English Version
English

مشارکت گروهی همسفران

مشارکت گروهی همسفران

به نام قدرت مطلق الله

فاطمه همسفر ایمان
راهنما عاشق رهایی انسان‌ها از بند اعتیاد است، عاشق این است که یک انسان که جایگاهی را ازدست‌داده است دوباره به دست بیاورد. حساب عاشق با عشق است، برای یک کمک راهنما تفاوتی ندارد که رهجوی او چندساله است؟ شغل او چیست؟ مذهب او چیست؟ هدف یک کمک راهنما رهایی رهجو از بند اعتیاد است، به قول آقای مهندس که می‌فرمایند: هر کس از این سرا درآید نانش دهید و از ایمانش مپرسید.
راهنما یعنی؛ (ر): رفتن و رسیدن،
(ا): آموزش دادن و آموزش دیدن،
(ه): هدایت انسان‌های دربند،
(ن): نمایش قدرت و صلابت،
(م): منبع نور و روشنایی،
(ا): آرامش و بازهم آرامش
و گلی خوشبو از بهشت خدایی در قطعه‌ای از بهشت زمینی، گلخانه دلم از عطر شما سرشار است. از تبار نوری و گویی وجودت را با نور سرشته‌اند. همیشه دعایم کن؛ دعایت و زیبایی کلامت چراغ روشنی‌بخش زندگی‌ام است. کارت سخت‌ترین کار دنیاست و تنها چیزی که می‌خواهی اندکی اطاعت و فرمان‌برداری است. گویی خداوند صدای مرا شنید و برای نجات من از ظلمت و تاریکی راهنمایی فرستاد تا راه رسیدن به خداوند که همین نزدیکی‌ها بود و چشم دل من نابینا بود رانشانم دهد. گام نهادن در این راه با حضور عاشقانه راهنمای خوبم و به خواست و مشیت خداوند صورت گرفت. چگونه از شما بنویسم؟ شما که واژه‌ها را آسمانی می‌کنید و مهربانی و آرامشتان سرشار از ایمان و یقین است. شک ندارم تنها حضور خداوند باعث شد که من راه کنگره را پیدا کردم و خدای خودم را شاکرم که شمارا در سر راهم قرار داد.

سکینه همسفر سعید
سلام و عرض ادب خدمت آقای مهندس و خانواده محترمشان دارم. این هفته زیبا را به آقای مهندس و خانواده بزرگوارشان تبریک عرض می‌کنم. هم‌چنین خدمت راهنمای خودم خانم لیلا و تمامی راهنماهای کنگره 60 تبریک عرض می‌کنم. راهنمای خوبم امیدوارم که ازخودگذشتگی و زحماتی که برای من انجام می‌دهید به نور و برکت در زندگی‌تان تبدیل شود. نمی‌دانم چگونه تشکر کنم که لایق شما باشد، چه واژه‌ای برای شما به کار ببرم و چگونه از شما بنویسم؟ هرچه از خوبی‌هایتان بگویم بازهم کم است. امیدوارم بتوانم تمام زحمات شمارا جبران کنم و رهجوی خوبی برای شما باشم. به امید خدا من هم وارد سفر دوم بشوم، مسافرم به رهایی برسد و بتوانم خدمتی انجام بدهم. در آخر از خانم محدثه عزیزم تشکر می‌کنم که در بخش سایت خیلی زحمت می‌کشند، امیدوارم نوری بشود و به زندگی‌شان بتابد.

افسانه همسفر عباس
دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس‌تر از لب‌هایی هستند که دعا می‌کنند.
این هفته زیبا را در رأس به آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم چراکه اولین راهنماهای این اقیانوس عظیم هستند. هم‌چنین این هفته را به همه راهنمایان کنگره 60 مخصوصاً به راهنمایان عزیز شعبه خودمان و به راهنمای عزیز خودم خانم آزاده عزیزم تبریک میگویم؛ باشد که رهجوی گوش‌به‌فرمانی برای ایشان و کنگره باشم. به امید خدا تمام زندگی‌شان پر از نور و خوبی باشد. راهنما کسی است که همیشه بهترین و قشنگ‌ترین حس را به رهجویانش انتقال می‌دهد زیرا او با قلبی پر از دوست داشتن می‌خواهد رهجوهایش بهترین حال خوب را داشته باشند.
هر رهجویی که وارد کنگره می‌شود فرقی نمی‌کند مسافر باشد یا همسفر با یک دنیا حال خرابی، سیاهی و جهالت می‌آید. بعد از مدتی که وارد لژیون می‌شود رفته‌رفته حالش بهتر می‌شود؛ زیرا از معلومات کنگره که راهنمای خوبش در اختیارش می‌گذارد ظرف خالی وجودی‌اش پر می‌شود، او سیراب می‌شود و کمتر تشنگی را احساس می‌کند.
حال فکر کنیم اگر این‌همه آموزش‌ها، خوبی‌های ناب و خالص راهنمایمان نبود مگر من رهجو می‌توانستم از ظلمت، تاریکی و ضد ارزش‌ها نجات پیدا کنم و به نور و روشنایی برسم؟ همیشه قدردانی کردن از انسان‌هایی که از جان و توان خود می‌گذارند خیلی سخت است.
آقای مهندس در وادی چهاردهم بارها گفتند از عشق صحبت کردن سخت است. من مطمئن هستم که همان‌قدر صحبت از راهنما، آموزش‌های خوبش و مهربانی‌اش سخت و مشکل است.
خانم آزاده عزیزم؛ روزهایی که در زندگی‌ام سخت سپری می‌کردم دیگر در کنار شما سخت نیست، این سختی‌ها و مشکلات برایم آسان‌تر شده و من قوی‌تر شده‌ام چون در راهی قدم گذاشته‌ام که شمارا در کنار خودم می‌بینم که با تمام وجود برای من رهجو حال خراب سختی‌ها را تحمل می‌کنید بدون اینکه من در چهره شما خستگی را حس کنم. من مطمئن هستم که آخر این راه زیبا، بهاری سرسبز و پر شکوفه است و خوشحالم که در این راه شما کنار من هستید.

ویرایش و ارسال: همسفر فاطمه، راهنما همسفر لیلا (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی قائم‌شهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .