English Version
English

راهنما حسابش با قدرت مطلق و عشق است

راهنما حسابش با قدرت مطلق و عشق است

جلسه چهارم از دوره اول کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه هفته راهنما همسفران نمایندگی بنیان مشهد به استادی ایجنت گروه خانواده همسفر فاطمه، نگهبانی همسفر زهرا و دبیری همسفر مریم با دستور جلسه «هفته راهنما» در تاریخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نموند.

خلاصه سخنان استاد:

سخن و کار ما، زنده کردن مردگان، احیای جان، احیای حیات دوباره و جان دادن به بی جانان است؛ یعنی فرصت دو بار زندگی در یک بعد از حیات .....
سلام دوستان فاطمه هستم همسفر هادی
هفته راهنما را به بنیان‌گذار کنگره۶۰؛ آقای مهندس و خانواده محترم ایشان و تمامی راهنمایان کنگره۶۰ تبریک عرض می‌نمایم و همین‌طور به راهنمایان همسفر در نمایندگی بنیان و راهنمای عزیز خودم خانم محبوبه ارشادی نیز تبریک عرض می‌نمایم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و انشاللّه طبق هر سال به رسم کنگره۶۰ برای عرض ادب و قدردانی خدمت ایشان خواهم رسید. امیدوارم جشن خوبی کنار هم داشته باشیم. 

دور هم جمع شده‌ایم تا قدردان و شاکر حضور سفید پوشان سبز قامتانی باشیم که با خلق عظیم و سعه‌ی صدر پیشگام مسیر عشق هستند و با تزکیه و پالایش آموزش دیده‌اند و مانده‌اند تا برای پرداخت زکات رهایی‌شان، عاشقانه خدمت کنند و با در دست گرفتن چراغ علم و جهان‌بینی کنگره۶۰ انسان‌های خواهان رهایی و آرامش را از دل تاریکی به سمت نور، روشنایی، عشق و امید هدایت نمایند و با زدودن غبار غفلتِ شخصیتِ واقعی و بیدار کردن آن‌ها و احیای نفس مقام انسانی را یاد آور باشند.
جایگاه راهنما یک شغل نیست؛ دادن واژه شغل در این جایگاه تنزّلی است, لذا از نگاه من، راهنمایی؛ رسالت الهی است که اشخاص را انتخاب می‌کند.
ارتقا مقام راهنما را تبریک عرض می‌نمایم، که واژه کمک راهنما از سال گذشته تغییر کرده است و آقای مهندس واژه راهنما را به این جایگاه اختصاص داده‌اند و این نویدی بر تغییر ظرفیت این عزیزان است.

تمام عزیزانی که در این جایگاه حضور دارند، روزی به عنوان تازه وارد به کنگره۶۰ آمده‌اند، آموزش دیده‌اند، تغییر کرده‌اند و توانسته‌اند در آزمون شرکت نمایند و در حال حاضر در خدمت شما باشند.
شرایط راهنما شدن را برای دوستانی که تمایل دارند این مسیر را طی نمایند، توضیحاتی را ارائه می‌نمایم؛ این‌که سفر اول را طی نمایند و به رهایی برسند با نوشتن ۴۰ سی‌دی وارد سفر دوم شوند،  در آزمون شرکت می‌کنند و با کسب نمره قبولی و نوشتن ۳۰ سی‌دی و تأیید ایجنت و مرزبان‌های نمایندگی و همین‌طور ایجنت پارک (شرکت در رشته‌های ورزشی و حضور در پارک الزامی است)، می‌توانند این جایگاه را تجربه نمایند.
راهنمایی سعادتی است که روزی هر شخصی نمی‌شود، مگر این‌که به درستی سفر نماییم؛ راه و علم کنگره۶۰ را به درستی طی نماییم و فرمان‌بردار باشیم و با پذیرش این مهم، که راه حل مشکل ما به دست راهنما و علم کنگره۶۰ است.
با ایمان به مسیر و ایمان به مقام راهنما بدون حاشیه، قیاس و قضاوت به درستی سفر نماییم و شاگردی کردن را به معنای واقعی اجرایی نماییم و در مقام شاگرد در حضور رب، مربی و راهنما حاضر شویم.
این‌گونه است؛ که با فرمان‌برداری قطعاً روزی فرمانده لایقی خواهیم شد.
امیدوارم همه ما در هر جایگاهی که هستیم با انجام عمل سالم اثر خوبی به جای بگذاریم.
مسیر تکامل، مسیر ترقی و پیشرفت؛ مسیری است که انسان خودش را می‌سازد و ساختن را می‌آموزد، زیرا ساختن را به دیگران نیز باید بیاموزد و خوشا به حال آنان که این‌‌گونه‌اند.
متشکرم از این‌که سکوت کردید و به صحبت‌های من گوش نمودید.

جلسه ماهانه هماهنگی راهنمایان:

برگزاری جشن هفته راهنما:

ضبط، تایپ و ویراستاری متن: همسفر عصمت رهجوی راهنما همسفر زهره (لژیون ششم)

ارسال خبر: همسفر عاطفه رهجوی راهنما همسفر فرشته (لژیون چهارم)

عکاس: مرزبان خبری همسفر آمنه

همسفران نمایندگی بنیان مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .