English Version
English

عشق به راهنما وصف نشدنی‌ترین حس دنیا

عشق به راهنما وصف نشدنی‌ترین حس دنیا

دلنوشته همسفر زهرا:
خانم لیلا عزیز و مهربانم؛ چقدر زیبا و دل‌نشین است در کنار شما بودن و کنار شما رشد کردن و آموختن.
هفته راهنما به من یادآور می‌شود؛ روزی را که مانند یک نوآموز شما را در آغوش گرفتم و انتخابتان کردم که در کنار شما بیاموزم هرآنچه را که تا به امروز نمی‌دانستم و به راستی که چقدر آن روز برایم مقدس و یادآوریش شیرین است.
خانم لیلا، روزهایی که در کنار شما هستم و ساعاتی را که مشغول آموزش گرفتن از شما هستم گویی که هیچ دغدغه‌ و مشکلی در این دنیا برای من وجود ندارد و من غرق در مهربانی، عشق و محبت بی‌اندازه شما نسبت به خودم و دیگر رهجویان‌تان می‌شوم.
وقتی روی صندلی نشسته‌ام و به شما خیره می‌شوم در دل خود اول از خداوند سپاسگزاری می‌کنم بابت خلق انسان‌هایی چون شما که می‌توانم این‌گونه از خودگذشتگی را از آن‌ها الگو بگیرم و سپس شکرگزاری می‌کنم، بابت اینکه در تقدیر من قرار داد تا در کنگره کنار شما بندگان برگزیده خداوند باشم.
خانم لیلا، گاهی به قلم کشیدن عمق احساسات درونیم برایم سخت می‌شود و نمی‌توانم بیان کنم که چقدر حس خوبی است داشتن یک راهنما، ایمان داشتن به راهنما و حتی دوست داشتن یک راهنما زیباترین و وصف نشدنی‌ترین حس دنیا است.
امیدوارم بتوانم آنچه را که مقبول خداوند مهربان و شما راهنمای عزیزم هست را در این مسیر به جای بیاورم، و روزی راه شما را پیش بگیرم تا شادی و عشق را همان‌گونه که شما برای من و دیگر رهجویان‌تان رقم زدید رقم بزنم و زمان و جانی را که برای من گذاشتید را پاس بدارم و قطره‌ای بشوم در دل این اقیانوس زیبا.
هفته راهنما پرشگون باد.

تایپ و نگارش: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
رابط خبری: همسفر سپیده، راهنما همسفر لیلا (لژیو دوم)
عکس: همسفر فاطمه، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .