English Version
English

وادی دوم وادی امید به زندگی

وادی دوم وادی امید به زندگی

جلسه دوازدهم ازدوره ی پانزدهم از کارگاه‌های آموزشی عمومی، کنگره ۶۰، نمايندگی قیدار با استادی مسافر امیرهوشنگ با نگهبانی مسافر منصور و دبیری مسافرناصر با دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من " روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان امیر هستم یک مسافر. خدای خود را شاکرم که اذن خدمت دراین جایگاه را به من داد و از ایجنت  بزرگوار و گروه مرزبانی و نگهبان محترم جلسه تشکر می‌کنم. دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" و تولد یکسال رهایی آقا حسن است.  عنوان وادی  دوم (هیچ موجودی جهت بیهوده‌گی قدم به حیات نمی نهد هیچکدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم) من به عنوان مصرف کننده دوران مصرف گله و شکایت داشتم از اینکه چرا به دنیا آمده ام، هدف از آفریدن من چه بود، گله از پدر و مادر داشتم گوشه گیر بودم. اما با ورود به کنگره رفته رفته متوجه شدم که شاید یکی از تکالیفی که خدواند برعهده‌ی من گذاشته بود خدمت کردن درکنگره ۶۰ بود پس با این حساب نتیجه می‌گیریم همه ما یک مأموریتی داریم، باید آگاه باشیم و درست زندگی کنیم. درمورد هفته راهنما اولین و بزرگترین راهنما خود خداوند است مارا آفریده و به راه راست هدایت می‌کند ، بعد از خدواند،  پیامبران با کتاب های آسمانی‌شان چرا که انسان از بدو تولد تا لحظه‌ی مرگ نیاز به راهنما دارد. 

از جمله آداب غذا خوردن ،راه رفتن ، طرز استفاده از گوشی نیاز به راهنمایی دارد.

اما برای خروج از اعتیاد نیاز به راهنمایان قدری داریم حال چه کسی بهتر از راهنمایان کنگره ۶۰  که اعتیاد را تجربه کرده‌اند  با دردهای ما آشنا هستند به درمان رسیده و ازهمه‌ی فیلتر‌های مرزبانی، ایجنتی  رد شده‌اند ودر امتحان نمره‌ی قبولی را کسب کرده‌اند. جناب مهندس سالی یکبار اجازه داده‌اند از راهنمایان بزرگوارمان تشکر و قدردانی کنیم، قدردانی درکنگره به سه روش زبانی و قلبا و با پاکت انجام می‌شود،  هنگام پاکت دادن باید جایگاه خود و طرف مقابل را در نظر بگیریم.

 

حضرت علی (ع) می‌فرماید :هرکسی به من کلمه‌ای بیاموزد مرا بنده ی خود کرده است، راهنما بدون هیچ چشم‌داشتی ازجان و دل خدمت می‌کند سلاح‌شان دین و ایمان، عشق و محبت  است اگر چنین نباشد نمی‌تواند درکنگره ماندگار باشد چرا که خدمت بلاعوض است و هیچ مبلغی دریافت نمی‌کند، اینک من وظیفه دارم با کمال احترام حضور داشته باشم و تشکر لازم را به جا آورم. دستور جلسه دوم تولد یکسال رهایی آقا حسن است. ایشان هم مثل تمام سفراولی‌ها با حال خراب وارد کنگره شدن شروع به سفر کرد در سفر اول پستی و بلندی‌ها را رد کرد، با کمک خدواند و کنگره ۶۰ به درمان رسید خدمت‌گذار بودند هم خودشان و هم همسفر محترم شان، همه برق کاری سالن و قسمت پایین را انجام داده عضو لژیون سردار هستند. تبریک عرض می‌کنم خدمت خودشان و همسفرشان و راهنمایان بزرگوار. پیام جشن های تولد این است اگر آقا حسن به رهایی رسیده پس همه می‌توانند به درمان و حال خوش برسند. ان‌شاالله همه‌ی سفر اولی‌ها این جشن‌هارا تجربه کنند.

 

درج و تایپ مسافر حجت لژیون ششم

عکس مسافر ناصر مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .