English Version
English

راهنمایان کنگره به سلاح‌های عشق، عقل وایمان مجهزهستند.

راهنمایان کنگره به سلاح‌های عشق، عقل وایمان مجهزهستند.

تعدادی از همسفران لژیون دوم با راهنمایی همسفر زهره در مورد دستور جلسه هفتگی«هفته راهنما» نوشتند:

سلام دوستان سمیه هستم همسفر

در کنگره شصت یک هفته در سال به‌عنوان هفته راهنما نام‌گذاری شده است که در تقویم شمسی همان گرامی داشت هفته معلم است، زیرا راهنما نیز یک معلم است، اما با یک تفاوت؛ انسانی که به نام رهجو وارد کنگره می‌شود، از خانواده و معلم‌های خود درس درستی نگرفته و این اهمیت کار راهنما را بیشتر نشان می‌دهد. راهنما هم نقش معلم و هم به‌نوعی نقش یک درمانگر را برای رهجو دارد.
اعضای کنگره به‌پاس قدردانی از تلاش راهنمای خود هدیه و دل نوشته‌ای تقدیم می‌کنند.
راهنمایان کنگره به سلاح‌های عشق، عقل وایمان مجهزهستند که با عشق خود به رهایی انسان‌ها از ظلمت باعقل و علم به‌دست‌آمده از دانش کنگره وایمان باهدف به انسان‌ها کمک می‌کنند.
و در آخر هفته راهنما را به تمام راهنمایان شعبه زال پارس، بخصوص به راهنمای پر از عشق و مهربان خودم، خانم زهره عزیزم تبریک عرض می‌نمایم.

سلام دوستان دل آرام هستم همسفر

راهنمایان آغازگرانی هستند به سمت شروعی جدید!

ورود آن‌ها به دنیایمان اتفاقی نیست!

آن‌ها حامل رسالتی عظیم هستند.

آمدن هرکدامشان به کنگره شصت و انتخاب حسی، آن‌ها از طرف رهجویان، شاید به‌ظاهر رویدادی ساده باشد اما در هر مرحله از آن حکمتی، نهفته است که خارج از تصور ماست!

و این آشنایی همان نیازی بوده که در قلبمان داشته‌ایم.

معنایی پنهان در پس هر واقعه‌ای قرار دارد که به تکامل ما کمک می‌کند.

راهنما همان معجزه‌ای است که عملکردش، در طول خدمت باعقل مادی درک نمی‌شود.

راهنمایان محترم ستایشگر خوبی‌هایتان هستیم.

در نور و عشق الهی باشید.

سلام دوستان مطهره هستم یک همسفر
هفته‌ی راهنما را خدمت آقای مهندس و تمام راهنمایان کنگره ۶۰ وایجنت محترم شعبه و راهنمای مهربانم خانم زهره‌ی عزیز تبریک عرض می‌نماییم.
راهنما یعنی؛ کسی که بهترین حس‌ها رو به رهجوش انتقال می‌دهد، کسی که حال خوب ما برایش مهم است، بدون هیچ چشم‌داشت خوبی می‌کند و مهر می‌ورزد، کسی که محرم اسرار و سنگ صبور رهجویان خود است.
راهنمای عزیزم خانم زهره مهربان؛ من در کنار شما آموختم که بی منّت دوست داشته باشم و عشق بورزم، قدردان و شکرگزار تک‌تک لحظات زندگی‌ام باشم و باوجود غم‌ها و مشکلات استوار باشم، خودم را دوست داشته باشم و برای هدف‌های خود تلاش کنم.
فراموش نمی‌کنم انسانی را که با آغوش باز مرا پذیرفت و با عشق بی منّتی که در اختیارم قرارداد به من جانی تازه بخشید و درست زندگی کردن و درست اندیشیدن را به من آموخت.
از خداوند متعال برایتان عشق، پاکی و طول عمر باعزت خواستارم.

سلام دوستان زهرا هستم همسفرهادی
راهنما یعنی؛ نشان‌دهنده راه و مسیر تاریکی به روشنایی، نفرت به عشق، نمایانگر راه بهشت و نجات از جهنم درون.
با آمدنت چه زیبا شد همه‌چیز، زیرا با آموزش‌های صحيح و شیرینت مرا وادار به تفکر کردی که تفکر کنم چگونه یک فکر را به سازندگی و زیبایی برسانم چشمان بسته‌ام را باز کردی و قلب سیاهم را پر از نور و روشنایی تا ببینم، داشته‌های که دارم و شکرگزار خداوند باشم که به من بزرگ‌ترین معجزه را بخشید که حیات و زندگی است، با آمدنت مرا وارد دنیای تازه کردی، زیرا هیچ‌وقت به‌اندازه‌ی این مدت که در کنار شما بودم، از زندگی و حیات خودم لذت نبرده بودم، زیرا شما مرا وارد دنیایی تازه با شگفتی‌های بزرگ و عظیم کردید تا بدانم آنچه نمی‌دانم از هستی و نیستی و تلاش کنم که به حقیقت انسانیت خودم برسم، ازهر آنچه سپاس‌گزاری کنم از شما باز جای زحمات بی‌دریغان شمارا نمی‌گیرد، سپاس گذارم، سپاس گذارم و عاشقانه دوستتان دارم خانم زهره عزیز.

سلام دوستان سمیرا هستم یک همسفر
به نام قدرت مطلق الله
به نام خدایی که دوست داشتن را آفرید، لحظه‌ها رو ثانیه ثانیه می‌شمردم و پس از هر ثانیه بیهودگی‌های زندگی‌ام را ورق می‌زدم، نه‌تنها شب‌هایم بلکه روزهایم نیز تاریک بودن، امیدی به زندگی نداشتم، نه دستی که دستان سرد و لرزانم را گرم کند، نفس‌های آخرم را می‌کشیدم، فرشته‌ای پیدا شد و چراغی در دست گرفت و مرا به سرزمین نور و عشق هدایت کرد. زندگی کردن را، امید را در پیمانه زندگی‌ام ریخت تا خزان زندگی‌ام ب بهار تبدیل شد؛ مانند یک معلم نمونه آمدی ای عزیزترازجانم مرا دل گرمی دادی تا جاده پرپیچ خم زندگی را با امید طی کنم. راهنما روشنگر راه، راهنما محرم اسرا، راهنما سنگ صبور، راهنما چه واژه پر معنایی است. حال تشکر تبریک چگونه می‌تواند در قبال این عشق بی‌اندازه قرار بگیرد، فقط و فقط می‌توانم با تمام وجودم آرزوی آرامش و شادی و تندرستی و سلامتی داشته باشم، برای تک‌تک راهنماهای کنگره ۶۰ به‌تمامی راهنماهای با عشق زال پارس تبریک می‌گویم. راهنمای عزیزم، ای مهربان‌تر از مادر، خانم زهره راهنمای با عشقم که بارانی هستید که بی‌منت سیر آب می‌کنید و جان دوباره به انسان می‌بخشید به ما آموختید که باوجود غم‌ها محکم بایستیم درست مثل چتر که باران را متوقف نمی‌کند اما کمک می‌کند.
خاک‌پای شما راهنمایان را باید مهر کرد و سجده کرد فرشته‌های زمینی

تایپ و ویراستاری و ارسال خبر: همسفر زهرا رهجوی راهنما زهره (لژیون دوم)

همسفران نمایندگی زال پارس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .