English Version
English

عشقی بدون چشم‌داشت

عشقی بدون چشم‌داشت

سلام دوستان منیره هستم یک همسفر
راهنمای عزیزم؛ خانم اسرین جان؛ چه خوب بذر عشق را در وجودم کاشتی، چه بی‌منت آفت‌ها و موانع محبت را یکی یکی نشانم دادی و با اندرزهایت برای برداشتن حجاب‌ها و خارج شدن از جهالت یاری‌ام کردی. اکنون خود را می‌بینم که ریشه داده است. از ناملایمت‌ها راهی به سوی نور و خارج شدن از دل تاریکی ساخته‌ است. آب معرفت درس‌هایت را می‌جویم و خود را از آن سیراب می‌کنم. در انتظار جوانه هستم تا در پس آن نظاره‌گر لبخند به ثمر نشستن تلاشت و از بین رفتن خستگی‌هایت باشم. وجودت همیشه سلامت، لبهایت پر خنده، تلاشت پر ثمر، عشقت لبریز و مسیرت پر برکت باشد.

سلام دوستان هانیه هستم یک همسفر
راهنما؛ به معنی کسی است که راه را نشان می‌دهد و راهنمایی؛ به معنی انتقال اطلاعات، دانش، آگاهی، تجربه، عشق و ایمان است. از نظر من، راهنما فردی است که بدون کوچک‌ترین چشم‌داشت، آموخته‌های خود را به رهجو منتقل می‌کند و محبتی که از وجود او فوران می‌کند، نشان‌دهنده عشق او است. هفته راهنما را به اولین راهنمایان کنگره۶۰؛ یعنی آقای مهندس و خانواده محترم‌شان تبریک عرض می‌نمایم. از ایشان بابت تدریس علم، اخلاق و معرفت بی‌نهایت سپاسگزارم. هم‌چنین از راهنمای خوب خودم نهایت تشکر را دارم؛ زیرا از ایشان آموختم که چگونه با توان و نیرو حرکت کنم.

سلام دوستان شیرین هستم یک همسفر
از نظر من راهنما؛ مانند یک اقیانوس است که دارای علمی عمیق است. من چقدر خوشحال هستم که اقیانوسی از علم و تجربه را در کنار خود دارم و امیدوارم که توفیق دریافت کردن هم نصیبم شود. هفته راهنما را خدمت آقای مهندس خانواده محترم‌شان و راهنمای عزیز خودم تبریک می‌گویم.

رابط خبری: همسفر شیرین لژیون راهنما همسفر اسرین (لژیون بیست‌وسوم)
ویرایش و ارسال: همسفر منیره لژیون راهنما همسفر اسرین (لژیون بیست‌وسوم)
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .