English Version
English

جوانه زدن گیاه، تماشا دارد

جوانه زدن گیاه، تماشا دارد

۷۲/۴/۲۳
استاد:
ما منتظر شما بودیم و در کارهای شما نظاره می‌کنیم.
شاگرد:
فرمودید به کارهای من نظاره می‌کنید؛ منظور، کدام کارهای من است؟ آیا اکنون من از هدف دور شده‌ام؟
استاد:
خیر؛ به امورات گذشته و قبلی شما مربوط می‌شود. ما امیدواریم که با یافتن راه‌های شناخت انسان‌هایی که به شما مربوط می‌شوند، در امور زندگانی شما، راه جدیدی باز نموده باشد. باید در کار خود به درجه آرامش برسید که جسم شما باید ساختار دوباره یابد و چون زمانش فرا نرسیده، فعلاً راجعش سخن بگوییم.
شاگرد:
به روی سخنان شما، بسیار تعمق می‌نمایم. نمی‌گویم همه را می‌فهمم؛ فقط یک چیزهایی دستگیرم می‌شود. نمی‌دانم چه کار کنم، بدجوری کلافه هستم، برای رفع این سردرگمی، بگویید چه کار کنم؟ اگر قرار است که کوه را از ریشه در بیاورم، بگویید تا کلنگ بردارم و حرکت کنم و اگر قرار است که خود را از کوه پرتاب کنم، بفرمایید تا انجام بدهم.
استاد:
وقتش برسد، خواهید دید که چقدر آن عمل و آن راه در شما قرار ایجاد می‌کند
و نیازی نیست که آن کوه، کنده و یا پرواز کنید؛ زیرا آن‌ها همه در این مسائل هست.
باید خود را آهسته و به آرامی آماده سازید تا سخت‌ترین، مشکلات آسان بشود.
در هاله شما به خواست خداوند، تغییراتی رخ می دهد. شما در اثر گذشت زمان، متوجه خواهید شد؛ اما قدری برای شما طولانی به نظر خواهد رسید. در مورد قبل با شما بابت دود گفته بودیم؛ دود را کم‌کم کم کنید تا در شما جلا حاصل گردد .قدری مشکل است؛ اما این موضوع یک قدم دیگر است.
استاد:
حالا آنچه در قلب خود دارید بگویید، من کاملاً می‌شنوم.
شاگرد:
من با عشق و علاقه سعی می‌کنم، مطالب را بفهمم و به کار ببندم؛ البته در طی این چند ماهه کمی عوض شده‌ام. امیدوارم روزبه‌روز در جهت مثبت، عوض شوم و با عقل خود، کمی هم‌نواز بشوم.

استاد:

تو را آموزش می‌دهیم و مورد آزمایش قرار می‌گیرید، برای این‌که در کوره، فولاد بشوید و در آب فرو روید تا استحکام یابید. مسئله‌ای که بابت خود، انجام می‌دهید؛ بسیار برایتان در حین مشکل بودن، لذت‌بخش هم هست؛ زیرا جوانه زدن گیاه، تماشا دارد. شما بیدار می‌شوید، بابت مالیه عرض کردیم، جهت تمرکز فکر است. اگر در فکر و اندیشه داشتن مال باشید تا این‌که آن را داشته باشید، فرق بسیار است. باید صورت اقلامی را که در جهت پیشرفت فکر و عقل شما کمک نمی‌نماید، آهسته بکاهید. در جهت استفاده از نیروی چشم و تمرکز فکر به درجات مورد قبول برسید. هدف و منظور؛ کاستن مشکلاتی است که سد ایجاد می‌کند. ما می‌خواهیم برایتان بگوییم که برای آن‌چه که باید انجام شود، نیاز به مال دارید، قبلاً راجع به آن صحبت کردیم. مسائل شما هر قدر زودتر به هدف برسد در اندیشه، تمرکز و در القای نیروهای مثبت توسط خودتان به دیگران، قادر خواهید شد. به خاطر داشته باشید که نیروهای مثبت و  هدف‌های مثبت، در شما این مثبت بودن را هدف قرار می‌دهیم؛ پس در اجرای این مسئله کوشا باشید.

شاگرد:
من دائماً در حال تفکر هستم و آموزش خودم را با شما مورد بررسی قرار می‌دهم؛ ولی هنوز هم با وجود داشتن موضوع و آموزش‌های پیاپی این عمل در باورم سخت می‌گنجد.
در ضمن مگر من در آینده چه کار باید بکنم؟
استاد:
کاری که ما در آینده برای شما می‌خواهیم گفت، کار دشوار و سخت نیست؛ بلکه عملی است بسیار لذت‌بخش‌ و اگر دل‌تنگ می‌شوید، به جهت دیدارها و یا گوشه‌ای از جهان، باید صبر کنید. ما با روح و جسم شما کار داریم. هر خزانه‌داری باید بداند اگر پول کهنه و پاره و خرد شده را بخواهد دور بریزد و یا بسوزاند باید قبلش جای آن پول و دینار تازه و با ارزش و یا بیشتر از قبل بگذارد. در نتیجه باید صبر و بردباری داشته باشید و به آرامی پیشرفت و به نتیجه مطلوبی برسید. تعلیم ما مربوط به تمرکز در ترک مسائلی هست که دربند آن می‌باشید؛ منظور ما بند بیت شما نیست، علایق فردی و بعضی از مسائل مضره می‌باشد. ما با آنچه شما در گذشته با قصور خود تخریب نمودید، چندان بی‌اهمیت نیستیم؛ ولی در ترمیم و پایه‌گذاری مجدد، نیاز شدیدی به امور مالیه دارید. همان‌طوری که عرض شد، باید این‌ها را با تفکر و تعقل، جامع عمل بپوشانید تا در مسئولیت آینده، نیروی بردارنده ثابتی برای طرفین باشید.
خوب می‌دانید که ما راه طولانی را در مدت کم برای شما نمایان نمودیم؛ پس در جهت پیروزی نهایی با ما همگام باشید. شما حتماً در این راه از کوشش دریغ ننمایید، ما بر آن هستیم که آرزوهای مثبت شما برآورده بشود و در این دنیا در آسایش و آرامش واقع گردید و از بدی‌ها و ناامیدی‌ها دور شده و در مکان اصلی خود، کارهای انجام نشده را تحقق بخشید تا آن انسان‌هایی را که خود واقف هستید، شاد بگردانید. ما در این مکان، آن‌گونه که هستیم؛ شما نیز باشید برای رسیدن به مکان نام برده شده. با نفس خویش که وسوسه‌دار هست، با تعقل مبارزه کنید. دعای شما ما را بیشتر خوشحال می‌سازد و بی‌قرار، در یاری نمودن شما. انشاالله تاریکی‌ها را مغلوب کنید تا روشنایی‌ها جایگزین آن‌ها بشود.

تایپ: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون یازدهم)
تنظیم عکس: همسفر فائزه رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون دهم)
تنظیم و ارسال: همسفر فرشته رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون دهم)
همسفران نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .