English Version
English

راهنما نوری در تاریکی

راهنما نوری در تاریکی

همسفر افسانه:
هفتۀ راهنما است و من درود می فرستم و خدا قوت می گویم به جناب مهندس و خانواده محترمشان که بنیان کنگره ۶۰ هستند و با تاسیس کنگره به ما آموزش های زیادی دادند از جمله نعمت داشتن راهنما که خودش جای شکر دارد که همچون خواهری دلسوز و استادی مهربان با گوش کردن به صحبت ها و مشکلاتمان ما را راهنمایی و یاری می کند. من همیشه پدر و مادرم را در زندگی الگو قرار می دادم، با تمام خطاها و خوبی هایشان عاشقانه دوستشان دارم و همیشه خواهم داشت، ولی راهنمایم در کنگره هر آنچه که من خطا کرده بودم و ندانسته به آن اصرار می کردم با صبر و آرامش به من آموزش می دهند. چه چیزی بهتر از این که من با عشق و محبت و دوستی آموزش بگیرم و این آموزش ها را به بچه ها و اطرافیانم انتقال دهم. همیشه مدیون خانم ساغر عزیزم هستم که بنده را در همه حال درک کردند و با بهترین کلمه ها و محبت آمیز ترین عکس العمل ها بنده را راهنمایی کردند. امیدوارم خیر و برکتش در زندگی شان جاری باشد و همیشه سلامت و تندرست و سر بلند باشند.

همسفر زهرا:
هفتۀ راهنما را به آقای مهندس و خانم آنی بزرگوار تبریک عرض می کنم. خدا را شکر می کنم که بعد از چند سال که با رفتن به مراکز ترک اعتیاد و نتیجه نگرفتن و با بد و بدتر شدن حالم، خداوند خواست و من با کنگره 60 آشنا شدم. با اینکه فکر می کردم اینجا هم نمی توانم بمانم، خداوند یک راهنمای خوب و مهربان سر راه من قرار داد. حرف ها و راهنمایی های دلنشینش توانست حال من را خوب کند. من روز به روز حالم بهتر شد و هر مشکلی داشتم با خانم ساغر عزیز در میان می گذاشتم و ایشان با راهنمایی بی نقص من را آرام می کرد و دو سال است که از آموزش های کنگره استفاده می کنم. به همۀ راهنمایان عزیز این هفته را تبریک می گویم. راهنما باغبان عشق است، راهنما قافله عشق است، همه کار راهنما کار عشق است. راهنمای عزیز و مهربانم بسیار بسیار سپاسگزارم و قدردان زحمات شما هستم.

همسفر رویا:
درود خدمت آقای مهندس و خانم آنی بزرگ و راهنمایان بزرگ کنگرۀ ۶۰ به خصوص راهنمایانی که در این مسیر من را راهنمایی کردند. این هفتۀ باشکوه را از صمیم قلب به این بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می کنم و سپاسگزار زحمات بی دریغ و بی وقفۀ ایشان هستم. من خدا را هزاران بار شاکرم که عضو خانوادۀ بزرگ کنگره 60 هستم. از خانم ساغر راهنمای عزیزم بی نهایت سپاسگزارم که صبورانه و عاشقانه به ما آموزش می دهند انشالله خیر و نیکی و نور در زندگی ایشان جاری باشد. انشالله من هم بتوانم با خدمت کردن ذره ای از زحمات ایشان را جبران کنم.

همسفر زهره:
هر انسانی اگر بخواهد به رشد و تعالی و تکامل برسد باید به منبعی وصل باشد حتی اگر خودش در جایگاه استادی باشد. انسان برای تکامل نیاز به استاد یا معلم و یا یک راهنما دارد. همان طور که جناب مهندس دژاکام فرمودند: نظام استاد و شاگردی همیشه هست. بنده هم خیلی خوشحال هستم که خداوند متعال لطفش شامل حالم شد و در کنگره ۶۰ هستم و از راهنمایی راهنمایان کنگره که بسیار پخته و کار آزموده هستند بهره می‌برم به خصوص راهنمای عزیزم، خانم ساغر بزرگوار و هر چه که آرامش در زندگی دارم از آموزش های ناب ایشان می‌باشد. هفته راهنما را اول به جناب مهندس حسین دژاکام که اولین راهنمای کنگره می‌باشند تبریک عرض می‌کنم و همچنین به تمامی راهنمایان بزرگوار کنگره صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. از خداوند بهترین ها را برایشان خواستارم.

همسفر یوکابد:
درود بر تو ای گوهر گرانقدر و دُر گرانبهای قله های ایثار و استقامت. تو با نسیم علم و معرفت طراوت خاصی به بدن خواب و نا آگاه من بخشیدی، باعث شدی تا من از تاریکی و ذلت جهل به سوی روشنایی و سربلندی و از غبار کده بی معرفتی و نا آگاهی به سوی دهکده علم و معرفت راه یابم. چه آرام بر منبر سخن تکیه می زنی، جواهر کلامت را بر سطحی از تاریکی پاشاندی تا معرفت بگسترانی و رنگ بهار را هدیه کنی. چگونه سپاس گویم مهربانی و لطف شما را که سرشار از عشق و یقین است. چگونه سپاس گویم تاثیر علم آموزی شما را که چراغ روشن هدایت را بر کلبه محقر وجودم فروزان ساختی. در مقابل این همه شکوه نه توان سپاس است و نه کلام وصف. تقدیم با احترام به خانم ساغر عزیزم، سپاسگزارم بابت تمام آنچه که بی منت به من بخشیدی و تنهایم نگذاشتی.

همسفر آمنه:
هفتۀ راهنما را به موسی زمان جناب مهندس حسین دژاکام و خانوادۀ محترمشان تبریک عرض می کنم و از خداوند صحت و سلامتی ایشان را طلب می کنم. این هفتۀ با ارزش را به راهنمایان عزیز و دلسوز تبریک عرض می کنم که خالصانه و عاشقانه چراغ راه رهجویان هستند تا آنها را به آرامش برسانند. به راهنمای عزیزم خانم ساغر مهربان تبریک عرض می کنم که همیشه نوری هستند در وجودم و من عاشقانه دوستشان دارم و از خداوند آرزوی سلامتی برای خودشان و خانوادۀ محترمشان دارم.

همسفر احترام:
هفتۀ راهنما را خدمت جناب آقای مهندس و خانم آنی اولین راهنمایان کنگره 60 تبریک و تهنیت عرض میکنم و در ادامه خدمت راهنمای خوبم خانم ساغر عزیزم تبریک می‌گویم و قدردان زحمات بی دریغ شما بزرگوار هستم. ممنونم که چراغ راه من شدید تا بتوانم از گذرگاه تنگ و تاریک و پر از فراز و نشیب زندگی با آرامش عبور کنم و بعد از سال‌های طولانی روزنه ای از نور و روشنایی بر آشیانه ام در حال تابیدن باشد و امیدوارم برکت این کار عظیم بر وجودتان سرازیر باشد. سپاسگزارم بابت وجود کنگره60.

همسفر زینب:
 هفتۀ  راهنما است و من با آموزش های کنگره متوجه شدم در همۀ امور زندگی باید قدردانی و تشکر کردن و سپاسگزاری را تمرین کنم و این کار سبب زیاد شدن آن نعمات و باعث سرازیر شدن برکات و انرژی مثبت به زندگی من می شود و اکنون که زمان قدردانی رسیده است برایت می نویسم ای استاد عشق و بندگی، ای آغاز بی پایان، ای وجود بیکران، ای هم چون باران بر کویر خشک تفکر و اندیشه ی ما، تو را سپاس. ای نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی تو را سپاس. ای لبخند تو امید زندگانی، ای که با دستان پر برکت گل های علم و ایمان را در گلستان من پروراندی و شهد شیرین دانایی و آگاهی را به کام تشنگان معنا داده ای شما لایق پرستش هستید کسی که در این دنیای تاریکی و بی مهری به من حیات دوباره بخشیدی و به ما نور عشق و محبت جانانه را دوباره عطا کردی تو را سپاس. تقدیم به  آقای مهندس عزیز و راهنمای خوبم خانم ساغر پر عشق.

همسفر فاطمه:
قبل از هر چیز هفتۀ راهنما را به بنیان و نگهبان کنگره ۶۰ و سرکار خانم آنی و راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک عرض می کنم. راهنما یعنی نشان دهنده مسیر غم به طرف شادی، نفرت به طرف عشق و تاریکی به طرف نور. راهنماها نوری در تاریکی هستند و راه را برای ما نمایان می کنند تا به روشنایی برسیم و با آموزش های ناب راه و رسم درست زیستن را به ما می آموزند و نور آرامش و شور زندگی را به ما هدیه می دهند. خانم ساغر عزیز، هفتۀ راهنما را به شما که مظهر عشق واقعی هستید تبریک می گویم و بابت زحمات بی دریغ شما کمال تشکر را دارم و امیدوارم از موهبت وجود شما همچنان برخوردار باشم.

تایپ: همسفر مرضیه راهنما همسفر ساغر (لژیون یکم)
ویرایش و ارسال: همسفر رها (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی مسعود

 

 

 

 


 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .