English Version
English

راهنما بود که به ما فهماند می توانیم در جهت ارزش ها قدم برداریم

راهنما بود که به ما فهماند می توانیم در جهت ارزش ها قدم برداریم

جلسه سوم از دوره اول سری جشن های  نمایندگی قوچان در تاریخ نهم اردیبهشت 1403 در روزهای یکشنبه با استادی مسافر علی، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه (هفته راهنما) ساعت 17 شروع بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر

در ابتدا از لژیون مرزبانی و آقا رحمان تشکر می کنم که این فرصت را به من دادند تا در این جایگاه باشم و خدمت کنم همچنین خداوند را شاکر و سپاسگزارم این توفیق را به من داد که بار دیگر در این مکان مقدس حضور پیدا کنم و چهره نورانی شما را از نزدیک ببینم. هفته راهنما را در ابتدا به آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک می گویم و به تمام راهنمایان کنگره 60 اللخصوص راهنمایان نمایندگی قوچان تبریک می گویم. این هفته جشن هفته راهنما را داریم که هدف این جشن قدردانی و سپاسگزاری از این عزیزان است روز اولی که با حال خراب وارد کنگره شدیم اولین کسی که دست ما را گرفت و به ما امید داد راهنما بود، این راهنما بود که ما را با گنج درون آشنا کرد و به ما فهماند که خودمان باید به خودمان کمک کنیم و مسئولیت زندگی خود را بپذیریم، این راهنما بود که به ما فهماند می توانیم در جهت ارزش ها قدم برداریم.

کسانی که می خواهند راهنما شوند باید مسافر باشند و سفر اول خود را به بهترین شکل به پایان رسانده باشند یعنی به عبارتی فرمانبردار خوبی بوده اند که به فرماندهی رسیدند و بعد از گذراندن آزمون راهنمایی به این جایگاه رسیدند. ما در کنگره آموختیم که باید از راهنمایان و تمام کسانی که به ما خدمت می کنند قدردانی و تشکر کنیم و این قدردانی باید در قالب پاکت باشد چرا که اهنمایان طی ده ماه سفر اول خیلی برای ما زحمت کشیدن و ما با دادن پاکت شاید بتوانیم ذره کوچکی از زحمات این عزیزان را جبران کنیم. از اینکه با سکوتتان به حرف های من گوش کردید ممنونم.

جلسه درمان نیکوتین

جلسه راهنمایان

جشن هفته راهنما

با تشکر از لژیون مرزبانی و لژیون خدمتگزار ،لژیون یکم

تایپ:مسافر مهدی لژیون دوم

تنظیم و ارسال خبر: واحد سایت نمایندگی قوچان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .