English Version
English

مشارکت راهنمای محترم مسافر مهدی

مشارکت راهنمای محترم مسافر مهدی

دستور جلسه:هفته راهنما

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر
به نوبه خودم این هفته قشنگ را در رأس به جناب مهندس و خانواده ایشان و به تمامی راهنمایان کنگره 60 تبریک می‌گویم.
اصولاً فلسفه کنگره 60 بر مبنای راهنما و رهجو بنا نهاده شده است و از این طریق می‌توان انتقال اطلاعاتی را داد که در نفس تغییر بوجود می‌آورد که به عبارتی دور شدن از ضدارزشها و رفتن به طرف ارزشهاست.
راهنما همانطوری که از اسمش پیداست آدرس انسان‌ها را به خودشان می‌دهد و فقط راه را نشان می‌دهد و رهجو خود باید راه برود.
مصرف‌کننده‌ای که به کنگره 60 وارد می‌شود؛ اولین راهنمایی که می‌بیند، راهنمای شال سبز تازه‌واردین است. جا دارد اینجا یک تبریک ویژه به راهنمایان تازه‌واردین بگویم. تازه واردی که بعد از سه جلسه ابتدایی وارد لژیون می‌شود اگر درست و طبق نقشه پیش برود حتما به درمان قطعی می‌رسد، درمانی که بسیار ارزشمند است و نظیر آن را در هیچ کجای این جهان خاکی نداریم در واقع کنگره 60 مبداً و آغاز یک راه و مسیر آموزش و تفکر درست است و هر کس آن را به زیبایی تجربه کند و یا در ضلع تجربه به انجام برساند به نتیجه می‌رسد.
راهنماها مثل تابلوهای راهنمایی هستند یا به عبارتی فقط علائم را توضیح می‌دهند تا نسبت به آنها به شناخت برسیم، راهنما پیچ‌وخم‌های مسیر را به ما نشان می‌دهد و اگر به هشدارها و تابلوها توجه کردیم و پذیرفتیم، سالم به شهر می‌رسیم و در غیر این صورت آنچه مانع رسیدن ما می‌شود، پیچ‌و‌خم خطرات و ناهمواری‌های راه نیست بلکه انجام ندادن راهنمایی‌‌های راهنما است. در پایان از تمامی خدمتگزاران کمال تشکر را دارم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .