English Version
English

راهنما عاشق است

راهنما عاشق است

جلسه دهم از دوره سوم سری کارگاه‌های آموزشی مجازی کنگره۶۰ نمایندگی پاکدشت روزهای شنبه با دستور جلسه "هفته راهنما" با استادی راهنما همسفر زهرا در تاریخ ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد‌:‌

خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم و آموزش می‌گیرم. هفته راهنما را در رأس به آقا مهندس؛ اولین استاد راهنمای کنگره۶۰ و تمام راهنمایان بزرگ و خانواده محترمشان هم‌چنین به راهنمایان عزیزم خانم شهره‌، خانم فاطمه، خانم سمیرا بزرگوار و تمامی راهنمایان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

 هفته راهنما هم مانند جشن‌های دیگری که در کنگره بر پا می‌شود نشان دهنده ارزش و جایگاه والای راهنمایی در کنگره است که اعضا از راهنمایان خود تشکر و قدردانی می‌کنند.

راهنما کسی است که عاشق است؛ عاشق خدمت کردن، عاشق کمک کردن به هم نوع خود و عاشق این است که رهجو خود را از بند تاریکی‌ها و اهریمن جدا کند. راهنمایان کنگره۶۰ خود آموزش می‌بینند و بعد آموزش می‌دهند آن‌ها مجهز به صلاح (عشق و ایمان) هستند و تنها پیوندی که وجود دارد پیوند محبت است در واقع بین راهنما و رهجو هیچ رابطه‌ای نیست؛ اما بعد از اینکه رهجو وارد لژیون شود همان پیوند محبت بین آن‌ها برقرار می‌شود اینجا است که مسیر رهجو تغییر کرده و برای پیدا کردن خود تلاش می‌کند. زنجیره‌ محبت زیباترین زنجیری است که از راهنما به رهجو انتقال داده می‌شود و عشقی بلاعوض است. راهنما هم‌چون مادر بدون چشم داشت و هیچ توقعی از وقت، زمان و تمام وجود خود برای رهجو می‌گذارد و همه این‌ها نشأت گرفته از آن عشق بلاعوضی است که یک راهنما در کنگره آن را آموزش می‌گیرد. عشق، ایمان، تفکر، آموزش و تجربه را یک راهنما در کنگره بدست آورده است و به خوبی درک کرده است و در حال آموزش دادن به رهجوهای خود می‌باشد. 

من به عنوان یک رهجو می‌توانم با فرمان‌بردار بودن و کاربردی کردن آن‌ها در زندگی‌ام هم‌چنین در مسیر با تلاش کردن برای خدمتگزار بودن ذره‌ای از زحمات این بزرگواران را پاسخ دهم و مانند راهنمایان عزیزم دیگران را به حال خوب برسانم.

امیدوارم راهنمایان عزیزم و تمامی راهنمایان کنگره۶۰ همواره در مسیر زندگی‌شان بهترین‌ها را تجربه کنند و وظیفه من رهجو است که هم با دل، هم با زبان و هم با پاکت درجشن راهنما از راهنمای خود تشکر و قدردانی کنم. سپاسگزارم که به صحبت‌هایم توجه کردید.

 

تایپ: راهنما همسفر زهرا لژیون دوم 

ویراستاری: همسفر شهلا لژیون هفتم 

ارسال: همسفر فاطمه مسئول سایت 

همسفران نمایندگی پاکدشت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .