English Version
English

گروه خانواده- دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس‌تر از لب‌هایی هستند که دعا می‌کنند

گروه خانواده- دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس‌تر از لب‌هایی هستند که دعا می‌کنند

سلام دوستان فریبا هستم همسفر
نمی‌دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت‌هایتان بنویسم‌. نمی‌دانم چگونه شما را توصیف کنم؛ معلمی از جنس بلور، آسمانی و مهربان چقدر زیبا واژه‌ها را آسمانی می‌کنید. جایگاه راهنما جایگاه مربی‌ست بر همه ما واجب و ضروری است که جایگاه و مرتبه راهنمای خود را محترم شماریم.
هفته راهنما به بنیان کنگره ۶۰، به اولین راهنمای گروه خانواده سر‌کار خانم آنی، بر تمامی راهنمایان کنگره به‌خصوص راهنمایان نمایندگی بیستون و راهنمای دلسوز و نازنین لژیون دوم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم‌.

سلام دوستان اعظم هستم همسفر
بارانی که بی‌منت همه را سیراب می‌کند و جانی دوباره می‌بخشد.
هفته راهنما را خدمت آقای مهندس دژاکام و خانواده محترم‌شان و تک‌تک راهنمایان کنگره ۶۰ به‌خصوص راهنمایان شعبه بیستون و راهنمای خوب خودم تبریک عرض می‌نمایم.
راهنما یعنی نشان دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به‌ شادی، نفرت به عشق و ... چگونه از شما بنویسم شما که واژه‌ها را آسمانی می‌کنید و مهربانی و آرامشتان سرشار از ایمان و یقین است؛ شک ندارم حضور خداوند در لحظات زندگی‌تان می‌تواند عامل این‌حجم از آرامش و متانت باشد.
امیدوارم خدمت‌هایتان نور و امیدی باشد برای زندگیتان.

سلام دوستان ناهید هستم همسفر
اندیشه‌ام از تو سبز و آباد شده
از جهل‌وغم این فکرتم آزاد شده
در مکتب پاک و شاد استاد ببین
غم رفته زجانم و دلم شاد شده
هفته راهنما را خدمت آقای مهندس و خانواده گرانقدرشان و همه راهنمایان کنگره ۶۰ به‌خصوص شعبه بیستون و راهنمای عزیز و مهربان خودم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
واژه‌ها در بیان مهر و محبت شما عزیزان ناتوان هستند، شما که بخشش و از خودگذشتگی را به معنای واقعی و کامل آن اجرا کرده‌اید، مانند خورشید که بی‌منت به همه‌ی هستی می‌تابد. امیدوارم نوری که به زندگی شاگردانتان هدیه می‌کنید، هزاران برابر در زندگی خودتان جاری شود و بتوانم جوابگوی زحماتتان باشم و از خداوند برای راهنمای عزیزم بهترین‌ها را خواستارم.

سلام دوستان ثریا هستم همسفر
همیشه هزاران‌ بار این سوال را از خدا می‌‌پرسیدم‌، چرا کسی نیست که راه و رسم زندگی را به من بیاموزد؟ این‌‌جا خدا صدای من را شنید و شما را سر راه من قرار داد تا مرا از ظلمت و تاریکی‌ها نجات دهد. راهنمایی‌ برایم  فرستاد، تا راه راستم‌ را بیابم و از تاریکی‌ها بیرون بیایم. از شما یاد گرفتم که برای رسیدن به هدفم باید قوی و محکم و استوار باشم.
فرا رسیدن هفته راهنما خدمت آقای مهندس دژاکام و خانواده بزرگوارشان و همچنین بر راهنمایان شعبه بیستون علی‌الخصوص راهنمای عزیزم تبریک می‌گویم امیدوارم بهترین‌ها در زندگی نصیب قلب مهربانتان شود.
چه زیبا و دلنشین در گوشه ی قلبم نشستی. چه زیبا حرف‌هایت بر دلم نشست، تمام وجودم سرشار از مهربانیت شده و صدای باران محبتت را می‌شنوم که بر کویر دلم می‌بارد. دیگر در دلم سرابی وجود ندارد که مدام برای یافتن آب به این‌سو و آن‌سو بروم.
مهرتان افزون هفته راهنما مبارک باد.

سلام دوستان فرخنده هستم همسفر
قبل از هرچیز خدا را شاکرم که با کنگره آشنا شدم تا بتوانم از آموزش‌های مفید آن بهره بگیرم. راهنما، مثل شمع می‌ماند نور می‌دهد و آن حالت انرژی که در درون رهنما است، نوری که انتقال می‌دهد تامن رهجو جلوی پایم را ببینم، آگاهی و دانشی که راهنما به من رهجو انتقال می‌دهد با آن نور شمع من را هدایت می‌کند تا من به رهایی برسم، رهایی که منبع روشنایی است، اگر من بخواهم به درمان برسم باید هر چه راهنما می‌گوید گوش بدهم تا به حال خوب برسم.
هفته راهنما  را اول به بنیان  کنگره آقای مهندس دژاکام و سپس به تمام راهنماهای زحمت‌کش خصوصاً به راهنمای خوب و دلسوز خودم  تبریک عرض  می‌کنم امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید.

سلام دوستان بیتا هستم همسفر
خداوند را  شاکرم که من را لایق قدم گذاشتن به این‌مکان دانست و همچنین من را با راهنمای عزیزتر از جانم آشنا نمود که از عصاره جانشان به من می‌بخشند و به من آموزش‌های بسیار مفیدی را ارائه می‌نمایند که این‌آموزش‌ها ‌در هیچ کلاس درسی آموزش داده نخواهند شد.
راهنمایان کنگره از خود گذشته‌اند تا مطالبی را به من و دیگر رهجوهایشان بیاموزند و آرامش را به خانه‌های تک‌تک ما بیاورند. به راستی که کلمه معلم که با مفهوم ازخودگذشتگی عجین است، لایق وجود این بزرگواران می‌باشد. راهنمای عزیزم، می‌خواهم بدانید که هیچگاه، حتی اگر روزی لیاقت آمدن به کنگره از من سلب شود یاد، خاطره و آموزش‌های شما را فراموش نخواهم کرد؛ شما بودید که من را از اعماق تاریکی‌ها بیرون کشیده و به من درس زندگی آموختید، درسی که نه‌تنها در خصوص مسافرم؛ بلکه در تمام ابعاد و سطوح زندگی‌ برایم بسیار مفید بود. می‌دانم که مقام شما نزد خداوند آنقدر بزرگ است که نیازی به دعای من ندارید ولی از ته قلبم، صمیمانه و با تمام عشق، محبت و احترامی که برای شما قائلم از خداوند بزرگ و مهربان خواستارم تا جواب و برکت تمام خدماتی که عرضه می‌کنید را هزاران برابر به زندگی شما بتاباند و همیشه سلامت باشید. تمام قامت به احترامتان می‌ایستم و این هفته را به شما تبریک می‌گویم.

سلام دوستان مریم هستم همسفر
عرض خسته نباشید دارم خدمت ایجنت شعبه و همه راهنماهای کنگره 60 و راهنمای عزیز (لژیون پنجم) خودم. راهنمای مهربانم فداکارتر از شما را تا  به‌حال ندیده‌ام، شما تمام مشکلات زندگیم را به شیرین‌ترین اتفاقات دنیا تبدیل کردید و راه درست زندگی‌کردن را به من نشان دادید. کاش زودتر از این‌ها شما را یافته بودم، هر چه‌قدر از خوبی‌هایتان بگویم بازهم ذره‌ای از خوبی‌های شما را نمی‌توانم جبران کنم، با تمام وجودم دوستتان دارم، واقعاً راهنمایی چون شما را باید ستود. روزتان مبارک

ویراستاری: همسفر ناهید رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)

ارسال مطلب: همسفر اعظم رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون پنجم)

همسفران نمایندگی بیستون (کرمانشاه)

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .