English Version
English

گروه خانواده - کنگره مکان مقدس و امنی است

گروه خانواده - کنگره مکان مقدس و امنی است

قبل از هر سخنی هفته راهنما را به آقای مهندس بنیان کنگره ۶۰، خانواده محترمشان و تمام راهنمایان عزیز‌ تبریک می‌گویم به خصوص راهنمای عزیز و با محبتم همسفر فاطمه که در این مسیر زحمت‌های زیادی برایم کشیدند اگر لبخند و عشق ایشان نبود من در این مکان و جایگاه نبودم.

زمانیکه من وارد کنگره و این مکان مقدس شدم فکر می‌کردم برای درمان اعتیاد مسافرم باید کنارش باشم با حال خیلی بد و ناامیدی و غم و اندوه وارد شدم؛ جلسه اول خیلی سخت گذشت ولی جلسات بعد وقتی راهنما‌ صحبت می‌کردند صدایشان پر از امید و شادی بود و من فهمیدم جایی آمده‌ام که در آن انسان‌هایی وجود دارند که بدون منت و خالصانه در صدد نجات انسان‌هایی هستند که غرق در ناامیدی و مشکلاتند.

راهنمای عزیزم شما آمدید تا دنیای تازه‌ای را به من هدیه بدهید. سخنان شما چنان دلنشین بود که تمام ناخوشی‌هایم و حتی اعتیاد مسافرم از یادم رفت و متوجه شدم خودم با آموزش‌های شما حالم بهتر می‌شود. شما مرا دلگرم به زندگی دوباره کردید تا بتوانم در کنار مسافرم باشم و قدم به قدم به جلو حرکت کنم و به مقصدی که پر از عشق و محبت و نور بود برسم. امیدوارم بتوانم در ادامه راه خدمتگزار لایقی باشم و در جایگاهی قرار بگیرم که تا شاید ذره‌ای از زحمات شما را جبران کرده باشم و دعا می‌کنم همیشه سربلند و سلامت و پایدار باشید.

نویسنده: راهنمای تازه‌واردین، همسفر مریم

عکس و ارسال: همسفر گیتی، خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی قوچان

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .