English Version
English

راهنما،اولین شاگرد لژیون، خودش است .

راهنما،اولین شاگرد لژیون، خودش است .

ضمن عرض سلام و خدا قوت و تبریک به مناسبت هفته راهنما و تشکر از زحمات بی‌دریغ شما

🔸لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی نمایید؟

سلام دوستان زهره هستم همسفر مجتبی

🔸زیربنای راهنمایی و قرار گرفتن در این جایگاه چه می‌تواند باشد؟

به نظرم اول خواست قوی خود و فرمان الهی که البته بدون عشق و محبت انجام نخواهد شد.

🔸در جایگاه راهنمایی و مسئولیت‌هایش چه چیزی به حرکت شما قدرت می‌دهد؟

وقتی انسان در جایگاه راهنمایی مسئولیتی را می‌پذیرد، مطمئناً زمانی موفق است که حرفی را که می‌زند، اول خودش عملکرد داشته باشد و حرف و عملش در یک راستا قرار بگیرد تا انسان رشد کند و حرکت به سمت تغییر و تبدیل و ترخیص انجام می‌شود و مهم‌ترین چیزی که در جایگاه راهنمایی انسان را به رشد می‌رساند، این است که بداند اولین شاگرد لژیون، خودش است و نگاه رهجو به خود داشته باشد و آموزش بگیرد.

🔸بزرگ‌ترین هدیه‌ای که در جایگاه راهنمایی به شما عطاشده است چیست؟

من در این جایگاه خودم را پیدا کردم، خودم را باور کردم، تمام دوربین را روی خودم آوردم و توانایی‌های خودم را دیدم و جمله وادی دوم را درک کردم که همه مطالب در درون و برون ماست، مانند قله‌های بلند آتش‌فشان اما آرام و بی‌صدا که اگر به آن‌ها توان حرکت دهیم می‌دانید چه می‌شود؟ دقیقاً این اتفاق برای من افتاد و به توانایی‌هایم جهت دادم و برداشت‌های ارزشمندی دریافت کردم.

🔸نقش راهنمای محترم خودتان را در رسیدن به این جایگاه بیان کنید؟

من همیشه قدردان راهنمای خودم هستم زیرا ایشان تغییر کردند تا من را هم که تشنه تغییر و سیراب شدن بودم، هدایت کنند تا رسالت خودم را به انجام برسانم و همان‌طور که خودم به بودن در این نقطه محتاجم، اثر مثبتی هم از خودم به‌جا بگذارم.

🔸مهم‌ترین دلیل شما برای شرکت در آزمون راهنمایی و احساس شما پس از قبولی و تشکیل لژیون چه بود؟

من همیشه به دیگران کمک می‌کردم و احساس خوب دریافت می‌کردم، بعد که در مسیر کنگره آموزش بیشتری گرفتم متوجه شدم که خیلی از کمک‌ها با تعادل همراه نبوده و شاید تخریب هم به همراه داشته، اما زمانی رسید که با تمام وجود سر سجاده اشک می‌ریختم و از خدا می‌خواستم که به خواسته من توجه کند و فرمان قبولی در آزمون راهنمایی را برایم صادر کند و اجازه این خدمت بزرگ را به من بدهد، سپاسگزار خداوند هستم که من را لایق دانست، امیدوارم خدمتگزار واقعی باشم و در پایان خدمتم، خودم از خودم راضی باشم و امیدوارم خدا هم از من راضی باشد.

🔸از آن جایی که به آزمون سراسری راهنمایی نزدیک می‌شویم چه توصیه‌ای به رهجویان دارید؟

من همیشه گفتم که شال دور گردن بهانه‌ای برای رشد من است و حتی خدمت به خلق هم آزمون است، بعد از مدتی متوجه خواهیم شد که خداوند منتی بر ما نهاده که به بهانه گرفتن شال و خدمت رشد کنیم، بزرگ شویم و در مسیر واقعی تزکیه و پالایش قرار بگیریم و حیف و صد حیف اگر وقت هدر رود و برای این گنجینه که خدا در مسیرمان در اختیار ما قرار داده، تلاش نکنیم و رفت‌وآمدهای ما بیهوده باشد و از این موهبت سیراب نشویم.

🔸کلام آخر و جمله پایانی که از شما به یادگار خواهد ماند بفرمایید؟

با همه وجود خداوند را شاکرم که اجازه دارم در این مسیر خدمتگزار باشم و حتی روزی که قرار به رفتن از کنگره شد بازهم خدمتگزار خلق باشم تا عشق وجودی خودش، در وجودم روزبه‌روز بیشتر شود، از خداوند می‌خواهم که لحظه‌ها را به‌گونه‌ای زندگی کنیم که اثر گزار باشیم و اثرش بر این جهان و جهان‌های دیگر بماند.

سپاسگزارم که وقت ارزشمند خودتان را در اختیار ما قراردادید و با عشق به گفت‌وگو با واحد سایت شعبه زال پارس پرداختید.

تایپ و ویراستاری:همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر زهره(لژیون دوم)

ارسال خبر:همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر زهره(لژیون دوم)

همسفران نمایندگی زال پارس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .