English Version
English

دلنوشته- هفته راهنما

دلنوشته- هفته راهنما

همسفر فاطمه سادات
قبل از هرچیز خدا را شکر و سپاس که با کنگره آشنا شدم و درس خودشناسی و خداشناسی را فرامی‌گیرم.
خانم فهیمه عزیز، هفته راهنما را به شما تبریک می‌گویم و بابت زحمات زیادی که بلاعوض و با عشق برای ما رهجوها می‌کشید تشکر و قدردانی می‌کنم.
ان‌شاء‌الله خداوند بهترین‌ها را برای شما و خانواده محترمتان مقدر فرماید.
امیدوارم ۱۲۰ سال زنده و سایه‌تان مستدام باشد و در پناه حق، بهترین روزهای زندگی را سپری کنید.

همسفر زهرا.ح
به نام آفریننده دست‌های یاریگر
راهنمای صبور و مهربانم، خانم فهیمه، عاری از هرگونه اغراق، این باریکه‌ای از چشمه‌ محبت و صبوری شماست که در باتلاق سردرگمی‌ ما جاری شده و با صبر و تلاش در نهایت، چشمه زندگی ما صاف و زلال می‌گرداند.
تمام زمان‌هایی که انرژی خودتان را بی‌دریغ در اختیارمان قرار می‌دهید همچون محرکی ما را به سوی نور رهایی می‌کشاند، این محرک یعنی راهنما، آمیخته‌ای از دلسوزی مادرانه و علم و آگاهی آموزگار است که مانع هرگونه لغزش و خطا در مسیر رهایی می‌شود و با سرعت و اطمینان بیشتری ما را به اهدافمان می‌رساند.
امیدواریم با اراده و تلاش صادقانه خود، اندکی از سنگینی بار زحماتمان روی دوش شما کاسته و با دیدن رهایی ما و گرفتن شال راهنمایی، شاهد لبخند رضایت بر لب‌هایتان باشیم.
در آخر تشکری صادقانه از راهنمایان  عزیز دارم؛ چراکه هزینه‌ای گران به‌نام زمان را در اختیار ما همسفران قرار می‌دهید و حتی در این فرایند طولانی کوچک‌ترین دستمزدی دریافت نمی‌کنید. امیدوارم به بهترین درجات مادی و معنوی دست پیدا کنید.

همسفر مهدیه
برای شما می‌نویسم که از عشق و جانتان برای من، روح من و زندگی من مایه گذاشتید. به من دوست داشتن، زندگی کردن، صبر کردن، ماندن، ایستادن و محبت واقعی را نشان دادید. کلمات در وصف شما نمی‌گنجد؛ پس از آمدن، ماندن و لذت بردن از کنگره می‌گویم.
این روزها می‌رقصم و می‌چرخم سبک‌بال و عاشق مثل فرفره‌های رنگارنگ!
می‌دوم و خنده‌های مستانه من تمام وجودم را پر می‌کند!
گاز می زنم تکه‌های شیرین زندگی‌ام را!
می‌چرخم و می‌چرخم مثل دوران کودکی‌ام!
می‌خوانم ترانه، می‌نویسم زندگی!
این هفته را به بزرگ‌راهنمای کنگره60 و تمامی راهنمایان به‌خصوص راهنمای عزیزم، خانم فهیمه، تبریک می‌گویم.

همسفر افسانه
عشق یعنی مشکلی آسان کنی
دردی از درمانده‌ای درمان کنی
راهنمای عزیزم تو را سپاس می‌گویم که معنی عشق و محبت را به من آموختی. تمام لحظه‌های سختی که دچار شک و تردید بودم و پاهایم سست می‌شد باعث دلگرمی و امید من بودید، برایم الگویی از مهربانی، صبر و ازخودگذشتن هستید که با دل‌وجان، عاشقانه و خالصانه تلاش می‌کنید تا آرامش را به دیگران هدیه دهید و مصداق این جمله‌اید؛ «شادی حقیقی در این نیست که تنها چون ستارگان بدرخشیم؛ بلکه در این است که به دیگران نیز یاری نماییم تا همانند ستارگان بدرخشند.»
مقام والایت را نمی‌توان با کلمات وصف و قدردانی نمود. از صمیم قلبم این جشن بزرگ را در رأس به استاد بزرگم، جناب آقای مهندس، به تمام راهنماهای گران‌قدر به‌خصوص راهنمای خوبم، خانم فهیمه عزیز، تبریک و شادباش عرض می‌کنم و از خداوند متعال برایتان سلامتی، آرامش و آسایش خواستارم.

همسفر مریم
راهنما یعنی کسی که راه را برایت نمایان می‌کند. چه خوب‌تر که خودش این راه و مسیر را طی کرده باشد که با تجربه و قلبی سرشار از محبت و مهربانی راه رسیدن به خوشبختی و نور را به تو نشان دهد.
دوست، خواهر و همراه همیشگی، خانم فهیمه عزیز، دوستتان دارم و هفته راهنما را به شما تبریک می‌گویم.

همسفر مژگان
گاهی آموزگارم می‌شوی تا به من بیاموزی تمام دانسته‌هایت را.
گاهی همچون مادری نگران که همیشه از داشتنش محروم بودم، از سنگینی نگاه و غم صدایم، غبار نشسته بر قلبم را می‌بینی و مرا تیمار می‌کنی.
گاهی همچون خواهری رازدار تمام ناگفته‌هایم را می‌شنوی؛ رازهایی که همیشه به‌خاطر آن‌ها نگران بودم که مبادا دیگران متوجه بشوند.
گاهی پدری می‌شوی باجذبه و مغرور که تنها با یک نگاه، با فرزندش صحبت می‌کند و پیامش را می‌رساند.
راهنمای عزیزم، خانم فهیمه، هفته راهنما را به شما تبریک می‌گویم و از زحمات شما سپاس‌گزارم.

همسفر سمیرا
اهمیت علم فقط دانستن نیست بلکه عمل کردن مهم است اگر همه بدانند و کاری نکنند چه تفاوت دارد که اصلاً ندانند؛ همان‌طور که می‌دانیم هر ذره‌ای حکایتی است، باید آموخت و عمل کرد.
از راهنمای عزیزم، خانم فهیمه، به خاطر آموختن علم زندگی به من سپاس‌گزارم و هفته راهنما بر شما مبارک.

همسفر لیلا.ق
راهنمای عزیزم تو را سپاس می‌گویم که مانند باران بهاری گرد و غبار اندیشه‌های کهنه و جاهلانه مرا زدودی و بر کویر اندیشه‌هایم شکوفه‌های دوباره زندگی را رویاندی.

همسفر عطیه
راهنما یعنی یک الگو و چراغ راه، یعنی سرشار از تجربه و آگاهی.
راهنما کسی است که درونش زیباست و بهترین راه‌ها را به ما نشان می‌دهد و آرزویش این است که ما آن راه بهترین را انتخاب کنیم.
هفته راهنما را به راهنمای عزیزم، خانم فهیمه، تبریک می‌گویم. ممنون که با آموزش‌ها و راهنمایی‌های دلسوزانه خود، این آرامش و حال خوش را به من هدیه داده‌اید.

همسفر رقیه
خدا نجات میدهد؛ آن‌جا که تمام راه‌ها کور است و بن‌بست، آن‌جا که تاریکی میان زندگی می‌خزد و آن‌جا که غصه‌ها به گلویت بغض می‌آویزند؛ دستِ خدا پناه است!
راهنمای عزیزم بدون شک تو دستِ خداوند روی زمینی تا پناهِ چون منی باشی که میان زندگی حیران و بی‌کس مانده‌ام.
تو نور در زندگی تاریک منی.

همسفر لیلا.ل
هفته‌ راهنما را در رأس به بنیان‌‌گذار کنگره۶۰ و خانم آنی بزرگ همچنین تمامی راهنمایان کنگره مخصوصاً راهنمایان نمایندگی وکیلی یزد و راهنمای خودم، خانم فهیمه عزیز که با جان‌ودل، بدون هیچ چشم‌داشتی در این مکان مقدس خدمت می‌کنند تبریک می‌گویم و از صمیم قلب از خداوند عمری طولانی، قلبی نورانی، رزقی رحمانی، روحی عرفانی با سلامتی و عاقبت به‌خیری را برایشان خواستارم.
در پایان این جمله برازنده سفید‌پوشان سبزقامت است که «دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس‌تر از لب‌هایی هستند که دعا می‌کنند.»

همسفر طاهره
هفته راهنما را به جناب آقای مهندس عزیز و بزرگ در کنگره۶۰ و تمامی راهنمایان گران‌قدر تبریک می‌گویم به‌خصوص راهنمای خودم، خانم فهیمه عزیز و دوست‌داشتنی. نمی‌دانم با چه زبانی قدردان زحمات بی‌دریغ ایشان باشم. صمیمانه شما را دوست دارم.

همسفر جمیله
راهنمای عزیز و دوست‌داشتنی، از اعماق وجودم به‌خاطر زحماتی که برای رهایی ما می‌کشید کمال قدردانی را دارم. واقعاً خدا را شکر می‌کنم که راه و مسیر کنگره را به من نشان داد؛ تمام وجودم را تاریکی‌ها. ناامیدی و درد و غم فراگرفته بود. کنگره با آغوش باز و پر از مهر و محبت مرا پذیرفت و با انسان‌های بامحبتی آشنا کرد که همچون فرشتگان پاک و بی‌توقع همه تلاششان را برای رهایی ما انجام می‌دهند. یکی از این فرشتگان، راهنمای خوبم است؛ کسی که با عشق و محبت چنان به من علم و دانش آموخت که مسیر آینده‌ام تضمین شد و خودم را بهتر شناختم.
خانم فهیمه عزیز به‌خاطر همه چیز از شما ممنون و سپاسگزارم.

همسفر دلارام
راهنمای خوبم از شما ممنونم که از زندگی و وقت گران‌بهای خود برای من می‌گذارید تا آموزش بگیرم.
چه زیبا و دلنشین در گوشه قلبم نشستید، چه زیبا حرف‌های‌تان بر دلم نشست، تمام وجودم سرشار از مهربانی‌تان شده و صدای باران محبت‌تان را می‌شنوم که بر کویر دلم می‌بارد.
از اعماق قلبم هفته راهنما را به شما، خانم فهیمه عزیز، تبریک می‌گویم و سپاس‌گزارم که مثل یک خواهر دلسوز و فداکار پابه‌پای ما قدم برمی‌دارید و همراه ما هستید.
روزتان مبارک و دلتان شاد.

همسفر اکرم
خوشبختی یعنی داشتن کسی که می‌تواند حتی از راه‌های دور هم حالت را خوب کند و به تو امید بدهد و هرموقع او را ببینی با تمام وجود ازش انرژی بگیری؛ مثل راهنمای خوبم، خانم فهیمه عزیز که برایم نماد عشق، امید و انرژی هستند.
استاد عزیزم، خانم فهیمه، با تمام وجود باورتان دارم، هفته راهنما را به شما تبریک می‌گویم و از ته دل بهترین‌ها را برایتان آرزومندم.

همسفر اخترالسادات
زمانی که وارد کنگره شدم را فراموش نمی‌کنم؛ با کوله‌باری از غم و ناامیدی وارد شدم بعد از سه جلسه مشاوره، با احساس خودم، عزیزی را به‌عنوان راهنمای خود انتخاب کردم که باعث حال خوب من شدند. یادم نمی‌رود روزی که مسافرم به من گفت: من که دیگر به کنگره نمی‌روم شما هم نرو ولی من از او خواستم که بیایم به‌خاطر آرامش و حال خوبی که در کنگره پیدا می‌کنم. با آمدن من، مسافرم هم دوباره به کنگره بازگشت و خدا را هزاران بار شکر به‌خاطر این عمل عظیم، خیلی خوشحالم که الان مسافرم به رهایی رسیده و این خوشحالی را مدیون کنگره۶۰ و راهنمای عزیزم، خانم فهیمه و دوستان خوبم در شعبه وکیلی هستم.

همسفر زهرا.د
با هرچه عشق، نام تو را می‌توان نوشت
با هرچه رود، نام تو را می‌توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را
با دست‌های روشن تو، می‌توان گشود
خداوند را هزاران‌بار شکر می‌کنم که راهی برایم باز کرد و قفل بسته جهل، منیت، ناامیدی و ترس که عمری، سنگینی آن را حس می‌کردم کلیدش را به دستم داد. من معجزه را در کنگره دیدم و این معجزه با  آگاهی به‌وجود می‌آید اگر گوش به فرمان راهنما باشیم قطعاً این اتفاق می‌افتد.
راهنما به من آموزش داد که علاوه‌بر مسافر، چگونه با اطرافیانم و دیگر اعضای خانواده‌ام برخورد کنم. یاد گرفتم که با جهانبینی بهتری به هستی و خود نگاه کنم و آموختم که بزرگ‌ترین دشمن من، جهل و ناآگاهی من  است که باعث افکار منفی و در نتیجه تصمیمات نادرست می‌گردد و اگر آموزش‌های راهنمای عزیزم نبود من در تاریکی خود می‌ماندم.
تا هستی هست، شکرگذار خداوند و راهنمای عزیزم، خانم فهیمه هستم.

همسفر زهرا.پ
درود خداوند بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی‌نظیر خود به تصویر می‌کشید؛ در همین راستا بر خود لازم می‌دانم از تلاش و کوشش شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. امید است در سایه عنایات ایزد منان سربلند و مؤید باشید.

همسفر زهره
آن هنگام که در سخت‌ترین لحظات نیاز به انگیزه و امید داشتم شما الهام‌بخش من بودید.
استاد بزرگم، خانم فهیمه عزیز، من با شما یاد گرفتم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگی کنم.
هفته راهنما را به شما تبریک می‌گویم و بابت زحماتتان متشکرم.

همسفر عاطفه
ای راهنمای عزیز‌ و‌ دلسوزم که هیچ‌گاه دست پرمهر و محبت و مملو از امیدت را از سر من بر‌نداشتی و همیشه راه درست و صبوری را به من یاد دادی.
ای کسی که شدی آرام‌بخش این دل ناآرام من
ای کسی که شدی تسکین این درد بی‌درمان من
با تمام وجود دوست‌تان دارم و بهترین‌ها را برایتان خواستارم.

گردآوری، ویرایش و ارسال: همسفر افسانه لژیون راهنما همسفر فهیمه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی وکیلی یزد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .