English Version
English

زیربنای راهنمایی عشق و محبتی است

زیربنای راهنمایی عشق و محبتی است

ضمن عرض سلام و خدا قوت و تبریک به مناسبت هفته راهنما و تشکر از زحمات بی‌دریغ شما

🔸لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی نمایید؟

سلام دوستان مریم هستم راهنما یک همسفر مسافر من با 20 سال تخریب وارد کنگره شدند با آنتی ایکس مصرفی تریاک و شیره، به روش دی اس تی، داروی درمان شربت اوتی باراهنمایی آقای محمود، رشته ورزشی بدمینتون و فوتسال، رشته ورزشی خودم آمادگی جسمانی و بدمینتون راهنمای خودم خانم پرستو و الان به یاری خداوند و دستان پرتوان جناب مهندس 8 سال و 8 ماه هست که آزاد و رها هستیم.

🔸زیربنای راهنمایی و قرار گرفتن در این جایگاه چه می‌تواند باشد؟

زیربنای راهنمایی عشق و محبتی است که در کنگره به جوشش درمی‌آید و درس محبت را از خدمتگزاران پیش‌کسوت دریافت می‌کنیم و جا پای استادان گذاشتن یک موهبت الهی است که نصیب و قسمت آنانی می‌شود که خواستار حال خوش اول برای خود و بعد برای هم نوع خود هستند.

🔸در رابطه با خدمت در کنگره و رسیدن به حال خوش توضیح می‌دهید؟

خدمت در کنگره خیلی شیرین و دل‌نشین است و هر جایگاه خدمتی آموزشی مخصوص به خود دارد، چون همه خدمت‌ها بی توقع و بدون چشم‌داشت اجرا می‌شود. در کنگره ما شعار قشنگی داریم و از آن تبعیت می‌کنیم (همه برای یک نفر و یک نفر برای همه) و با خدمت‌های متنوع به حال خوش می‌رسیم و انرژی دریافت می‌کنیم.

🔸نقش راهنمای محترم خودتان را در این امر بفرمایید و مهم‌ترین آموزشی که از ایشان دریافت کرده‌اید بیان کنید؟

راهنمای عزیزم که هر چه دارم از آموزش‌های ناب ایشان هست و خیلی نکات کلیدی زیادی دریافت کردم و چندین شاه‌کلیدشان این بود که همیشه می‌گفتند؛ دوربینت را روی خودت نگه‌دار، اگر انگشت اشاره‌ات سمت دیگری باشد، سه انگشت دیگر سمت توست و هرروز با خودت تکرار کن برای هر ضد ارزشی دیگران با خودت بگو (به من چه، به تو چه) و به دیگران احترام بگذار و جایگاه اطرافیانت را بالا ببر تا دیگران بااخلاق و رفتار و گفتار سالمت، با احترام با تو رفتار کنند تا ناخودآگاه جایگاهت را پیدا کنی.

🔸ازآنجایی‌که به آزمون سراسری راهنمایی کنگره 60 نزدیک می‌شویم، توصیه‌ای به رهجویان ارائه کنید؟

عزیزان همه‌ی تلاشتان را انجام دهید و از دیگران جانمانید، نه برای تفاخر نه برای دیده شدن بلکه برای اینکه به آموخته‌هایتان افزوده شود و اصلاً مهم نیست که نمره قبولی را بیاورید یا نه با دانستن و کاربردی کردن در دانشگاه زندگی قدم بزرگی برای خودتان برمی‌دارید. اگر امتحان و آزمون نباشد من متوجه نمی‌شوم که چقدر یادگیری انجام‌شده است.

🔸کلام آخر و جمله پایانی که از شما به یادگار خواهد ماند بفرمایید؟

من این جمله زیبای آقای مهندس را خیلی دوست دارم و همیشه با خودم تکرار می‌کنم که اگر چشم دل را باز نکنی هیچ‌گاه صدای پای استاد را نمی‌شنوی و تغییرات یک‌روزه امکان‌پذیر نیست، زیرا همه نوع مشکل از مادی، اعتیاد، چاقی و بیماری جسمی و روحی و روانی و هزاران مشکل دیگر هیچ‌کدام یک‌روزه به وجود نیامده است.

ممنون از گروه مرزبانی و خدمت گذاران سایت خیلی عالی خدمت می‌کنید و انرژی می‌دهید به رهجویانی که دسترسی ندارند به کنگره و در همه جای دنیا می‌توانند از متون و آموزش‌های کنگره برخوردار باشند.ان شاالله انرژی خدمت تان به زندگی‌تان چندین برابر برگردد.

سپاسگزارم که وقت ارزشمند خودتان را در اختیار ما قراردادید و با عشق به گفت‌وگو با واحد سایت شعبه زال پارس پرداختید.

تایپ و ویراستاری:همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر زهره(لژیون دوم)

ارسال خبر:همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر زهره(لژیون دوم)

همسفران نمایندگی زال پارس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .