English Version
English

الگوی شفقت و مهربانی

الگوی شفقت و مهربانی

همسفر لیلا:
هفتۀ راهنما است و من این هفته را خدمت آقای مهندس و خانواده محترمشان و بعد به راهنمای خوب خودم خانم سمانه عزیز تبریک عرض می کنم. راهنما به معنی معلم است و معلمی که بدون هیچ چشم داشتی به ما آموزش می دهد، همان گونه که خود هرچه آموخته است. راهنما هم مانند ما از تاریکی ها و بدی ها و سختی ها عبور کرده است و به روشنی ها رسیده است و حالا چنین جایگاهایی حق ایشان است پس اینجا جا دارد از راهنما ی خوب خودم خانم سمانه عزیز تشکر کنم و هفتۀ راهنما را به ایشان تبریک عرض کنم.  راهنما به معنی نشان دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به شادی و نفرت به عشق است.

همسفر نسرین:
ابتدا هفتۀ راهنما را به آقای مهندس استاد راهنما و خانواده محترم ایشان و به راهنمای خوب و مهربان صبور خودم خانم سمانه عزیز تبریک می گویم. من خودم با کوله باری از سختی و ناامیدی وارد کنگره شدم کلا سردرگم بودم اما راهنمای عزیزم باعث شد زودتر متوجه بشم که نباید ناامید باشم و خیلی مهم تر اینکه یادگرفتم که صبوری کنم مهربان ترباشم حال مسافرم را درک کنم این ها فقط گوشه ای از زحمات راهنمای عزیزم است البته دو سه ماه اول که متوجه هیچکدام از این چیزها نبودم اما با هر جلسه صحبت های راهنمایم هر روز از روز قبل بهترشدم. امیدوارم هرکس به این مکان مقدس نیازمند است زودتر راهش را پیدا کند. خانم سمانه خیلی دوستتان دارم. هفتۀ راهنما را به همۀ راهنمایان عزیز تبریک می گویم.

همسفر محبوبه:
اوراق زرین تاریخ، تربیت سیمای درخشان مربیان نام‌آوری چون ابراهیم، موسی، عیسی، محمد (ص)، علی (ع)، فاطمه (س) و زینب (س) را بر خود، نقش ابدی زده است. آنان که با پیکار مقدس خویش، حماسه‌های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تزکیه و تعلم، کاخ بلند پایه علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشتند و امروز شما، ادامه این نهضت عظیم را بر عهده گرفته‌اید. بدین وسیله فرا رسیدن هفته راهنما را در رأس، خدمت جناب آقای مهندس، خانواده محترمشان و کلیه راهنمایان کنگره۶۰ به ویژه، راهنمایان نمایندگی حاج رسولی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم. قدردانی از راهنما یکی از نشانه های کاربردی کردن آموزش های کنگره ۶۰ می باشد. خانم سمانه عزیز به پاس زحمات شما راهنمایی عزیز از خداوند آرزوی سلامتی و تندرستی و موفقیت درتمام مراحل زندگیتون خواستارم.

تایپ: راهنما همسفر سمانه (لژیون دهم)
ویرایش و ارسال: همسفر رها (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی مسعود

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .