English Version
English

رهجو وظیفه دارد به راهنما احترام بگذارد

رهجو وظیفه دارد به راهنما احترام بگذارد

جلسه اول از دوره پنجم کارگاه‌های آموزش مجازی همسفران نمایندگی ابوریحان با دستور جلسه «هفته راهنما» به استادی همسفر حدیث رهجوی راهنما همسفر رؤیا در روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکرم که این جایگاه را تجربه می‌کنم. ابتدا هفته راهنما را به بنیان و نگهبان کنگره ۶۰ که اولین راهنمای کنگره ۶۰ است و سرکار خانم آنی عزیز که راهنمای گروه خانواده و همسفران کنگره ۶۰ هستند و همچنین به کمک راهنمایان و راهنمایان ارجمند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

رهجو وظیفه دارد به راهنما که مربی و معلمش است احترام بگذارد.

قطعاً راهنمایان عزیز بهترین مخلوقات خدا روی زمین هستند و باید قدر آنها و همه آن چیزی که به ما آموزش می‌دهند را بدانیم و در زندگی الگو قرار بدهیم. مطیع و گوش‌به‌فرمان و تسلیم مطلق راهنما باشیم تا بتوانیم از آموزش‌های راهنمای گرامی بهترین بهره را ببریم، زیرا اگر تکبر و منبت داشته باشیم و خیال کنیم که همه چیز را می‌دانیم همچون سنگی می‌شویم و نمی‌توانیم شناور بمانیم و آموزش بگیریم.

راهنمایان تجربه مصرف مواد مخدر و اعتیاد ورهایی را درگذشته داشته‌اند وبا استفاده از راهنمایی و آموزش وبا استفاده از متد DST توانسته‌اند اعتیاد خود را درمان کرده و به رهایی کامل برسند. راهنمایان در ادامه آموزش‌های لازم، علم و شناخت مواد مخدر را کسب می‌نمایند. پس این عزیزان جایگاه بسیار بلندی از نظر علم و دانش و شناخت اعتیاد دارا هستند.

جایگاه این بزرگان ترکیبی از عناصر رهایی علم و عشق که با مثلث عشق، عقل وایمان که اساس کار کنگره است ارتباط تنگاتنگی دارد. یادمان باشد ما کسانی را داریم که چون بارانی بی‌منت همه را سیراب می‌کنند و جانی دوباره می‌بخشند.

به امید آنکه همه ما در هفته راهنما بتوانیم به‌خوبی از راهنمایان عزیزمان تشکر و قدردانی کنیم.

 

رابط خبری: همسفر هستی رهجوی راهنما همسفر رؤیا (لژیون یکم)
ویراستار: همسفر شهرزاد رهجوی راهنما همسفر مرجان (لژیون پنجم)
ارسال: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر راضیه (لژیون دهم)
همسفران نمایندگی ابوریحان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .