English Version
English

عاشــــق را حساب با عشــــق است

عاشــــق را حساب با عشــــق است

جلسه یازدهم از دوره پنجاهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی البرز کرج، با استادی راهنمای محترم مسافر حبیب، نگهبانی مسافر جمال و دبیری مسافر مجتبی، با دستور جلسه "هفته راهنما" در روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد: 
سلام دوستان، حبیب هستم یک مسافر؛ قبل از شروع صحبت هایم، پیام آقای مهندس در مورد هفته را می خوانم:
ما همه راهنمایان، همه با هم کمر خم کردیم و زانوان خود را بر روی خاک نهادیم و سجده‌ای آغاز نمودیم، برای شکرگزاری از انجام این عمل عظیم، که همانا خروج از جهان ظلمت بود و پیوستن به جهان نور و روشنایی، و هم‌اکنون ماهم آموزش دیده‌ایم تا بتوانیم به انسانهای دربند خدمت کنیم، زیرا خودت گفتی که اگر فردی را احیا کنیم، گویی تمامی ساکنین زمین را احیا کرده‌ایم و اگر فردی را نابود کنیم، گویی همه را نابود کرده‌ایم، پس یاریمان ده تا خدمتگذار دردمندان باشیم، نه آقا و سرور آنها. و اما، ما رهجویان، بر همه ما واجب و ضروری است که به بهترین شکل ممکن از راهنمایان خود سپاسگزاری و قدردانی کنیم.

این هفته را به همه شما تبریک عرض می کنم. راهنما یعنی، نشان دهنده راه. ما تمامی راهنمایان با ناباوری تمام در کنگره 60 قرار گرفتیم و توسط راهنمایان گذشته که یاد و خاطرشان گرامی باد و هر کجا که هستند؛ بهترین ها را برای این عزیزان خواستارم، چون اگر این عزیزان نبودند، امثال منِ حبیب، اینجا نبودیم.
دیگران کاشتند و ما خوردیم و ما می کاریم تا دیگران بخورند و این چرخه ادامه دارد، تا جایی که کنگره60 جهانی شود.
تمام راهنمایان عزیز، عشق و شور هستند و فقط یک انسان عاشق می تواند از وقت، زندگی، جان و مال خود بگذرد و بدون هیچ ادعایی، خدمت کند تا یک انسان که در لبه پرتگاه است را نجات دهد و به صراط مستقیم هدایت کند.
راهنمایان نور چشم کنگره هستند و جایگاهشان به قدری رفیع است که جناب مهندس، نسبت به این عزیزان ادای احترام می کند و هنگام دادن گل رهایی به راهنمایان به نشان ادب و احترام در مقابل آنها سر خم می نماید.
ما در کل سال، چهار جشن داریم و یکی از این جشن ها هفته راهنما است، و بر تمام رهجویان و مسافران واجب و ضروری است، با یک دلنوشته زیبا و مبلغی شایسته، به صورت پاکت در روز دوشنبه از راهنمایان عزیز قدردانی کنیم.
ما در کنگره، از جناب مهندس شکرگزاری و قدردانی را آموزش گرفتیم.
ای کاش از عشقی که در وجود راهنمایان می باشد، در وجود ما هم دمیده شود تا ما هم بتوانیم، مانند آنها حس زیبای کمک کردن بدون قید و شرط به انسان های دردمند را داشته باشیم.
شعار راهنمایان این است: عاشق را حساب با عشق است، با معشوق چه حساب دارد. ممنونم از اینکه به سخنانم توجه کردید.

تایپ متن: مسافر صدرا
ویرایش و بارگذاری: مسافر مهدی
عکس: مرزبان خبری مسافر هادی 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .