English Version
English

درمان شیشه با معجزه DST

درمان شیشه با معجزه DST

مواد مخدر صنعتی شیشه درسال 83 ،82 بود كه در جوامع رايج شد و مصرف شيشه در ابتدا می‌توانست تعداد 30 نفر را به نئشگی برساند؛ چون دوز مصرفی آن زياد بود، بنابراين به نظر نمی‌آمد كه هزينه زيادی برای مصرف کننده داشته باشد.
شيشه تخريب‌های زيادی را برای خود شخص مصرف کننده و همچنین اطرافیان و جامعه به وجود می‌آورد.
آقای مهندس در مورد شيشه هشدار داده بودند که سونامی در راه است؛ اما تا قبل از ا‍ٓن که متوجه تخریب‌های آن بشویم  شیشه به عنوان يک کالای فانتزی در بین بعضی از انسان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت.
كسی كه مصرف کننده مواد مخدر ترياک  می‌‌باشد حتی از پليس راهنمايی و رانندگی هم ترس دارد و فراری است؛ ولی مصرف كننده شيشه از هيچ‌كس نمی‌ترسد و حالات جنون‌آمیزی دارد و ممکن‌ است در آن واحد مرتکب خسارت‌های غیرقابل جبران بشود و به همین دلیل است که آقای مهندس می‌فرمایند؛ شیشه نه محرک است و نه مخدر بلکه مخرب است.
یکی از معجزات DST درمان شیشه با تركيبات آمفتامين است و چون تركيبات ترياک آلكالوئيدها هستند در ابتدا غیرقابل باور بود که برای شیشه درمان رخ بدهد و مؤثر واقع شود؛ ولی مؤثر واقع شد و برای درمان شيشه هم شربت اپيوم مورد استفاده و تایید قرار گرفت.
استاد می‌فرمایند؛ یک فرد مصرف کننده ترياك معرفت خودش را دارد ولی يک فرد شيشه‌ای اصلا هيچ‌كس را‌ نمی‌شناسد؛ مانند انسانی می‌ماند كه تسخير شده است و در ادامه می‌توان گفت که باز هم مواد مخدر هروئین به نسبت شیشه پادشاه است.
در قسمت بعدی استاد در مورد عاقلانه و حسابگرانه تصميم گرفتن صحبت می‌كنند؛ كسانی كه انسان‌های حسابگرانه‌ای هستند ممكن است بلایا و مصيبت‌هايی را تجربه کنند كه اصلا تصورش را هم نمی‌كردند؛ ولی قوانينی وجود  دارد كه در پرتو و سايه آن قوانين می‌توانيم به راحتی در كنار یکديگر با صلح، صفا و آرامش به زندگی خود ادامه دهیم و اين تفاوت بین عاقلانه و حسابگرانه است.

تایپ و نگارش: همسفر زهرا، راهنما همسفر سودابه (لژیون چهارم)
رابط خبری: راهنما همسفر سودابه (لژیو چهارم)
عکس: همسفر فاطمه، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .