English Version
English

راهنما در عمق نیاز به بی‌نیازی رسیده

راهنما در عمق نیاز به بی‌نیازی رسیده

سلام دوستان زهرا هستم راهنما یک همسفر
واژه‌ها زیبایی خود را از عملشان دریافت می‌کنند و واژه راهنما به عمل عشق و محبت، گذشت، ایثار، صبر و بردباری، همدلی و همیاری است که زیبا جلوه می‌کند. راهنما اسطوره‌ای از همه صفات زیبای الهی است. راهنما در عمق نیاز به بی‌نیازی رسیده، در عمق نفرت به عشق و در عمق ظلمت به نور و در پس تلاطم زندگی‌اش به آرامش! پس بهای همه داشته‌هایش را با تمام وجود پرداخته است. راهنما نمونه یک الگوی بی‌نقص است. نمایان کننده راهی که با همه وجودش فراز و نشیب‌هایش را تجربه کرده، راهنما معنی واقعی از قوه به فعل است، راهنما یعنی رسیدن به‌فرمان عقل، دریافتن راه زندگی. راهنمای عزیزم از عمق جان می‌ستایمت بدان آرزویت آرزوی قلبی من است و عاشقانه می‌پرستمت. این روز بزرگ را به استاد راهنمای سراسر عشق کنگره تبریک می‌گویم.

سلام دوستان من زهرا هستم همسفر
جایگاه راهنما در کنگره 60 موضوع بسیار مهم و حساسی است. راهنما در کنگره 60 یعنی عشق یعنی عاشق خدمت بودن. عاشق کمک به هم نوع... راهنما تمام تلاش خود را می‌کند تا بهشت را روزی رهجویان خود کند. همان‌گونه که رهجویان برای خارج شدن از ظلمت و رسیدن به نور بافرمان برداری از راهنما تمام تلاش خود را می‌کنند. این همان بند عشقی است که در پیام سفر اول وعده آن داده می‌شود.

سلام دوستان شهین هستم همسفر
آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است. محبت صورت‌مسئله است پس جواب آن چیست؟ جواب عشق است. راهنما چراغ راه و نشان‌دهنده صراط مستقیم برای رسیدن به صلح و آرامش است. راهنما برای این راه آموزش‌های زیادی فراگرفته، سختی‌ها تحمل کرده در دل تاریکی رفته و به روشنایی رسیده، راهنما یعنی مسیر زندگی دوباره، راهنما یک‌شور یک دنیا سرور و عشق. هفته راهنما را به تمام راهنمایان عزیز تبریک می‌گویم و همچنین به بزرگ‌مرد کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سلام دوستان افسانه هستم یک همسفر
راهنما نوری است در تاریکی که ما با دیدن آن نور راه خود را پیدا می‌کنیم و با پیوستن به او می‌توانیم مقصد روشنایی را بیابیم. با آموزش‌های بی‌نظیرش درست زندگی کردن را یاد می‌گیریم تا بتوانیم مادر و همسر خوبی در زندگی باشیم. راهنما مثل فرشته‌ای در زندگی ما ظاهرشده، با حرف‌ها و راهنمایی اوست که می‌توانیم از گناه و ضد ارزش‌ها دوری‌کنیم و مسیر بندگی را طی کنیم.

سلام دوستان‌ فرشته هستم یک همسفر
بسیار حس قشنگی است وقتی سفر اولی هستی و رفتار و منش یک راهنمای خوب و با جنبه به ما کمک می‌کند سیستم کنگره را درک کنیم و از ضد ارزش‌ها دوری‌کنیم. وقتی من اولین بار با چهره راهنمای عزیز روبرو شدم، تمام حس خوب و انرژی مثبتی که درونش بود تماماً به من منتقل شد، همان‌جا با حسم او را برای راهنمایی انتخاب کردم. موقع که وارد لژیون خانم زهرا عزیزم شدم باروی باز مرا پذیرفت و در همان ابتدای راه لطف کردند و برای رهایی مسافرم مرا همراهی کردند، برایم یک دنیا ارزش داشت. در همین سفر یک‌روزه من فهمیدم که چقدر یک راهنمای کنگره‌ای می‌تواند کامل و عالی و بی‌نظیر باشد.

یک خانم آرام ولی باانرژی بالا ‌‌هستند، در همین مدت کمی که در کنارشان سفر می‌کنم دنیایی آموزش گرفتم . جا دارد همین‌جا از ایشان تشکر و قدردانی کنم ‌، هرچند نمی‌توان با هیچ کلمه‌ای سپاسگزارشان باشم. راهنمای عزیزم...تو برایم مثل یک خواهر و دوست هستی و قدردانت هستم ‌. گاهی فکر می‌کنم که شاید شما فرشته محافظ من هستید قطعاً وظایفتان را به‌درستی انجام می‌دهید و ممنون که همیشه به من انگیزه می‌دهید و سپاس به خاطر معرفتی که در حقم روا می‌دارید امیدوارم رهجویی باشم که شما می‌خواهید بازهم ممنون که برایمان حامی و الهام‌بخش بودید.

سلام دوستان بهاره هستم همسفر
کامل‌ترین برداشت از مفهوم راهنمایی در خود واژه راهنمایی است و اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم می‌توانیم بگوییم راهنمایی یعنی نشان دادن راه، راه و مسیر رهایی از اعتیاد و درمان آن و در قسمت همسفر رهایی از تمام ضد ارزش‌ها و حال بدی‌هایی که سال‌ها تجربه کردیم و توان مقابله با آن را ازدست‌داده بودیم. راهنمایی یعنی تدریس علم، اخلاق، معرفت و همچنین عشق، عقل وایمان، راهنمایی یعنی پرورش انسان، سالم و صالح بودن و متعادل بودن، راهنمایی یعنی صبر، استقامت، آرامش و صراط مستقیم. راهنمایی یعنی آموزش دیدن شخص راهنما. راهنمایی یعنی حرمت، احترام محبت، علم، دانش، تجربه. از دیدگاه دیگر، راهنمایی در کنگره ۶۰، پرداخت ذکات رهایی است. راهنما یعنی کسی که بهترین حس خوبی‌ها را به رهجویش انتقال می‌دهد.

کسی که حال خوب شاگردانش برایش بهترین حس دنیاست. خدا به حدی شما فرشته‌ها را مهربان آفریده که با دیدنتان خوشحالی وصف‌ناپذیری به قلبمان می‌نشیند. راهنمایی در کنگره چیزی فراتر از استاد و معلم است . راهنمایی جایگاهی است که نمی‌توان با هیچ جایگاهی آن را مقایسه کرد. هفته راهنما را خدمت استاد راهنمای کنگره ۶۰ آقای مهندس و خانواده گرامی‌شان و همه راهنمایان کنگره ۶۰ به‌خصوص راهنمایان عزیز خودم خانم‌ها زهرا تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم بهترین‌ها برای این عزیزان رقم

سلام دوستان آزاده هستم یک همسفر
راهنما؛ یعنی کسی که بهترین حس خوبی‌ها را به رهجوهایش انتقال می‌دهد. کسی که حال خوب شاگردانش برایش بهترین حس دنیاست. ممنونم از شما راهنمای عزیزم که سخنانت آن‌قدر دل‌نشین هستند که تمام ناامیدی‌ها و ناخوشی‌ها از یادم رفتند. هیچ‌کس مثل شما خوبی‌های دنیا و اطرافیانم را به من نشان نداده بود کاش زودتر در این مسیر قرارگرفته بودم شما که واژه‌ها را آسمانی می‌کنید و مهربانی و آرامشتان سرشار از ایمان و یقین است. شک ندارم تنها حضور خداوند باعث شد که من راه کنگره را پیدا کنم. خدای خودم را شاکرم که شمارا سر راهم قرارداد. شما نمونه‌ای از یک مادر دلسوز و مهربان هستی آرامش امروزم، حال خوشم، سلامتی جسم و روحم و آرامش خانواده‌ام را مدیون زحمات بی‌وقفه و تلاش و ازخودگذشتگی‌های شما می‌دانم. از اعماق وجودم و قلبم دوستت دارم و هفته راهنما را به شما راهنمای عزیزم تبریک می‌گویم. 

سلام دوستان بهاره هستم همسفر
هر بار خدا با دست یک نفر دست‌هایت را می‌گیرد و چقدر زیباست دست‌هایمان با دست‌های کسی گره بخورد که راه را آگاه باشد، باوجودش احساس دلگرمی کنیم. راهنمای عزیز و مهربانم بهترینم یک روز برای قدردانی از عشق بی‌نهایت شما کافی نیست. سال‌ها سکوتم باوجودت شکسته شد همیشه بمان برایم.

سلام دوستان من بهناز هستم همسفر
به نام خدایی که دوست داشتن را آفرید‌ خدایی که ایثار محبت را آفرید، لحظه‌ها را ثانیه به ثانیه می‌شمردم و در هر ثانیه بیهودگی‌های زندگی‌ام را ورق می‌زدم؛ نه‌تنها شب‌ها بلکه روزهایم نیز تاریک بود، نه کورسوی نوری و نه امیدی، نه دست‌گرمی که دستان سرد و لرزانم را گرم کند و نه آغوش که در پناهش همچون کودکی آرمیده و به خواب‌رفته در آغوش مادر آرام بگیرم؛ همچون ساعتی شنی که نفس‌های آخر را می‌کشد و منتظر است کسی او را برگرداند و آن‌وقت تو بودی که آمدی چراغی در دست و مرا به سرزمین نور و عشق دعوت کردی آرامش آغوشت و دستان گرمت را کم داشتم.

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر
خدایا حکمت قدم‌هایی که برایم برمی‌داری را بر من آشکار ساز تا درهایی که به سویم می‌گشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم می‌بندی به اصرار نگشایم! خداوندا شکر و سپاس برای ارسال فرشته نجاتی که پیدا شد، چراغی در دست گرفت و مرا به سرزمین نور و عشق هدایت کرد، آرامش آغوشش و گرمای دستانش به جسم مرده‌ من حیات بخشید گویی که تازه متولد شدم، آمد و بدون هیچ چشم داشتی در تمام لحظات سخت در کنارم همچون کوه ایستاد و مانند یک معلم نمونه و عاشق، الفبای زندگی را به من آموخت تا بدانم که چگونه زندگی کنم. استاد عزیزم خانم زهرا سخنانت آنقدر دلنشین هستند که تمام ناخوشی‌هایم از یادم رفتند؛ حتی نگاهت با من حرف زد، مرا وادار به تغییر کرد و سکون را تبدیل به دنیایی از امید و حرکت نمود. از اینکه هم درد و یاری صدای دل خسته‌ام و چشم گریانم بودی دست مهربانت که عطر عشق خدا را دارد می‌بوسم؛ و تنها دارایی من برای شما دعای خیر است که به پاس تمام لطفتان می‌توانم بدرقه راهتان کنم.

رابط خبری: راهنما همسفر زهرا (لژیون دوازدهم)
ویراستاری و ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیرا (لژیون شانزدهم)
عکاس خبری: همسفر آرزو رهجوی راهنما همسفر هاجر (لژیون هفتم)
همسفران نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .