English Version
English

راهنما یعنی نشان دهنده ی راه

راهنما یعنی نشان دهنده ی راه

همسفر سمیه:
من هم به رسم ادب هفتهٔ قشنگ راهنما را خدمت تمام راهنمایان کنگره ۶۰ و آقای مهندس حسین دژاکام تبریک میگویم.
یک تبریک ویژه به راهنمای عزیزم خانم اعظم و امیدوارم موفق و پیروز باشند. راهنما یعنی کسی که بهترین حس خوبی‌ها را به رهجو انتقال می‌دهد، کسی که حال خوب را به شاگردانش هدیه می‌دهد، راهنما یعنی نشان‌دهندهٔ مسیر تاریکی ها به سمت روشنایی، غم به شادی و نفرت به عشق. تنها دارایی من برای شما دعای خیری است که به‌پاس تمام مهربانی‌هایتان بدرقه راهتان می کنم تا پایدار باشید، تا بمانید برای من و برای هزاران هزار رهجوی دیگر.
خانم اعظم مهربان بمانید برایمان، خیلی دوستتان دارم.

همسفر ربابه:
هفتهٔ راهنما را به راهنمای خوبی‌ها جناب آقای مهندس حسین دژاکام و خانواده محترمشان و به راهنمای خودم که الگوی واقعی من هستند تبریک می‌گویم. راهنما کسی است که خودش تمام ظلمات و تاریکی‌ها را با خواست قلبی خویش پشت سر گذاشته و به نور رسیده است. کسی که غم را به شادی و کینه و نفرت را به عشق تبدیل کرده است. راهنما نمایانگر راه رسیدن به صلح و آرامش است. راهنما شدن یک دنیا عشق واقعی است. این افراد با عشق و علاقه و ازخودگذشتگی ای که دارند به کسانی که احتیاج به کمک دارند خدمت می‌کنند و راه روشنایی را به آنان نشان می‌دهند. راهنما کسی است که حس خوب، حال خوب، امید و شادی را به رهجو انتقال می‌دهد. راهنما یعنی بخشش، یعنی ذره‌ای از وجود خدا بودن.
در آخر آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه راهنمایان عزیز را از خالق بی‌همتا خواستارم.

همسفر افسانه:
هفته راهنما را به راهنمای عزیزم تبریک می‌گویم. راهنما کسی است که راه را نشان می‌دهد. راهنمای عزیزم نگاه مهربانت ناامیدی‌های درون من را تبدیل به امید می‌کند. شما هرلحظه درس درست زندگی کردن، تفکر صحیح، دانایی و مهر و محبت، عشق و صبوری و گذشت را به من می‌آموزید. راهنمای عزیز قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم به معنی دوری از ضد ارزش‌ها و یاری‌رساندن بی‌منت به دیگران را آموزش می دهد و خودشان هم با تمام وجود در مسیر زیبای صراط مستقیم قرارگرفته‌اند. از خداوند متعال و مهربان برای کمک راهنمای خوبم خانم اعظم خواستار طول عمر باعزت هستم و امیدوارم لبخند دل‌نشینشان از روی لبانشان محو نشود.

همسفر سوسن:
راهنما یعنی کسی که راه را نمایان می‌کند. من قبل از این‌که وارد کنگره شوم راه درست را نمی‌دانستم؛ به خاطر همین همیشه حالم بد بود، بی‌حوصله بودن عصبانی بودم، ولی وقتی‌که وارد کنگره شدم راهنمای خوبم راه درست را به من نشان داد، با آموزش‌هایی که دادند صبر و شکیبایی را به من یاد دادند و آرامش و حال خوب را به من هدیه دادند. من این هفته، هفتهٔ راهنما را به شما راهنمایان گرامی تبریک می‌گویم، مخصوصاً راهنمای خوب و مهربان خودم خانم اعظم عزیز، خیلی از ایشان سپاسگزارم که با رویی خندان و بامحبت و مهربانی با آموزش‌های مفیدشان به من امید و دلگرمی دادند. من حال خوبم را مدیون ایشان هستم و از ایشان خیلی سپاسگزارم.

با تشکر از اعضای لژیون چهارم

تایپ: همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر پریسا (لژیون سوم)
تنظیم و ارسال: راهنما همسفر زهره
همسفران نمایندگی ایران
 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .