English Version
English

باغبان باغ عشق

باغبان باغ عشق

به نام آنکه عشق را در وجودمان شعله‌ور کرد. راهنما، باغبان باغ عشق است، کوه صبر و استقامت است. هفته راهنما را به آقای مهندس و خانواده محترم ایشان، راهنمای عزیزم خانم ساناز و خانم صدیقه عزیز و راهنمایان مسافرم آقا محسن و آقا رضا تبریک عرض می‌کنم.
من این حس و حال خوب رهایی و آرامش زندگی‌ام را مدیون این عزیزان هستم. روز اول که وارد کنگره شدم به خودم می‌گفتم اصلاً چه لزومی دارد من با این بچه کوچک بیایم و اينجا بنشینم، من که معتاد نیستم! و جلسه تازه‌واردین را به‌سختی ماهی یک بار می آمدم، ولی بعد از سه جلسه که می‌بایست لژیون انتخاب کنم با خانم ساناز عزیز آشنا شدم، به ایشان گفتم من دو روز در هفته نمی‌توانم به کنگره بیایم ولی ایشان با لبخند همیشگی‌شان گفتند: «باشه، صبر کن، همه چیز درست می‌شود.» با آمدن و شرکت کردن در جلسات دیدم که حالم روز به‌روز بهتر می‌شود و روانم آرام‌تر شده بود. به طوری‌که، حالا خودم دوست داشتم دو روز هفته را در کنگره باشم و الآن بعد از یازده ماه سفر کنگره و با کمک راهنمای خوبم و آموزش‌های آقای مهندس توانستم از تاریکی‌هایی که خودم ناخواسته با افکار و اندیشه‌های غلط برای خودم ساخته بودم به سمت روشنایی و ارزش‌ها حرکت کنم و حس خوب رهایی را بچشم.
کنگره نه تنها روان و جهان‌بینی من را درست کرد بلکه با رفتن به پارک و لژیون تغذیه توانستم ۳ کیلو وزن خود را کاهش دهم و این را مدیون آموزش‌ها و دل‌گرمی‌های راهنمای محترم، خانم صدیقه هستم که إن‌شاءالله با به ایده‌آل رساندن وزنم بتوانم قدردان زحمات ایشان باشم.
خدا را هزاران بار شکر می‌کنم که الآن مسافر من به مدت پنج ماه پاک پاک است. یادم می‌آید که چقدر مسافرم با مصرف مواد در عذاب بود حتی برای رفتن به یک مسافرت و مهمانی چقدر باید اذیت می‌شدیم ولی عید امسال بهترین عید برای خانواده ما بود. مسافرم به رهایی رسیده بود و هم از نظر جسمی و هم از لحاظ روحی و روانی صحیح و سلامت شده بود و با دیدنش این‌قدر حالم خوب بود که انگار خدا دنیا را به من داده! امیدوارم که همه عزیزان این حس را تجربه کنند. اگر کسی که این دل‌نوشته را می‌خواند و خانواده‌هایی که راه کنگره را پیدا نکرده‌اند باید بگویم که راه درمان اعتیاد، تنها و تنها کنگره است و بیایند و از آموزش‌های راهنمایان عزیز و این مکان مقدس که به رایگان در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد استفاده کنند.
نویسنده: همسفر مینا، راهنما همسفر ساناز (لژیون ششم)
ویرایش: رابط سایت همسفر ‌محدثه، راهنما همسفر ساناز (لژیون ششم)
ارسال: همسفر ‌فهیمه، راهنما همسفر سلیمه (لژیون چهارم)

همسفران نمایندگی گنجعلی‌خان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .