English Version
English

وادی نور و امید

وادی نور و امید

اعضا لژیون دوم در مورد دستور جلسه «وادی دوم و تاثیر آن روی من» مشارکتی ارائه کردند که در ادامه می‌خوانید.

مشارکت همسفر نگین:

نکته‌ای که در وادی دوم برای من بسیار جالب بود و توجه‌ام را به خودش جلب کرد این جمله بود؛ فرقی نمی‌کند ما پیر باشیم یا جوان، باسواد باشیم یا بی‌سواد، ثروت‌مند باشیم یا فقیر در هر صورت چیزی که مهم است این است که ما در اثر تفکر غلط و حرکت در مسیر ضدارزش‌ها برای خود مشکلاتی به وجود آورده‌ایم و می‌توانیم با قدم گذاشتن در مسیر ارزش‌ها از سیاهی شب به طلوع خورشید برسیم؛ زیرا ما در جهان هستی تنها و بدون پشتیبان نیستیم و نیرویی عظیم و شگفت‌انگیزی به نام قدرت مطلق یا خداوند وجود دارد که می‌تواند یاری رسان ما باشد و با دوری از مسیر ضدارزش‌ها و قدم گذاشتن به مسیر ارزش‌ها به صراط مستقیم برویم و راه درست خود را پیدا کنیم.

مشارکت همسفر فاطمه:

وادی دوم به ما می‌گوید که هیچ مخلوقی در این جهان و در این هستی به جهت بیهودگی خلق نشده است، همه و همه از ریز و درشت از اول تا آخر ،همه دارای نقش و عملکرد خاص خودشان هستند که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن نقش و عملکرد را پر کند. در این وادی گفته می‌شود که همه انسان‌ها، موجودات می‌توانند از پایین‌ترین نقطه تا بالاترین نقطه با به کارگیری نیروهای خفته، خودشان را ارتقا بدهند و حرکت خود را آغاز کرده و به سمت روشنایی بروند.

مشارکت همسفر سکینه:

در وادی دوم می‌گوید: هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به این حیات نمی‌نهد، هیچ کدام ازما به هیچ نیستیم، حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. انسان و تمام مخلوقات بیهوده پا به این هستی نگذاشته‌اند، خداوند از آفرینش آنها فلسفه و هدفی داشته است. وادی دوم به امید و ناامیدی اشاره دارد، ناامیدی یکی از اضلاع مثلث جهالت است که مانع رسیدن به هدف ما در زندگی می‌شود و تجربه در مقابل آن قرار دارد، زمانی‌که به این حقیقت پی‌ببریم که خداوند ما را برای هدفی خلق کرده و بیهوده آفریده نشده‌ایم، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهتر زندگی کنیم و برای خود، خانواده وجامعه مفید باشیم. برای رسیدن به این امر باید دانایی خود را بالا ببریم و در مسیر صراط مستقیم حرکت کنیم، آن‌گاه مورد حمایت نیروهای الهی نیز قرار خواهیم گرفت.

ارسال‌و ویرایش: همسفرمعصومه، راهنما همسفرفاطمه(لژیون یکم)

همسفران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .