English Version
English

راهنما مانند بارانی بی‌منت است که همه را سیراب می‌کند

راهنما مانند بارانی بی‌منت است که همه را سیراب می‌کند

به‌نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان عالیه هستم همسفر

هفته راهنما را به راهنمای عزیزم خانم مونا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، امیدوارم در تمام مراحل زندگی‌تان موفق، پیروز و سربلند باشید.
از تمام زحماتی که برای ما می‌کشید بسیار ممنون هستم و  افتخار می‌کنم که در کنار شما و در کنگره هستم تا از آموزش‌های ناب‌تان استفاده کنم و به حال خوش برسم.
اولین وظیفه منِ رهجو این است که به معلم خود احترام بگذارم، راهنما مانند بارانی بی‌منت است که همه را سیراب می‌کند و جانی دوباره می‌بخشد.
من قبل از ورود به کنگره معنای راهنما را نمی‌دانستم، متوجه شدم راهنمایان از سر عشق به ما آموزش می‌دهند و دانش کنگره را منتقل می‌کنند.
زمانی‌که وارد کنگره شدم هیچ آشنایی با  این محیط نداشتم، حتی کوچک‌ترین امیدی در زندگی خود نمی‌دیدم، وقتی‌که وارد این مکان اَمن شده‌ام دردهای گفتنی در دل داشتم، حتی برای مادری که آن زمان به او نیاز داشتم اما او را نداشتم، برای خواهری که همرازم بود نمی‌توانستم بازگو کنم، برای دوستی که با او احساس خیلی نزدیکی داشتم نمی‌توانستم بگویم و برای پدری که برای من زحمت کشیده بود تا به این‌جا برسم برای او هم بازگو نمی‌کردم، اما امروز که در جایگاه رهجو قرار گرفتم احساس می‌کنم کسی را دارم که می‌توانم مشکلات خود را با او در میان بگذارم چرا که او درد مرا کشیده و به خوبی درک  می‌کند.
امیدوارم بتوانم همیشه از شمع وجودی راهنمای عزیزم خانم مونا به‌خوبی روشنایی‌ها را دریافت کنم، از شما راهنمای مهربان و دلسوز خود تشکر می‌کنم‌ و روزتان را به شما تبریک بگویم.
هفته راهنما بر همه راهنمایان گرامی مبارک باد.

رابط خبری: راهنما همسفر مونا لژیون نهم
ویراستاری و ارسال: همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر صبا لژیون یکم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .