English Version
English

راهنما یعنی نشان‌دهندهٔ راه

راهنما یعنی نشان‌دهندهٔ راه

تعدادی از همسفران لژیون چهارم با راهنمایی همسفر اعظم در مورد دستور جلسه هفتگی «هفته راهنما» بیان کردند:
سلام دوستان کیانا هستم یک همسفر
این هفته باشکوه را به تمام راهنمایان کنگره ۶۰ از جمله به راهنمای عزیز خودم خانم اعظم تبریک عرض می‌کنم. راهنما یعنی کسی که بهترین حس‌ها را به رهجو انتقال می‌دهد کسی که حال خوب شاگردش برایش بهترین حس دنیا است، راهنما یعنی نشان‌دهنده راه، کسی که این راه را طی کرده، تجربه زیادی دارد و به حال خوش رسیده و در پی این است که رهجویان هم به حال خوش برسند. راهنما یعنی کسانی که بی چشم داشت برای ما زحمت می‌کشند و با عشق پاکشان به ما آموزش می‌دهند امیدوارم همیشه تندرست باشید و خداوند پشت‌وپناه شما عزیزان باشد.
سلام دوستان سمانه هستم همسفر محمد
هفتهٔ راهنما را خدمت همهٔ راهنمایان عزیز کنگره ۶۰ به‌خصوص راهنمای خودم خانم اعظم عزیز تبریک عرض می‌کنم. راهنما کسی است که راه را به ما نشان می‌دهد راهی که ما را از ظلمت و تاریکی به سمت روشنایی‌ها می‌برد. فقط پیوند محبت است که ما را کنار هم نگه می‌دارد در غیر این صورت چطور می‌شود یک نفر بدون مزد و منت کنار ما باشد به ما روحیه بدهد به گلایه‌ها و مشکلات ما گوش بسپارد، تا بتوانیم کنار مسافرانمان به رهایی برسیم و چقدر لذت‌بخش است به رهایی رسیدن. هفتهٔ راهنما را مجدداً خدمت راهنمایان عزیز تبریک می‌گویم امیدوارم خیر، برکت و سلامتی در زندگی‌تان جاری باشد.
سلام دوستان سمیه هستم یک همسفر
این هفته را به همهٔ راهنمایان عزیز تبریک عرض می‌کنم. راهنما از ابتدا خلقت وجود داشته است تا دیگران را راهنمایی کند و راه را به آنها نشان دهد. راهنمایان کنگره ۶۰ هم مسیری را طی نموده‌اند؛ یعنی راهی را رفته‌اند که از تاریکی به روشنایی رسیده است. راه را هموار ساختند و چراغی شدند تا من رهجو از تاریکی اعتیاد بیرون بیایم، راهنمایان آیینه تمام‌قد ما هستند. باید حرف آنها را گوش کنیم، به آن عمل نماییم و دنباله‌روی راه آنها باشیم؛ چون راهنما این مسیر را طی کرده و با پستی و بلندی‌های راه آشنا است. به گفته جناب مهندس، خروج از ظلمت اعتیاد و دیگر ظلمات کاری است والا و ارزشمند ولی ما همواره بایستی به یاد داشته باشیم که راهنما در کنگره ۶۰ فردی است که به دیگران آموزش می‌دهد تا خود بهتر آموزش بگیرد. جالب است بدانیم که هم اکنون ما، جملگی در ابتدای خط و خطوط یادگیری قرار داریم .
سلام دوستان زهرا هستم همسفر محمد
این هفته را به همهٔ راهنمایان عزیز تبریک عرض می‌کنم. من به‌عنوان عضوی از کنگره امیدوارم بتوانم معرفت، عمل سالم و عدالت را سرلوحه کار خود قرار بدهم؛ چراکه تمامی پاداش‌های خداوند در این مثلث نهفته است و هیچ پاداشی به شیرینی پاداشی که او برایمان در نظر بگیرد نخواهد بود.
شاید بتوان گفت که آموزش و خدمت نبض زندگی است و اگر این دو موضوع نباشد آن زندگی، زندگی نیست.
من به‌عنوان یکی از اعضای کنگره ۶۰ باادب، رفتار، کردار و شاید ده‌ها مطالب دیگر حق راهنمای خودم را ادا می‌کنم. راهنما با عشق و محبت بالایی که در سایه آموزش‌های کنگره به دست آورده مصمم است تا به کمک انسان‌های خفته در تاریکی که خودشان خواستار خروج از آن هستند بیاید و با عشق تمام به همنوع خودش خدمت می‌کند. درهرصورت من به‌عنوان یک شاگرد چیزی برای جبران ندارم.
 ویرایش متن و ارسال مطلب: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
 همسفران نمایندگی خیام نیشابور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .