English Version
English

هفته راهنما بسیار برای ما مقدس است

هفته راهنما بسیار برای ما مقدس است

جلسه سوم از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی صالحی۲، به استادی راهنما مسافر ولی، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه 《هفته راهنما》 شنبه ۸اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت۱۷آغاز به کار کرد.

 خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ولی الله هستم یک مسافرخداوند را حمد و سپاس می گویم تا توانستم یکبار دیگر در این جایگاه قرار بگیرم و بتوانم از شما عزیزان آموزش دریافت کنمدر مورد دستور جلسه اگر بخواهم صحبت کنم این هفته،هفته راهنما است؛ در کل کنگره ۶۰ چند تا جشن داریم که یکی از آن‌ها هفته راهنما است که بسیار برای ما مقدس می باشد این جشن ها به این عنوان طراحی شدند که بنده آموزش بگیرم و سپاس گذاری را تمرین کنم و تقدیر کردن را بیاموزم و طی همین آموزش هایی که از کنگره ۶۰ دریافت کردم بتوانم آن ها را کاربردی کنم و به تعادل برسم و از زندگی لذت کافی را بهره مند شوم.از خود اگر بخواهم بگویم بنده به کنگره۶۰ و راهنمای عزیزم بسیار تا بسیار بدهکار می باشم آن هم به این علت که راهنمای عزیزم در طول سفر بنده را تحمل کردند و با متانت و صبوری بسیار زیاد به من کمک کردند تا در طول سفر از گذرگاه های سخت به راحتی عبور نمایم و به آسایش و آرامش برسم و معنای این مطلب را امروز میفهمم که راهنمای بزرگوارم چه خدماتی به بنده کرده است.در واقع این هفته برای همین است که یادآوری شود و تمرین کنم برای تقدیر و تشکر از راهنمای بزرگوارم.از خودم سوال می کردم که من زمانی که وارد کنگره۶۰ شدم ، دارای چه نوع تفکر و یا چه نو اطلاعاتی بوده ام؟ آیا از دنیای درون خود اطلاعاتی را داشته ام؟ چه کسی این اطلاعات را به روش درست و صحیح به من آموخت؟

این راهنمای عزیزم بوده که باعث گردیده که من جذب کنگره۶۰ شوم. در اوایل سفرم برای من قابل درک نبود که یک راهنما چقدر برای من زحمت می کشد تا من روزی بخواهم به رهایی برسم امروز که خود به این جایگاه رسیدم جایگاه راهنمایی را خوب میفهمم پس بر همه ما واجب است هم بر زبان و هم به رسم کنگره ۶۰ با پاکت و یک دلنوشته از راهنمای عزیزمان تقدیر و تشکر را به عمل بیاوریم،از این که به صحبت های من گوش کردید خیلی ممنون و متشکرم .

تایپ:مسافر مهرشاد

تنظیم :مسافر محمدحسین 

باتشکر ازمسافران نمایندگی صالحی۲ 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .