English Version
English

انسان؛ معجزه عظیمی است

انسان؛ معجزه عظیمی است

به نام قدرت مطلق الله
مطالب که آقای مهندس در سی‌دی صلح بیان کردند، بسیار کاربردی است. ‌‌اگر هر سلول انسان، یک شهر باشد، پس خود انسان را مشاهده نمایید که‌ چیست؟ جسم انسان بسیار بزرگ و پیچیده است و از 38200 میلیارد سلول تشکیل شده است. ما از این جسم چیزی نمی‌دانیم و به‌صورت جاهلانه برخورد و تصور می‌کنیم که همین پوست، گوشت و استخوان است و آسیب‌های فراوانی به آن وارد می‌کنیم و این به خاطر عدم شناخت از بدن‌ است؛ درنتیجه عمل زیبایی مثل بینی، لب ‌و گونه انجام می‌دهند و همه یک شکل می‌شوند و هیچ جذابیتی وجود ندارد و شکلی مصنوعی دارند و یا فردی که چاق است، قسمت زیر شکم او را جراحی می‌کنند و ۱۵‌ کیلو چربی خارج می‌کنند با این جراحی، ساکشن معده و کوچک کردن معده و... به بدن آسیب می‌زنند.

جوارح معده که از شیشه و پلاستیک نیست از پوست وگوشتی است که مرتب در حال بازسازی خودش می‌باشد. به‌طور ‌کلی در بدن ما غوغایی برپا است که ما خبر نداریم. میلیون‌ها باکتری وجود دارد که بودن آن‌ها برای بدن ضروری است. برنامه غذایی نادرست، فست‌فود، غذای‌ کنسروی‌، فریزری و آنتی بیوتیک باعث از بین بردن باکتری‌های خوب بدن می‌شوند، شاید آنتی‌بیوتیک برای بعضی بیماری‌ها لازم باشد؛ ولی وقتی آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنیم، باکتری خوب و بد بدن را با هم از بین می‌بریم. طبق صحبت‌های آقای مهندس؛ هر چیزی دارای یک صور آشکار  و یک صور پنهان است؛ حتی عشق، اعتیاد، بیماری و همان توموری که در مغز و سینه به وجود می‌آید که آن را با جراحی، دارو‌های  شیمیایی‌ و پرتو درمانی از بین می‌بریم. ما ظاهر بیماری را از بین بردیم؛ ولی اصل موضوع  عاملی که این تومور را بوجود آورده را نمی‌دانیم چیست، چه چیزی باعث بوجود آمدن این بیماری شده است؟ که همان صور پنهان بیماری محسوب می‌شود .

شیمی درمانی یعنی سم، در این روش سم را وارد بدن می‌کنند تا آن سلول از بین برود. در جنگ جهانی دوم شیمیایی زدند و عده‌ای فوت کردند؛ ولی کسانی که سرطان داشتند، فوت نکردند و اين‌جا بود که متوجه شدند، مواد شیمیایی باعث می‌شود که این  سلول‌ها از بین بروند.  این شیمی درمانی و پرتو درمانی صور آشکار بیماری است. پس برای این‌که بیماری کامل درمان بشود و تعادل بوجود بیاید باید صور پنهان بیماری را پیدا کنیم. درکنگره صور پنهان بیماری اعتیاد را درمان کرده‌ایم و اعتیاد به هر نوع ماده‌ای ۱۰۰ درصد درمان می‌شود‌ چون درصور پنهان بیماری سرطان و اعتیاد و سایر بیماری‌ها مشخص شده است، که بیان ژن بايد اندازه‌گیری شود. پس برای جسم خودمان ارزش قائل باشیم وقتی که جسم‌مان از بین رفت ما دیگر در این دنیا نیستم. انسان معجزه عظیمی است، پس خود و دیگران را گوشت ، استخون و چربی در نظر نگیریم.

اگر جسم سالم باشد در صلح و آرامش هستیم و اگر مریض و بیمار باشد در رنج و عذاب هستیم. ما هم‌زمان در سه جهان زندگی می‌کنیم: جهان فیزیکی، جهان‌خواب و جهان ذهنی. ما وقتی خوابیم در جا و مکان دیگری هستیم . انسان برای شناخت خود باید دانایی، تزکیه و پالایش انجام بدهد و تا خودش را نشناسد، امکان ندارد خدا را بشناسد، باید در راه شناخت خود قوانین که خداوند تعيين کرده است را رعایت کند. تزکیه و پالایش فقط این نیست که مسائل دینی، یوگا، مدیتیشن یا نماز و روزه انجام بدهد یا سفره و نذری بدهد، همه این‌ها خوب است؛ ولی برای رسیدن به درجه رفیع باید به کلام خدا توجه کنیم که چه می‌گوید، کلام خداوند می‌گوید: «راستگو باش، دروغ‌گو دشمن خداست، کم‌فروشی نکن، مهربان باش، عدالت‌ خواه باش، بهداشت را رعایت کن و... .»

خداوند آن چیزهاییارزشی و خوب را دوست دارد و آنچه را که دوست ندارد، ضدارزش‌ها است، پس آشکار و پنهان عمل سالم انجام بدهیم و چشمان ابلیس را نابینا کنیم و همیشه در صلح و آرامش باشیم. اگر جسم ما سالم نباشد در رنج و عذاب هستیم. یکی از اهداف کنگره ۶۰ درسال ۱۴۰۲ درمان اضافه وزن و چاقی بود که با تشکیل لژیون جونز و تغذیه سالم، پرونده چاقی در کنگره ۶۰ مثل پرونده درمان اعتیاد بسته شده است.

به قلم: همسفر مریم، رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون سوم)
رابط خبری: همسفر فریبا، رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون سوم)
ویراستار و ارسال: راهنمای تازه‌واردین، همسفر سمانه
همسفران نمایندگی گوجان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .