English Version
English

راهنما یعنی تندیس علم، اخلاق، معرفت، عشق و عقل و ایمان

راهنما یعنی تندیس علم، اخلاق، معرفت، عشق و عقل و ایمان

به نام قدرت مطلق الله

سلام دوستان قاسم هستم یک مسافر
با سلام و سپاس هفته راهنما را خدمت آقای مهندس و خانواده محترمشان و کلیه راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم.
راهنمایان به یک شخص مصرف کننده کمک می‌کنند تا از تاریکی‌ها و جهل و نادانی به روشنایی و آگاهی و دانایی برسد، تا شخص هم خودش و خانواده‌اش در صلح‌ و آرامش‌ زندگی کنند. راهنما مثل یک قطب نما می‌ماند که مسیر روشن و هدف صالح را نشان می‌دهد.
کار راهنما چیست؟ کنگره ۶۰ بر اساس اصل پذیرفته شده کمک یک فرد رها شده از دام اعتیاد به فرد در حال مصرف مواد مخدر فعالیت می‌کند،
راهنمایان، استادان تجربی هستند که تجربه اعتیاد و رهایی از آن را دارا می‌باشند، زیرا هر کسی که رها شود قادر نیست راهنما شود، در کنگره ۶۰ راهنما علم و دانش مربوط به درمان اعتیاد را کسب کرده، یک راهنما اول در مقوله بیماری اعتیاد اول مواد را شناخته و بعد اثرات تخریب آن‌را شناخته، تخریب در  فیزیولوژی‌‌ را توسط اعتیاد را شناخته، صورپنهان انسان را می‌شناسد و تخریب‌های وارد به آن‌را که باعث آسیب درونی شده.
یک راهنما در ۲۱۶ کارگاه آموزشی و در بیشتر از ۲۰۰ جلسه آموزشی لژیون شرکت می‌کند. راهنما در کنگره ۶۰ یک متخصص و صاحب نظر در مقوله اعتیاد است، اعتیاد را به خوبی می‌شناسد و به دانایی و آگاهی کامل رسیده و قادر است به دیگران منتقل کند تا مصرف کننده‌ها را احیا کند. یک راهنما انگشت اشاره است، در نشان دادن راه و مسیر رهایی از اعتیاد و درمان آن.
راهنما یعنی انتقال اطلاعات، دانش و آگاهی و تجربیات از خود به رهجو.
راهنما یعنی تندیس علم و اخلاق و معرفت و عشق و عقل و ایمان و پرورش انسان سالم و صالح.
راهنما باید صبور باشد، استقامت داشته باشد و رهجو را به آرامش و صراط‌مستقیم هدایت کند.
یک راهنما از یه استاد و معلم فراتر است، حواسش به رهجوهایش می‌باشد که چگونه حرکت می‌کند. یک راهنما بسیار بلند مرتبه است که رهجو با اطمینان کامل سر تسلیم و پذیرش را فرود می‌آورد و می‌آموزد و عمل می‌کند.
یک راهنمای خوب با نهایت محبت و دوست داشتن به رهجو در قالب آموزش کمک می‌کند.
با سپاس فراوان از راهنمای خوب درمانم آقای هادی، قدرانی کامل را دارم که با عشق و ایمان مرا پرورش داد تا بتوانم سالم و صالح بودن را در صراط‌مستقیم پیدا کنم.
نگارش: مسافر قاسم لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .