آنها قدردانی نمایید. و برای روز جشن به دوستان خود، سفر دومی‌هایی که درمان شده‌‌اند و به هردلیلی کنگره نمی آیند، اطلاع رسانی کنید که انشااللّه جشن باشکوهی داشته باشیم‌، ما درکنگره با پاکت از راهنمای خود قدردانی میکنیم البته بهترین هدیه برا راهنما این است که رهجو خدمتگزار باشد وشال بگیرد. وقتی رهجوی یک راهنما شال بگیرد ودر کنگره خدمت کند آنچنان لذتی به راهنمای شخص می‌دهد که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

کسی که چندین سال سیگار مصرف کرده است سیستم بدن خود رابا مصرف سیگار از کار انداخته است وما در اینجا میخواهیم با آدامس نیکوتین این سیستم را، راه اندازی کنیم وبرای همین است که نمی‌توانیم بگوییم سیگار را کنترل شده کم میکنیم تا قطع شود. وقتی یک مرتبه سیگار را قطع کنیم، بدلیل اینکه سیستم وکارخانه های ما راه نیفتاده است، دوهفته بعد دومرتبه شروع به سیگار کشیدن میکنیم.

تنها راه درمان سیگار روش DST با داروی آدامس نیکوتین می باشد. نیکوتینِ سیگار قلیان و پیپ از طریق ریه جذب می‌شود ولی نیکوتینِ آدامس ازطریق دهان وبزاق جذب می‌شود وبرای همین بعد از شروع مصرف آدامس نیکوتین باید اجازه بدهیم سازگاری اتفاق بیفتد چون بدن هنوز آدامس را نمی‌شناسد بخاطر همین آقای مهندس سه ماه را برای دوران سازگاری انتخاب کرده است. سازگاری یعنی؛ بدن انسان به آدامس عادت کند نه اینکه با آدامس و سیگار سازگار شود و مصرف همزمان سیگار وآدامس اصلاً درست نیست و انسان دوگانه سوز می‌شود و بدن قاطی می‌کند و آدامس نیکوتینی که باید من را درمان کند و من را از مصرف سیگار ونیکوتین نجات بدهد، خودش یک آنتی ایکس می‌شود درکنار سیگار ،قلیان وپیپ و هر چیزی که شخص مصرف می‌کند.

پس سیگار یک بند محکم است واین بند باید از ما باز شود واگر باز نشود مایک شاه راهی را برای بازگشت به مصرف مواد باز گذاشته‌ایم که خیلی نامحسوس وآرام ما را به مصرف مواد بازمی‌گرداند که خودمان باور نمی‌کنیم، چون اهریمن حرکت خود را بسیار آرام وخزنده آغاز می‌کند، وهیچ وقت حرکت اهریمن جوری نیست که برای ما قابل تشخیص باشد وبسیار آرام وخزنده است و عین مار انسان را نیش میزند و پادزهرش فقط دانایی وبا آدم‌های آباد گشتن است، واگر با آدم های خراب و ویران باشیم ما را به اوج تاریکی‌ها می‌برند. 

نگارنده: مسافر فرهاد لژیون ۱۱

ویراستار: مسافر عباس لژیون ۸

تنظیم: مسافر وحید لژیون ۱۸

ارسال: مرزبان خبری مسافر ایمان 

نمایندگی جهانبین شهرکرد /مسافران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .