English Version
English

مادرانه

مادرانه

راهنما همسفر زینب:
انسان در همهٔ امور زندگی باید قدردانی و تشکر کردن و سپاسگزاری را بیاموزد و این کار سبب زیاد شدن نعمت ها و باعث سرازیر شدن برکات و انرژی مثبت به زندگی ما می‌شود. ای استاد عشق و بندگی، ای آغاز بی پایان، ای وجود بیکران ، ای هم چون باران بر کویر خشک تفکر و اندیشهٔ ما تو را سپاس، ای نجات بخش آدمی از ظلمت، جهل و نادانی تو را سپاس. ای لبخند تو امید زندگانی، ای که با دستان پر برکت گل های علم و ایمان را در گلستان من پروراندی و شهد شیرین دانایی و آگاهی را به کام تشنگان معنا دادی. شما لایق پرستش هستی، کسی که در این دنیای تاریکی و بی مهری به من حیات دوباره بخشیدی و به ما نور عشق و محبت جانانه را دوباره عطا کردی، تو را سپاس. تقدیم به آقای مهندس عزیز و راهنمای خوبم خانم ساغر پر عشق.

همسفر نرگس:
زاهنمایان در همان راهی هستند که رهجو قرار دارد، فراخور حال و پستی، بلندی های مسیر رهجو و تاریکی های وجودش آنها نیز تحت شعاع قرار می‌گیرند. هزاران بار می‌لرزند و فرازو فرودهای راه را با آن رهجو طی می‌کنند. با پستی مسیر فرود و با بلندی راه به فراز می روند. بارها و بارها می‌شکنند، به خشم می آیند، می‌لرزند تا یک رهجو به درمان و تعادل نزدیک شود. وظیفهٔ اصلی اینان تربیت نفس رهجوست، کاری شبیه به پدر، مانند مادر. به همان میزان نگران زمین خوردن فرزندشان می‌شوند و از دردشان دردمند می‌شوند. راهنمای بزرگوارم از تمام زحماتتان بی‌نهایت سپاسگزارم و هفتهٔ راهنما را به آقای مهندس و خانوادهٔ محترمشان و سپس به راهنمای عزیزم تبریک می‌گویم امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید.

همسفر محبوبه:
ما انسان ها باید از این که خداوند ما را و همچنین مخلوق های دیگر را آفریده شکرگزار باشیم. من از طرف خودم هفتهٔ راهنما را به راهنمای عزیزم خانم زینب و مخصوصا به جناب آقای مهندس و خانوادهٔ محترمشان، همچنین به تک تک راهنمایان عزیز تبریک می‌گویم، و از خداوند می‌خواهم که همیشه سایهٔ ایشان بر سر ما برقرار باشد که در کنار آن به آموزش و آرامش و خدمت برسیم. خدا را سپاس‌گزارم و شکر برای حال خوش. راهنما یعنی راه را نمایان می‌کند و من رهجو باید ارزش قائل بشوم که از آموزش‌های قشنگ راهنمای عزیزم بیاموزم، تا بتوانم از تاریکی به سمت روشنایی‌ها بروم و به حال خوش برسم، راهنما یعنی آرامش، راهنما یعنی زندگی خوش، راهنما یعنی یک مادر که به فرزندانش آرامش می‌دهد، راهنما یعنی نور که به من هنگام ورود به کنگره، نور می‌دهد. ان شاء الله خداوند پشت‌ و پناه راهنمایای عزیز باشد و همیشه در آرامش و حال خوش به سر ببرند.

همسفر فاطمه:
همیشه فکر می‌کردم هیچ کسی در زندگی انسان مهربان‌تر از مادر و پشتوانه‌ای محکم‌تر از پدر نیست، اما در اشتباهی بزرگ بودم. وقتی که پا به کنگره می‌گذاریم و وارد لژیون می‌شویم راهنمای شال نارنجی فقط راهنمای ما نیست. او درست مانند یک مادر مهربان، دلسوز رهجو اش است. همیشه و با تمام وجود سعی در نگهداری و مراقبت از او است. کافی است مشکلی رهجو را ناراحت کند او نیز ناراحت می‌شود و با تفکر و درایت خود به کمک رهجواش می‌رود. خدارا شاکرم بابت وجود اولین راهنمای کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس، وجود پر برکت‌ ایشان همیشه نوید آرامش و سلامتی را می‌دهد. من از راهنمای عزیزم بابت تحمل اذیت‌های بنده تشکر می‌کنم، همیشه به من نور‌ امید داده‌اند و از من ناامید نشده‌اند، بنابراین سعی می‌کنم در ادامه قطعاً رهجوی بهتری باشم و خدمت کنم تا ذره‌ای بتوانم زحمات راهنمای عزیزم و کنگره را به خودم جبران کنم، هفتهٔ راهنما را به جناب مهندس و تمامی راهنمایان عزیز تبریک می‌گویم.

همسفر ربابه:
من هم به نوبه خودم هفته راهنما را اول به آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم و از آقای مهندس خیلی سپاسگزارم که این راه را برای ما هموار کرد تا ما هم به حال خوش برسیم و زندگی خوبی را داشته باشیم. همچنین به خانم زینب عزیز راهنمای خوب خودم تبریک می‌گویم که مثل یک مادر دلسوز و مهربان به درد و دل های ما گوش می‌دهد و ما را راهنمایی می‌کند. راهنما یعنی خدا را بندگی، راهنما یعنی دوباره زندگی، راهنما یک شور و یک دنیا سرور، راهنما یعنی محبت، عشق و نور راهنما با عشق خدمت می‌کند، خدمتی با عزم و همت می‌کند. بهر خدمت مزد او یک خنده بود، خنده هم از روی او شرمنده بود. هفته راهنما را به همهٔ راهنمایان تبریک می‌گویم.

همسفر لیلا:
اینک دست‌هایم را به سمت آسمان بالا می برم و با دلی مملو از شادی در حالی که احساس می‌کنم در آغوش بی‌نظیر خداوند هستم. سپاسگزارم از ایزد منان به دلیل خلقت جناب مهندس که با نکته‌های دلاویز و گفته‌های بلند، صحیفه‌های سخن را علم پرور نمود و همواره راهنما و راه گشای نگارنده در اکمال این قسمت از زندگی ما بوده است. شما روشنایی، تاریکی مطلق این بخش از زندگی ما که همانند تاریکی مطلق غاری که ریزش کرده و درش بسته شده بود هستید. از خداوند متعال سپاسگزارم و آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما مهندس عزیز و خانواده محترم و راهنمای بزرگوارم خانم زینب عزیز را دارم.

تایپ: همسفر فاطمه راهنما همسفر زینب (لژیون چهارم)
ویرایش و ارسال: همسفر رها (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی مسعود

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .